Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nope, ben gewoon een man van principes. Dat heeft me helaas niet altijd geholpen. Heeft gewoon te maken met opvoeding.
Dus je zegt nu indirect dat ik geen principes heb en een slechte opvoeding heb gekregen? Nou bedankt
Ik word bv ook gek als mensen zeggen dat iemand als Dutroux geen advocaat verdient. We leven in een rechtstaat, dat is het net. IEDEREEN is gelijk. Ik verlang echt niet naar middeleeuwse toestanden.
Ik heb liever 2 schuldigen die er goed vanaf komen dan 2 onschuldigen die jarenlang voor niks vastzitten.
Wat zie ik nergens staan? Volgens jouw post zijn mijn woorden het tegenovergestelde van de jouwe, of niet?
Jij beweert dat je niet in beroep zou gaan, ik zeg van wel.
Jij wijt dat aan het feit dat je principes hebt en een (goede) opvoeding gehad hebt.
Dus op een gegeven moment tijdens uw jeugd hebben uw ouders u aangesproken en gezegd: "zoon, als ge ooit 4 mensen omver rijdt en ge wordt daarvoor veroordeeld, ga dan nooit in beroep"?
In Europa, waar de merknaam Dodge relatief onbekend is, wordt de Magnum verkocht als de Chrysler 300C Touring. Het is in feite dezelfde auto als de Amerikaanse Magnum, maar met de voorzijde van de Chrysler 300C. In 2006 begon Chrysler de 300C Touring ook in de VS te verkopen.
Bron: Wikepedia
De Magnum is ondertussen geschrapt in het herstructureringsplan van Chrysler. De 300C Touring blijft gewoon verder bestaan.
En aan de buitenkant lijken deze wagens fel op mekaar (zijn dan ook dezelfde machines), maar aan de binnenkant is de Chrysler veel beter afgewerkt. De Magnum kan je in de US voor minder dan $ 25.000 kopen, een 300C Touring diesel kost hier toch al snel € 45.000,- met wat opties.
De Magnum werd niet verdeeld in Europa. Als je al zo eentje tegenkomt is hij hier geraakt via het parallel import circuit.
10/09 Doodrijder Heverlee riskeert extra straf wegens drugsbezit
De jonge Roemeen, die in Heverlee 4 mensen doodreed, riskeert een extra celstraf van 6 maanden wegens drugsbezit- en verkoop. De man zou enkele uren voor het dodelijke ongeval XTC besteld hebben.
De dader vraagt vrijspraak voor de beschuldiging van drugsverkoop. Volgens hem waren de drugs enkel voor persoonlijk gebruik. Zijn vrienden zouden zonder zijn medeweten XTC genomen hebben. Eén van de inzittenden, die een celstraf van 3 maanden boven het hoofd hangt vanwege druggebruik, vraagt eveneens een opschorting van straf, omdat hij geen verdovende middelen meer gebruikt zou hebben sinds het bewuste ongeval.
Is er ondertussen niet reeds uitspraak gedaan in beroep, waarbij de straf werd bevestigd? Ik meen dat enige tijd geleden gelezen te hebben, maar vermits het hier nog niet werd vermeld begin ik te twijfelen.
OUD-HEVERLEE - De eenentwintigjarige Roemeen die op 8 maart 2008 vier mensen doodreed in Heverlee heeft van de Leuvense correctionele rechtbank een bijkomende gevangenisstraf gekregen omdat hij drugs had gebruikt en verdeeld. Hij moet zes maanden naar de gevangenis en kreeg een boete van 5.500 euro, waarvan vier vijfden met uitstel.
Smile, without a reason why
Love, as if you were a child,
Smile, no matter what they tell you
Don't listen to a word they say
Cause life is beautiful that way.
Tears, a tidal wave of tears
Light, that slowly disappears
Wait, before you close the curtain
There is still another game to play
And life is beautiful that way
Here with his eyes forevermore
I will always be as close as you