Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik wacht zelf al anderhalf jaar op een vonnis van de politierechtbank van Leuven, waarbij een geïntoxiceerde de auto van mijn vriendin die 's nachts voor de deur geparkeerd stond, perte totale heeft gereden. Het zal ongeveer nog twee jaar duren eer alles rond is en we effectief een schadevergoeding van de verzekering gaan ontvangen.
Rechtbanken zoveel als mogelijk vermijden is het eerste wat ze je leren in eerste kandidatuur rechten.
Dus kreeg de jonge Roemeen 5 jaar cel en levenslange rijverbod omdat hij Roemeen is.
Niet omdat hij 4 mensen doodreed onder invloed.
Foei Catherien, dat kan je niet staven.
Ik vind het goed dat de chaufeur in kwestie hier niet de overdreven zware geëiste straf kreeg.
Niemand rijdt iemandmet opzet dood en terwijl die anderen dood zijn, moet die jongen daar nog elke dag mee verder leven.
Jij zit al langer dan ik op dit forum, je hebt deze draad gevolgd van in het begin,
en jij hebt nog niet door dat het mij niet gaat om te straffen wanneer het te laat is.
Als Belg dronken achter het stuur zitten is per ongeluk... Als Roemeen de nacht ervoor XTC slikken die tegen de middag dan is uitgewerkt is moord met voorbedachte rade...
Als je rechtvaardigheid verwachtte van een rechter, ben je schromelijk mis geïnformeerd.
Jij zit al langer dan ik op dit forum, je hebt deze draad gevolgd van in het begin,
en jij hebt nog niet door dat het mij niet gaat om te straffen wanneer het te laat is.
Ik zit hier maar een 2 maanden langer dan u.
Volg dit topic ook maar met een half oog, maar ik ben tegen het "voorbeelden stellen" bij mensen die een verkeersongeval voorhadden.
Je hoort hier nu een voorbeeld van een jonge man die een fout heeft gemaakt, dom heeft gedaan, is volledig waar. en dat komt dan in het nieuws.
Maar elke dag zie ik wat voor kamikaze gedrag zwakke weggebruikers hebben, hoe ze met hun leven spelen en dan draait de autobestuurder ook op.
Er staat dan bv wel in de krant "een jonge bestuurder reed een jonge dame dood, de man reed 60 waar hij 50 mocht"
Maar wat er waarschijnlijk niet bij staat is dat die jonge dame niet gekeken heeft toen ze overstak.
Als Belg dronken achter het stuur zitten is per ongeluk... Als Roemeen de nacht ervoor XTC slikken die tegen de middag dan is uitgewerkt is moord met voorbedachte rade...
Als je rechtvaardigheid verwachtte van een rechter, ben je schromelijk mis geïnformeerd.
Bekijk het eens zo:
In een vreemd land XTC slikken en dan iemand doodrijden daar omdat je igg keren te snel reed op een onverantwoorde plaats...
Er staat dan bv wel in de krant "een jonge bestuurder reed een jonge dame dood, de man reed 60 waar hij 50 mocht"
Maar wat er waarschijnlijk niet bij staat is dat die jonge dame niet gekeken heeft toen ze overstak.
3 meiskes met hun fiets omver rijden omdat je dronken achter het stuur rijdt.
Ik vind dat wel appelen met peren vergelijken.
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitektBekijk Berichten
3 meiskes met hun fiets omver rijden omdat je dronken achter het stuur rijdt.
Ik vind dat wel appelen met peren vergelijken.
Ik ben volledig akkoord dat die bestuurder moet gestraft worden, maar de bestuurder in kwestie heeft die meisjes toch niet rechtstreeks aangereden. Eerst heeft die op een duiker gereden en dan weggekatapulteerd naar de overkant achteraan op die fietsers.
Comment