Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 doden na crash in Heverlee

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
    Ge kiest er toch zelf voor om da in u kas te slagen zeker?

Als je het nu over crack hebt dan ga ik akkoord, die mannen maken u verslaafd en dan 'kan je niet meer zonder'.

Bij gewoon pillen is dat toch niet zo zeker?

Pillen worden vaak door jonge mensen ingenomen.
    Ze weten niet waar ze mee bezig zijn .

Comment

Ge kiest er toch zelf voor om da in u kas te slagen zeker?

Als je het nu over crack hebt dan ga ik akkoord, die mannen maken u verslaafd en dan 'kan je niet meer zonder'.

Bij gewoon pillen is dat toch niet zo zeker?
      Tgoh, dat denk je maar het is niet altijd zo. Geloof me vrij, en ik weet waarover ik spreek.

edit: sorry voor de off topic

Comment

't is triestig...

Het was stil toen we dit zagen op de televisie. Het is spijtig dat er maar weinig mensen zijn die zichzelf onder controle kunnen houden en hun grenzen kennen.

En zo is het leven van enkele gezinnen om zeep

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
          Tgoh, dat denk je maar het is niet altijd zo. Geloof me vrij, en ik weet waarover ik spreek.

edit: sorry voor de off topic
          'k kan er niet echt over spreken, heb nooit pillen gepakt, kans genoeg gehad maar nooit gedaan.

Ik kan me moeilijk inbeelden dat iemand mij gaat "verplichten" van dat te paken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Ik geloof niet dat die 2 Roemenen doelbewust op die auto ingereden zijn om wat mensen te vermoorden.
            Daarom vind ik dat onzin. En ook al reden ze te snel, ook al zaten ze aan de pillen, net vanwege het geen motief hebben zou ik ze (na 10, 15 jaar nadenken) een 2de kans geven.

Met alle respect, maar jij en ik, wij hebben dag in dag uit de kans om iemand aan te rijden. Bij ons zal die kans veel en veel kleiner zijn, want wij houden onze snelheid binnen de perken en rijden nuchter.
            Maar de kans is er hé yoda, niet?
            Absoluut, die kans bestaat, 0.5 seconden afleiding volstaan.

Ik vind het ethisch verdomd moeilijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
              Dadde veel meer kans hebt op een fatale afloop bij een laterale crash kan ik best geloven,
              toch geloof ik nog steeds in de extra bescherming van een gordel.

Helaas merk ik HEEL VAAK dat hoe meer kinderen er in een auto zitten, hoe minder gordels gedragen worden.
              Iets waar in mijn ogen dringend iets aan gedaan moet worden!!!

Indien de kinderen geen gordels droegen verdienen de 2 roemeniers in mijn ogen een strafvermindering daar de vrouw zelf haar verantwoordelijkheid even min op nam.
              daar heb je ook een punt, klopt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                Ik vind het ethisch verdomd moeilijk
                Inderdaad....

In ieder geval leuk om te zien dat er hier ook fatsoenlijk kan gediscussieerd worden terwijl alles en iedereen in zijn/haar waarde gelaten wordt, bedankt daarvoor

Comment

Inderdaad....

In ieder geval leuk om te zien dat er hier ook fatsoenlijk kan gediscussieerd worden terwijl alles en iedereen in zijn/haar waarde gelaten wordt, bedankt daarvoor
                  Graag gedaan. Het moet niet altijd kelder, onthoofding of ophanging zijn

Tip: XTC vervangen door laxeermiddelen. Die johnnies zullen rap stoppen met pillekes te slikken

Comment

Tip: XTC vervangen door laxeermiddelen. Die johnnies zullen rap stoppen met pillekes te slikken
                    Zalig, volgend weekend de Vlaamse discotheken wat gaan onveilig maken

Comment

'k kan er niet echt over spreken, heb nooit pillen gepakt, kans genoeg gehad maar nooit gedaan.

Ik kan me moeilijk inbeelden dat iemand mij gaat "verplichten" van dat te paken
                      Ik ook niet hoor. Maar zus heeft nog als psychologe met probleemkids gewerkt en het ligt niet altijd aan hen. Maar dit is off topic en wil dit gedrag geenszins goedkeuren.

Comment

Zalig, volgend weekend de Vlaamse discotheken wat gaan onveilig maken
                        de 'Twist' dansen op een gladde Kaka-vloer

De Kakaflash

Comment

de 'Twist' dansen op een gladde Kaka-vloer

De Kakaflash

of jumperkes
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Enorm triestig voorval, ik kom iedere dag aan die school voorbij en iedereen heeft het erover hier...
                            Je ken het je gewoon niet voorstellen denk ik, je vrouw en kinderen in één klap verliezen...

Comment

Erg triest...zomaar aan 80-90 km/u uit een zone 30-dreefje vlammen is gewoon onverantwoord en daarvoor moet je volgens mij toch al sterk onder invloed zijn? Ik hoop voor de familie van de slachtoffers dat de daders streng worden bestraft en er dus niet met voorwaardelijk of zo'n toestanden vanaf komen .

En over die laterale crashes, da's echt zoooo gevaarlijk hé...ik heb zo'n 4 jaar terug enorm veel geluk gehad. Stond rechts geparkeerd en wou 180° overdraaien, maar uit verstrooidheid had ik de aankomende auto eerst niet opgemerkt (mijn kant, chauffeurszijde). In mijn ooghoek zag ik 'm dan toch en heb ik nog gas kunnen bijgeven en is 'm (Audi A6 à 70-80 km/u zonder remsporen) op mijn linkerachterwiel gevlogen, had 'm anderhalve meter meer naar links in de deur gereden dan ja

Comment

het rotte is dat je om tegen 30-40 over een kruispunt te vklammen dat je nog nooit hebt gezien in een dikke dikke geleende luxebreak, iedereen van't forum kan overkomen...in't buitenland

en ik wil nix goeklappen, maar je draait op voor wat je hebt gedaan

Comment

In dat land frituren ze ook nog mensen op elektrische stoelen.

Denk even na voordat je iets post.
                                  Old Sparky is met pensioen
                                  De laatste stoel is vorige maand met pensioen gestuurd...

Over het nut van de doodstraf heeft iedereen zo wel zijn mening... Ik ben er tegen hoewel er toch ook wel argumenten voor zijn...

Feit is dat de elektrische stoel waarschijnlijk humaner was dan met de dodelijke injectie die heden ten dage gebruikt wordt. Bij het gebruik van de stoel was de veroordeelde quasi onmiddelijk bewusteloos (de paar "mislukkingen" buiten beschouwing gelaten) terwijl uit onderzoek gebleken is dat de cocktail die men toedient niet effectief genoeg is om iemand pijnloos te doden en de veroordeelde nog een tijd serieus lijdt. Misschien was dit wel hun bedoeling?

Maar goed, daar gaat het hier nu niet over.

Feit is dat de straffen die op zo'n geval als het ongeval in Heverlee staan gewoonweg ontoereikend zijn. Het ziet er naar uit dat de dader(s) een maximale straf van 5 jaar kunnen krijgen voor hun daden. Na pakweg anderhalf jaar effectieve straf kunnen ze opnieuw vrijkomen.

Voor een viervoudige "moord" (eigenlijk kun je dit ongeval wel catalogeren als moord gezien het feit dat de daders (zwaar) onder invloed waren van narcotica, ze met overdreven/onaangepaste snelheid reden en een een stop negeerden) is dit toch wel bijzonder weinig...

Misschien moet men dit effectief bezien als een viervoudige moord en de daders dan ook zo berechten?

Comment

Misschien een taakstraf in het testcentrum van EuroNCAP?

Als crashtestdummie?

En dan in een Landwind of Brilliance steken.
                                    Test aan 30 km per uur. Ah, maar voor de heren was dat 80, zeker?

Comment

nog steeds geen gegevens in de pers mbt wie hen die 300c touring "geleend" heeft
                                      strange, I tells ya

Comment

daar heb je ook een punt, klopt.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                        Dadde veel meer kans hebt op een fatale afloop bij een laterale crash kan ik best geloven,
                                        toch geloof ik nog steeds in de extra bescherming van een gordel.

Helaas merk ik HEEL VAAK dat hoe meer kinderen er in een auto zitten, hoe minder gordels gedragen worden.
                                        Iets waar in mijn ogen dringend iets aan gedaan moet worden!!!

Indien de kinderen geen gordels droegen verdienen de 2 roemeniers in mijn ogen een strafvermindering daar de vrouw zelf haar verantwoordelijkheid even min op nam.
                                        Je moet dan eens naar de volwassenen hun gezicht kijken wanneer je als politie een opmerking maakt dat de kinderen zonder gordel achteraan in de auto zitten.

Dat het roemenen / belgen / marokanen / russen zijn heeft hier niets mee te maken
                                        Hoge snelheid + onder invloed zijn heeft het ongeval veroorzaakt ( + onoplettendheid van de bestuurder ? )

Het is erg, 4 dodelijke slachtoffers door die 2 mensen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                                          Met dat verschil dat moesten de rollen omgekeerd zijn, er ondertussen al tientallen auto's in vlammen zouden zijn opgegaan tijdens rellen.
                                          Welcome to Belgium .

Comment

Working...
                                          X