Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Hier staat het nogmaals:
Alex Soares, de man die zijn vrouw en dochtertje verloor bij het ongeval in Heverlee dat op 8 maart aan vier mensen het leven kostte, heeft zelfmoord gepleegd. De man kon het verlies niet verwerken en laat zijn tweede dochter achter, zo meldt vtm vanavond in Het Nieuws.
Twee Roemenen Het ongeval kostte het leven aan de vrouw van Soares, hun elfjarige dochter en twee vriendinnen van het dochtertje. De wagen waarin het viertal reed werd op het kruispunt van de Herentdreef en de Waversebaan in Heverlee in de flank aangereden door de wagen van twee jonge Roemenen.
Onder invloed
Die reden aan een veel te hoge snelheid en bleken onder invloed van drugs. Omdat bij onopzettelijke doding door een verkeersongeval alleen de bestuurder verantwoordelijk gesteld kan worden, heeft de raadkamer diens kompaan vrijgelaten.
Overmand door verdriet
Bijna twee maanden na het ongeval heeft het drama een vijfde leven geëist. Woensdagavond ondernam Soares een zelfmoordpoging en gisteravond is hij aan de gevolgen daarvan overleden. De Braziliaanse Leuvenaar zou overmand geweest zijn door verdriet na het verlies van zijn vrouw en dochtertje.
Het meisje van het gezin dat nu alleen overblijft, wordt opgevangen door familie en haar klasgenootjes krijgen opnieuw psychologische opvang. (belga/eb) 02/05/08 20u54
Tis denk ik onmogelijk te beseffen wat er bij die man is omgegaan, maar daar is zijn dochtertje die overblijft nu wel vet mee. Alleen al voor haar had hij zich moeten sterk houden
ik denk dat niemand hier kan begrijpen wat in die man zijn hoofd omging .
voor het zelfde geld neemt hij zijn dochtertje nog mee .
hoe je het draait of keert ,het meisje is nu wel gans haar leven slachtoffer .
en het is gemakkelijk gezegd dat de vader de makkelijkste uitweg heeft genomen .
maar ik zeg het nogmaals niemand kan begrijpen wat in zijn hoofd omging .
het moet verdomd moeilijk zijn geweest .
Tis denk ik onmogelijk te beseffen wat er bij die man is omgegaan, maar daar is zijn dochtertje die overblijft nu wel vet mee. Alleen al voor haar had hij zich moeten sterk houden
een beetje zoals krizie zegt: je kan moeilijk oordelen
Mijn eerste reactie was ook: als er dan nog iets is waarvoor je leeft, is het voor je enige kind, maar het zit zo simpel niet ineen, dat ben ik zeker.
ergens maar dan wel ergens begrijp ik die man zen daad wel hoor... tis alleen verdomd erg voor het dochtertje dat alleen overblijft... zeer triestige situatie, ik kreeg er derjuist in de wagen zelfs een krop van in de keel toen ik het nieuws vernam...
Ik hoorde het gisterenavond al, ik heb er heel de nacht aan liggen denken...
Vreselijk voor de familie die al zoveel te verwerken heeft gehad, anderzijds weet ik niet hoe ik zelf zou reageren moest ik mijn vrouw en kind op zo'n manier kwijt zijn geraakt, dat verdriet moet zo immens zijn dat je niet meer normaal denkt...
Ik denk dat we vooral geen oordeel mogen vellen over die man. Als sommigen hier al een krop in hun keel krijgen (terecht).Wat moet dat dan zijn als zo iets gebeurd met eigen vlees en bloed.
absoluut.
ik heb toevallig net het overlijden moeten meemaken van iemand die depressief was, en ool al lijkt zijn omgeving nog redelijk om mee vooruit te kunnen in 't leven, dat is iets heel venijnig en complex.
ik was dit tragische topic even aan het lezen. Uiteraard vind ik het heel erg dat die mensen omgekomen zijn,maar ik ga heel rechtuit vragen.
WIE VAN JULLIE HEEFT NOG NOOIT ONVERANTWOORD GEREDEN?
neemt niet weg dat ze een straf (ALTERNATIEVE UITERAARD) moeten krijgen en duidelijk gemaakt worden dat zo'n gedrag niet kan. Maar geef ze toch een tweede kans hé. Die gasten deden dat ook niet moetwillig.
Hier staat het nogmaals:
Alex Soares, de man die zijn vrouw en dochtertje verloor bij het ongeval in Heverlee dat op 8 maart aan vier mensen het leven kostte, heeft zelfmoord gepleegd. De man kon het verlies niet verwerken en laat zijn tweede dochter achter, zo meldt vtm vanavond in Het Nieuws.
Twee Roemenen
Het ongeval kostte het leven aan de vrouw van Soares, hun elfjarige dochter en twee vriendinnen van het dochtertje. De wagen waarin het viertal reed werd op het kruispunt van de Herentdreef en de Waversebaan in Heverlee in de flank aangereden door de wagen van twee jonge Roemenen.
Onder invloed
Die reden aan een veel te hoge snelheid en bleken onder invloed van drugs. Omdat bij onopzettelijke doding door een verkeersongeval alleen de bestuurder verantwoordelijk gesteld kan worden, heeft de raadkamer diens kompaan vrijgelaten.
Overmand door verdriet
Bijna twee maanden na het ongeval heeft het drama een vijfde leven geëist. Woensdagavond ondernam Soares een zelfmoordpoging en gisteravond is hij aan de gevolgen daarvan overleden. De Braziliaanse Leuvenaar zou overmand geweest zijn door verdriet na het verlies van zijn vrouw en dochtertje.
Het meisje van het gezin dat nu alleen overblijft, wordt opgevangen door familie en haar klasgenootjes krijgen opnieuw psychologische opvang. (belga/eb) 02/05/08 20u54
Erg
Je kan natuurlijk niet weten wat die arme man voelt maar ie had toch moeten volhouden voor zijn andere dochter. Hij geeft die nu voor ganse leven een trauma extra mee,alsof zij niet genoeg was om te leven.
Hoe moeilijk ook maar je moet altijd volhouden. Al sta je alleen tegen alle anderen. Ik heb ook heel veel problemen gehad maar ben er een andere mens door geworden.
Je kan natuurlijk niet weten wat die arme man voelt maar ie had toch moeten volhouden voor zijn andere dochter. Hij geeft die nu voor ganse leven een trauma extra mee,alsof zij niet genoeg was om te leven.
Hoe moeilijk ook maar je moet altijd volhouden. Al sta je alleen tegen alle anderen. Ik heb ook heel veel problemen gehad maar ben er een andere mens door geworden.
Niet akkoord. Je moet elk geval individueel bekijken. Ik ben al schrijnende situaties tegen gekomen op het werk van een man die zelfmoord pleegde omdat hij 4 maanden zonder werk zat en een vrouw met drie kinderen achterliet.
In dit geval heeft hij zijn dochtertje naar de tante gestuurd en dan zich op gruwelijke wijze van het leven beroofd.
Het is inderdaad erg voor dat meisje, maar je weet nooit hoe het anders was gelopen... Toch niet te snel oordelen over dergelijke zaken.
Niemand kent de situatie, dus niemand kan erover oordelen.
Wat er in zo iemand zijn hoofd afspeelt kan niemand weten, zelfs de naaste familie niet.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment