Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 doden na crash in Heverlee

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De kans dat hij niet dronken was bestaat dus, ik ga daar dan ook vanuit tot het tegendeel bewezen is.
    Anders kunnen we evengoed zeggen dat iedereen die zich te pletter rijdt dronken is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
      De kans dat hij niet dronken was bestaat dus, ik ga daar dan ook vanuit tot het tegendeel bewezen is.
      Anders kunnen we evengoed zeggen dat iedereen die zich te pletter rijdt dronken is.
      Dat siert jou.

De mensen die met hem op de fuif waren tot 3uur in de nacht weten het wel, of hij dronken was of niet.
      Maar, inderdaad, ik weet het ook niet.

Comment

• Staat veel waarheid bovenaan, in het stuk over onze geliefde wielrenner, en ook wijlen voetbalgod

Alcoholgebruik/misbruik wordt in Belgie, en in West-Europa tout-court, als een "klein" probleem beschouwd. Niet groot genoeg probleem om op te moeten lossen, in ieder geval.

Langs de andere kant worden snelrijders en dronken snelrijders dan weer op 1 hoopje gegooid, wat ook een veralgemening is, die eigenlijk vergezocht is. Dronken en nuchtere mensen hebben een totaal ander gedrag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
          Lol, waarom is mn post verwijderd?
          Hij staat nog wel in Jupke zijn quote...
          Ik zie nu pas dat mijn post gemodereerd werd.

Ik denk dat jouw post sneuvelde tijdens die moderatie.
          Waarschijnlijk omdat de quote van het gemodereerde stuk in je post stond.

Dus is het niet jouw post die aanstoot gaf, maar de mijne ... mea culpa.

(Wel gek hoe de gevoeligheden zitten van het ene forum op het andere).
          Last edited by ; 15/06/2008, 00:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catherien Bekijk Berichten
            Ik zie nu pas dat mijn post gemodereerd werd.

Ik denk dat jouw post sneuvelde tijdens die moderatie.
            Waarschijnlijk omdat de quote van het gemodereerde stuk in je post stond.

Dus is het niet jouw post die aanstoot gaf, maar de mijne ... mea culpa.

(Wel gek hoe de gevoeligheden zitten van het ene forum op het andere).
            Is idd zo. No hard feelings Catherien....
            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
              No hard feelings Catherien....
              Insgelijks, McClane ...

Comment

• Daar gaan we weer:
                Doodrijder scoutsmeisje in Zolder pleegt vluchtmisdrijf

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JCVD Bekijk Berichten
                  Daar gaan we weer:

http://www.hln.be/hln/nl/2362/File-i...misdrijf.dhtml
                  Erg !

Mijn medeleven aan de nabestaanden.

Comment

Daar gaan we weer:

Mijn deelneming aan de ouders,familie,vrienden,kennissen en de leden van de scouts Bolderberg.

Comment

• Om mee te doen:

Twee twintigers zijn in de nacht van vrijdag op zaterdag rond halftwee om het leven gekomen bij een zwaar verkeersongeluk langs de N31 in de Brugse deelgemeente Sint-Andries. Overdreven snelheid is volgens het parket de oorzaak.

2 kennissen en het verbaast mij niets. M'n ouders en ik hebben altijd gezegd dat het eens ging gebeuren, voila.

Comment

Daar gaan we weer:

Bestuurder gepakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                          Bestuurder gepakt
                          puik werk van de politie
                          BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                            puik werk van de politie
                            Dankzij tip van garagist waar de dader zijn auto binnendeed ( dacht ik gehoord te hebben op het nieuws ).

Comment

Dankzij tip van garagist waar de dader zijn auto binnendeed ( dacht ik gehoord te hebben op het nieuws ).
                              Carglass

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                Om mee te doen:

Twee twintigers zijn in de nacht van vrijdag op zaterdag rond halftwee om het leven gekomen bij een zwaar verkeersongeluk langs de N31 in de Brugse deelgemeente Sint-Andries. Overdreven snelheid is volgens het parket de oorzaak.

2 kennissen en het verbaast mij niets. M'n ouders en ik hebben altijd gezegd dat het eens ging gebeuren, voila.
                                Fervente snelheidsduivels zeker? Met wat reden ze?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                  Fervente snelheidsduivels zeker? Met wat reden ze?
                                  Een vet miezerige Suzuki Swift.

Dat is geen auto om mee te vlammen en dat is net wat hij wél deed... Heb die nooit normaal zien rijden tbh, zelfs in de stad bochten nemen met gierende banden. Je kan snel rijden maar dat is een auto die wss al begint op z'n limiet te rijden aan 120km/u...

Boontje komt om z'n loontje? Desalniettemin ben ik toch ervan verschoten en blijft het een strenge straf. De mama heeft het wel weer zitten hé....

Comment

• Als dat de auto is van de slachtoffers kan je die beter verwijderen
                                    Voor de nabestaanden zou het niet leuk zijn om de foto van die auto te zien

Comment

De advocaat die dat op zijn bord krijgt :

- vluchtmisdrijf met opzet
                                      - slagen en verwondingen met dood tot gevolg

Wegrijden en de ochtend erna effe langs je garagist passeren voor een herstelling... Hoe rot kan je zijn als mens? Ik heb er geen woorden voor, noch een gepaste straf. Of ja zoiets als levenslang rijverbod (maar dan rijden ze rond zonder papieren) en een paar jaar op revalidatie of intensive care afdeling werken van een ziekenhuis met slachtoffers auto ongelukken.

En dan moet je met een gerust hart je kinderen de baan op sturen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                        De advocaat die dat op zijn bord krijgt :

- vluchtmisdrijf met opzet
                                        - slagen en verwondingen met dood tot gevolg

Wegrijden en de ochtend erna effe langs je garagist passeren voor een herstelling... Hoe rot kan je zijn als mens? Ik heb er geen woorden voor, noch een gepaste straf. Of ja zoiets als levenslang rijverbod (maar dan rijden ze rond zonder papieren) en een paar jaar op revalidatie of intensive care afdeling werken van een ziekenhuis met slachtoffers auto ongelukken.

En dan moet je met een gerust hart je kinderen de baan op sturen...
                                        Ik las dan nog in de krant dat de chauffeur 's morgens heel normaal aankwam bij de garage.

Je moet 't maar durven...

Comment

• Debomma, denk eraan dat iets soortgelijk enkele jaren geleden gebeurde in Hasselt: Sacha, een jonge bestuurder zonder rijbewijs Els Albergs raakte. Z'n advokaat kon evenwel aantonen dat de fietster niet volgens de regels reed, en ze dus een onvoorzienbare hindernis was op die ochtend, en een gedeelde verantwoordelijk werd uitgesproken - tesamen met lage straffen voor Sacha want hij was op de goeie weg...

Sja... http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=g3qc313u

Ook in Zolder zal het ongeval volgens mij niet zo simpel zijn als een bloeddorstig monster dat een jonge deerne bewust van het leven heeft ontnomen...

Tegelijkertijd doet het pijn sommige reacties te lezen... We kennen onze buren niet, maar gaan emo doen en overdrijven omdat een paar onbekenden iets ernstig meemaken...
                                          Last edited by ; 14/07/2008, 15:59.

Comment

Working...
                                          X