Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 doden na crash in Heverlee

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Verschrikkelijk gewoon. Het leven van vele mensen verwoest door twee onverantwoorde klootzakken..

Levenslang moeten die gasten krijgen. En nog liever ophangen, dan kosten ze tenminste geen geld..
    BMW E61 525d LCI '09
    Suzuki Bandit 1250NA /07
    Fiesta Red Edition '16

Comment

Ja, laten we anders meteen terug naar de middeleeuwen gaan, duimschroeven en de hele mikmak.

Sorry maar wat een domme uitspraken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        In dat land frituren ze ook nog mensen op elektrische stoelen.

Denk even na voordat je iets post.
        Leer eerst lezen voordat ge commentaar geeft. Ik zeg niet dat ze levenslang moeten krijgen, maar 20j is toch niet overdreven voor het wegmaaien van 4 onschuldigen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          Leer eerst lezen voordat ge commentaar geeft. Ik zeg niet dat ze levenslang moeten krijgen, maar 20j is toch niet overdreven voor het wegmaaien van 4 onschuldigen.

Ik heb nergens gezegd dat 20 jaar overdreven is. Wie moet er dan eigenlijk leren lezen?

Maar je maakt gewag van enige voorliefde voor het Amerikaanse rechtsysteem, dus ik maakte daar een kanttekening bij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            Vraag binnen 20jaar eens aan die man of hij al heen is over het verlies van zijn vrouw en dochter.

Ik denk het niet...
            BMW E61 525d LCI '09
            Suzuki Bandit 1250NA /07
            Fiesta Red Edition '16

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
              Vraag binnen 20jaar eens aan die man of hij al heen is over het verlies van zijn vrouw en dochter.

Ik denk het niet...

Die man zou die doodrijders liefst handmatig vermoorden, daar ben ik zeker van.
              Of dat dan ook betekent dat zo'n emotionele beslissing de beste is?

Laat ik het zo stellen, ik heb liever een rechtstaat waarin af en toe een schuldige te vroeg vrij komt, dan een rechtstaat waarin af en toe een onschuldige te lang vast zit.

Comment

door die roemenen te mollen ga je die mensen niet terug brengen he.

Levenslange opsluiting, verwijdering uit de maatschappij is al genoeg voor mij...zorgen dat dat krankjorum geen andere mensen meer kan pijn doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten

Levenslange opsluiting

Vind ik onzin, sorry. Haalt geen bal uit en kost alleen maar geld.

Comment

Ja, laten we anders meteen terug naar de middeleeuwen gaan, duimschroeven en de hele mikmak.

Sorry maar wat een domme uitspraken.
                    Je hebt natuurlijk wel gelijk maar moesten dat mijn vrouw en mijn kinderen zijn, ik weet niet wat ik zou doen hoor.

Wetende dat hier in ons belgenlandje zo'n mannen bijna meteen terug op de straat staan en zelf heel je leven verwoest is ....

Comment

Jupke, tuurlijk, zoals hierboven geschreven, ik kan heel goed begrijpen dat die man de daders persoonlijk de nek om zou willen wringen, liefst zo traag mogelijk.

Dat zou ik ook willen moest er iets dergelijks met mijn vrouw en kindje gebeuren.

Maar het is niet de juiste beslissing.

Comment

Het is gewoon in- en intriest.

De vergelding doet eigenlijk niet ter zake. Dat kan die kinderen ook nooit terugbrengen.

In ergste geval :
                        - twee roemenen
                        - geen geld op de bankrekening
                        - geleende wagen

=> vluchten terug naar Roemenië en je kan hier naar een straf fluiten.

Rechtvaardigheid bestaat in zo'n zaken niet. Daar draait het ook niet om. Hoe voorzien dat die kerels twee keer nadenken vooraleer ze nog is in een wagen stappen, dat zou de vraag moeten zijn. (en ook alle andere opgefokte niet-Roemeense drugsrijders voor de slechte verstaander)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten

Levenslange opsluiting, verwijdering uit de maatschappij is al genoeg voor mij...zorgen dat dat krankjorum geen andere mensen meer kan pijn doen.
                          Vind ik onzin, sorry. Haalt geen bal uit en kost alleen maar geld.
                          recap: geen doodsstraf/marteling/..., geen levenslange opsluiting,...
                          euhm...vrijlaten?
                          Ik ben bereid te betalen om sommige mensen (op water en brood) levenslang op te sluiten, deze mannen horen daarbij
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Jupke, tuurlijk, zoals hierboven geschreven, ik kan heel goed begrijpen dat die man de daders persoonlijk de nek om zou willen wringen, liefst zo traag mogelijk.

Dat zou ik ook willen moest er iets dergelijks met mijn vrouw en kindje gebeuren.

Maar het is niet de juiste beslissing.
                            Ben je zeker

Spijtig ...

Nee, je hebt gelijk natuurlijk.

Beeldt u eens in zeg, heel u leven naar de kloten om dat 2 oostblokkers aan de pillen zitten

Comment

Laat ik het zo stellen, ik heb liever een rechtstaat waarin af en toe een schuldige te vroeg vrij komt, dan een rechtstaat waarin af en toe een onschuldige te lang vast zit.
                              Of een onschuldige geexecuteerd wordt (omdat ie op de verkeerde plek op het verkeerde moment was, maar wel de juiste huidskleur had) waarvan later bleek dat ie onschuldig was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                recap: geen doodsstraf/marteling/..., geen levenslange opsluiting,...
                                euhm...vrijlaten?
                                Dus tenzij iemand levenslang wordt opgesloten, wordt ie vrijgelaten?

Je gaat me nu toch geen woorden in de mond leggen he?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door desmett Bekijk Berichten
                                  Of een onschuldige geexecuteerd wordt (omdat ie op de verkeerde plek op het verkeerde moment was, maar wel de juiste huidskleur had) waarvan later bleek dat ie onschuldig was.
                                  Inderdaad, dat is meermaals gebeurd.

Comment

Niettemin denk ik dat je als rechtstaat zijnde een probleem hebt als de meerderheid van uw bevolking vindt dat dergelijke vergrijpen niet voldoende zwaar bestraft worden, correctie: wel voldoende zwaar bestraft, doch gecorrigeerd als het over de strafuitvoering gaat. Alle mooie theorieën ten spijt is de Wet Lejeune gewoon een ordinair excuus om de te beperkte capaciteit en de onvoldoende infrastructuur van onze gevangenissen op te vangen. Ik begrijp zeer goed dat je als ouder/echtgenoot van dergelijke slachtoffers met een groot gevoel van onrecht achterblijft, wetende dat je na 1/3e van de uitgevoerde straf de daders alweer kan tegenkomen in het dagelijkse leven.

Comment

Spijtige zaak maar veel valt er niet aan te doen.
                                      Ze moeten die gast aanpakken die XTC heeft verkocht aan die Roemenen.

Comment

Wat wordt hier een onzin gepost, zeg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                                          Niettemin denk ik dat je als rechtstaat zijnde een probleem hebt als de meerderheid van uw bevolking vindt dat dergelijke vergrijpen niet voldoende zwaar bestraft worden, correctie: wel voldoende zwaar bestraft, doch gecorrigeerd als het over de strafuitvoering gaat. Alle mooie theorieën ten spijt is de Wet Lejeune gewoon een ordinair excuus om de te beperkte capaciteit en de onvoldoende infrastructuur van onze gevangenissen op te vangen. Ik begrijp zeer goed dat je als ouder/echtgenoot van dergelijke slachtoffers met een groot gevoel van onrecht achterblijft, wetende dat je na 1/3e van de uitgevoerde straf de daders alweer kan tegenkomen in het dagelijkse leven.

Ik sluit me hierbij aan.

Comment

Working...
                                          X