Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 doden na crash in Heverlee

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat klopt inderdaad.

Bochtconstructies liggen in het buitenland veel beter aangegeven dan hier. Hetzij met de pijlen, met reflecterende borden.

Hier rijd je op een snel- of gewestweg in erbarmelijke conditie, en je ziet geen bochten. Als je dan verrast wordt, blijkt dat die bocht nog eens afhelt naar de buitenkant, dat je quasi zeker gripverlies hebt. Als je dan nog in een put rijdt en het ligt een beetje nat, ben je de klos. Zelfs al rijd je aan de daar toegelaten snelheid.
    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      Waarom is het in België mogelijk dat ik legaal met 70 km/u op een onverlichte en onaangeduide vluchtheuvel kan afstevenen, terwijl in GB en Frankrijk quasi élke bocht wordt aangegeven door pijlen geschilderd tussen de middenmarkeringen?
      Voor de X..... maal:

vlucht·heu·vel (dem)
      1 stukje verhoogd trottoir op de rijweg waar men veilig kan wachten om over te steken

ver·keers·drem·pel (dem)
      1 kleine verhoging in de weg om de snelheid van het verkeer te beperken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
        Voor de X..... maal:

vlucht·heu·vel (dem)
        1 stukje verhoogd trottoir op de rijweg waar men veilig kan wachten om over te steken

ver·keers·drem·pel (dem)
        1 kleine verhoging in de weg om de snelheid van het verkeer te beperken
        doe die kleine maar weg.

Comment

• Moet Drizzt Do'Urden geen kwade goblins en beholders gaan bestrijden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drizzt Bekijk Berichten
            doe die kleine maar weg.
            Na al het werk om dit alles op te zoeken was "dat" er me te veel aan hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
              Moet Drizzt Do'Urden geen kwade goblins en beholders gaan bestrijden ?
              Juist op de koffie geweest bij Errtu. Nu efkes over auto's lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                Na al het werk om dit alles op te zoeken was "dat" er me te veel aan hoor.
                Hier zijn de verkeersdrempels zo hoog dat je denkt dat er een aardbeving geweest is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drizzt Bekijk Berichten
                  Hier zijn de verkeersdrempels zo hoog dat je denkt dat er een aardbeving geweest is.
                  china?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
                    @ Catherien: Chapeau dat u hier na wat u heeft meegemaakt uw standpunten blijft uiteenzetten. Het strookt meestal niet echt met mijn visie, ik volg eerder Leftlane zijn gedachtengang op het snelheidsthema, maar toch vind ik het puik dat u dit blijft doen zodat de forummers ook eens een ander dan het gewoonlijke standpunt hier te lezen krijgen.
                    Zoals ik eerder ergens anders al schreef : mijn analytische geest heeft het nodig om alles uit te pluizen en 'wetenschappelijk' te onderzoeken. Alles concreet maken. Maatschappelijke fenomenen bestuderen. Enz.
                    Dat allemaal helpt mij te begrijpen wat er gebeurde, het te verwerken en te aanvaarden.

Ik ben een beetje 'raar' ... ik weet het.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catherien Bekijk Berichten
                      Zoals ik eerder ergens anders al schreef : mijn analytische geest heeft het nodig om alles uit te pluizen en 'wetenschappelijk' te onderzoeken. Alles concreet maken. Maatschappelijke fenomenen bestuderen. Enz.
                      Dat allemaal helpt mij te begrijpen wat er gebeurde, het te verwerken en te aanvaarden.

Ik ben een beetje 'raar' ... ik weet het.
                      good luck met alles zo grondig uit te zoeken Catherien ,
                      elk verwerkt dit op zijn manier , het bijzonderste is dat je het kunt verwerken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                        good luck met alles zo grondig uit te zoeken Catherien ,
                        elk verwerkt dit op zijn manier , het bijzonderste is dat je het kunt verwerken
                        Ik heb drie keer gevraagd om de Roemeense chauffeur te mogen ontmoeten.
                        De derde keer heb ik gedurende anderhalf uur uitgelegd waarom ik dat nodig had.
                        Maar het mag nu ... en zelfs ... de Roemeense chauffeur staat er ook open voor.
                        En nu maar afwachten wanneer het effectief zal gebeuren (dat weet ik nog niet).

Comment

Ik heb drie keer gevraagd om de Roemeense chauffeur te mogen ontmoeten.
                          De derde keer heb ik gedurende anderhalf uur uitgelegd waarom ik dat nodig had.
                          Maar het mag nu ... en zelfs ... de Roemeense chauffeur staat er ook open voor.
                          En nu maar afwachten wanneer het effectief zal gebeuren (dat weet ik nog niet).

en wat hoop je daarmee te bereiken ?

Comment

en wat hoop je daarmee te bereiken ?
                            Een confrontatie is voor velen een zeer belangrijk deel van het verwerkingsproces.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk Berichten
                              Een confrontatie is voor velen een zeer belangrijk deel van het verwerkingsproces.
                              Inderdaad.

Eigenlijk is die persoon na mij (en mijn man) de belangrijkste mens in het leven van mijn kinderen
                              (als je het bekijkt van een 'spirituële' standpunt) ik heb ze het leven geschonken, en hij nam het weg.
                              Ik wil die persoon leren kennen die dat zal moeten dragen voor de rest van zijn leven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk Berichten
                                is iets wat je tegen mij niet moet uitleggen hoor

Comment

is iets wat je tegen mij niet moet uitleggen hoor
                                  Ook zoiets meegemaakt ?

Comment

Ook zoiets meegemaakt ?
                                    ja

Comment

ja
                                      Mag ik meer weten ? ... eventueel via pb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                        Daar heb je gelijk in, maar gaat die persoon daarom niet meer rijden?
                                        Er zijn er genoeg die rijden zonder rijbewijs hoor!
                                        'k zou het ook doen, er is toch geen controle

Comment

Mag ik meer weten ? ... eventueel via pb.

het moet niet via PM , ik heb het hier op het forum eigenlijk al een paar keer erover gehad dus het is geen "geheim" meer

mijn 1ste vrouw is verongelukt in de auto van een "vriend"

Comment

Working...
                                          X