Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
(Maar ik heb je quote wel een beetje gecensureerd

Dat is een van de redenen waarom ik ook zo veel bewondering heb voor hem, ik vind het heel moedig van hem dat hij mij wilt ontmoeten.
Vele mensen zouden dat niet doen. (De persoon die hem de auto geleend heeft, bvb, , heeft mij (nog ?) niet willen ontmoeten).
Vele mensen zeggen : "Amai ! ... die jongen heeft wel veel geluk met jou."
En ik antwoord steevast : "... en ik heb heel veel geluk met hem, dat hij mij wilt ontmoeten".
Er zijn ouders van verongelukte kinderen die de doodrijder van hun kind hadden willen ontmoeten en die dat nooit hebben kunnen doen.
En dan zonder te spreken van degenen die vluchtmisdrijf plegen.
Het is zijn heling ... maar ook de mijne.
N.B. :
Ik ga niet op bezoek bij de jongen die de dood van mijn kinderen veroorzaakte, maar naar een jongen 'die diep in de shit zit'
(zoals een vriendin van me onlangs zei) en die wat steun 'van buiten af' kan gebruiken.
Ik ga nooit bij hem om mijn kinderen wenen, dat doe ik alleen thuis.
De zeldzame keren dat ik bij hem moest wenen was omwille van het onbegrip dat sommige mensen hebben voor mijn houding.
Ik heb meer dan eens moeten slikken dat ik 'dringend psychiatrische hulp nodig heb', 'aan het syndroom van Stockholm lijd', enz.
Het is des te gemakkelijker voor mij om hem te gaan bezoeken, dat ik de enige ben die dat doet. Ik ben de enige onbetaalde persoon die hij ziet.
En ik wil, hier ook, mijn echtgenoot nogmaals bedanken dat hij mij 'mijn ding' laat doen, hoewel het moeilijk is voor hem aangezien hij mijn gedachten niet volgt.
Comment