Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 doden na crash in Heverlee

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Wat wordt hier een onzin gepost, zeg.
    Post dan niks, ofwel iets zinnig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Post dan niks, ofwel iets zinnig
      Ik post als ik dat wil .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        Spijtige zaak maar veel valt er niet aan te doen.
        Ze moeten die gast aanpakken die XTC heeft verkocht aan die Roemenen.
        WTF

Das hetzelfde als de carrefour aanklagen omdat er iemand een accident heeft gemaakt door na bak bier leeg gedronken te hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Ik post als ik dat wil .
          tikkie jij bent 'm!

Comment

Dus tenzij iemand levenslang wordt opgesloten, wordt ie vrijgelaten?

Je gaat me nu toch geen woorden in de mond leggen he?
            ik zou niet durven
            Ik bedoel gewoon dat opsluiting altijd geld kost, logisch want (in theorie) is dat "heropvoedend". Levenslang (dus 30 jaar in belgië gedeeld door 3) kost inderdaad veel geld maar voor sommige mensen heb ik geld over om ergens weg te steken
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

tikkie jij bent 'm!
              Terugtikken mag niet, zeker?

Comment

De hamvraag is: verdienen die lui nog een 2de kans?

Als nee ben je eigenlijk verplicht ze levenslang weg te steken.

Aangezien sommigen hier een 20-30 jarige straf voorstellen, mag ik dan uit de context halen dat jullie die 2 nog een 2de kans geven?

Ik "durf" dat wel te zeggen: een minimale effectieve straf van 10 jaar zou denk ik mijn veroordeling zijn.

Comment

Vind ik onzin, sorry. Haalt geen bal uit en kost alleen maar geld.
                  Als die Roemenen vrij rondlopen lopen mensen terug een risico om aangereden te worden.

Dus => opsluiting.

Het is een utopie, akkoord, maar wél de juiste en verantwoorde beslissing.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                    Als die Roemenen vrij rondlopen lopen mensen terug een risico om aangereden te worden.

Dus => opsluiting.

Het is een utopie, akkoord, maar wél de juiste en verantwoorde beslissing.

Ik geloof niet dat die 2 Roemenen doelbewust op die auto ingereden zijn om wat mensen te vermoorden.
                    Daarom vind ik dat onzin. En ook al reden ze te snel, ook al zaten ze aan de pillen, net vanwege het geen motief hebben zou ik ze (na 10, 15 jaar nadenken) een 2de kans geven.

Met alle respect, maar jij en ik, wij hebben dag in dag uit de kans om iemand aan te rijden. Bij ons zal die kans veel en veel kleiner zijn, want wij houden onze snelheid binnen de perken en rijden nuchter.
                    Maar de kans is er hé yoda, niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                      Niettemin denk ik dat je als rechtstaat zijnde een probleem hebt als de meerderheid van uw bevolking vindt dat dergelijke vergrijpen niet voldoende zwaar bestraft worden, correctie: wel voldoende zwaar bestraft, doch gecorrigeerd als het over de strafuitvoering gaat. Alle mooie theorieën ten spijt is de Wet Lejeune gewoon een ordinair excuus om de te beperkte capaciteit en de onvoldoende infrastructuur van onze gevangenissen op te vangen. Ik begrijp zeer goed dat je als ouder/echtgenoot van dergelijke slachtoffers met een groot gevoel van onrecht achterblijft, wetende dat je na 1/3e van de uitgevoerde straf de daders alweer kan tegenkomen in het dagelijkse leven.
                      Spijtige zaak maar veel valt er niet aan te doen.
                      Ze moeten die gast aanpakken die XTC heeft verkocht aan die Roemenen.
                      Case closed, tweemaal!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                        • Laterale crash: je mag nog zoveel gordels aan hebben als je wil, bij een laterale crash ben je 9 kansen van de 10 dood.
                        • Wat doet dit ertoe? Vrouw en kinderen waren niet in fout?!
                        Dadde veel meer kans hebt op een fatale afloop bij een laterale crash kan ik best geloven,
                        toch geloof ik nog steeds in de extra bescherming van een gordel.

Helaas merk ik HEEL VAAK dat hoe meer kinderen er in een auto zitten, hoe minder gordels gedragen worden.
                        Iets waar in mijn ogen dringend iets aan gedaan moet worden!!!

Indien de kinderen geen gordels droegen verdienen de 2 roemeniers in mijn ogen een strafvermindering daar de vrouw zelf haar verantwoordelijkheid even min op nam.
                        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                        Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                          WTF

Das hetzelfde als de carrefour aanklagen omdat er iemand een accident heeft gemaakt door na bak bier leeg gedronken te hebben.
                          Nee, maar is wel het probleem aan de basis aanpakken. Is recent nog in het nieuws geweest dat de 'strijd tegen drugs' volledig fout gevoerd wordt door de eindgebruiker harder aan te pakken dan diegene die het verkoopt.

Comment

ik zou die gasten een taakstraf geven .
                            een paar jaar werken op een revalidatiedienst van mensen die een zwaar ongeval hebben gehad .
                            hele dagen stront en kwijl opkuisen zal ze deugd doen
                            en zo zien ze eens met eigen ogen wat ze met roekeloos rijgedrag veroorzaken
                            zo doen ze iets terug voor de maatschapij
                            en dan maar hopen dat hun ogen open gaan

die vrouw en die kindjes komen hier niet mee terug ,weet ik ..
                            maar je kan de klok niet terugdraaien .
                            een gevangenisstraf haalt hier weinig uit denk ik
                            het enige effect dat je hebt dat is dat ze na hun gevangenistijd zich met zware criminele feiten bezighouden .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                              ik zou die gasten een taakstraf geven .
                              een paar jaar werken op een revalidatiedienst van mensen die een zwaar ongeval hebben gehad .
                              hele dagen stront en kwijl opkuisen zal ze deugd doen
                              en zo zien ze eens met eigen ogen wat ze met roekeloos rijgedrag veroorzaken
                              zo doen ze iets terug voor de maatschapij
                              en dan maar hopen dat hun ogen open gaan

die vrouw en die kindjes komen hier niet mee terug ,weet ik ..
                              maar je kan de klok niet terugdraaien .
                              een gevangenisstraf haalt hier weinig uit denk ik
                              het enige effect dat je hebt dat is dat ze na hun gevangenistijd zich met zware criminele feiten bezighouden .

Ook waar...maar iemand die geen incontinentie-luier wil verversen, kun je daar niet toe verplichten. Daar zit het probleem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                Nee, maar is wel het probleem aan de basis aanpakken. Is recent nog in het nieuws geweest dat de 'strijd tegen drugs' volledig fout gevoerd wordt door de eindgebruiker harder aan te pakken dan diegene die het verkoopt.
                                Oke, maar dan gaat het over drugsgebruik in het algemeen. Dan heb je groot gelijk. maar de dealer verantwoordelijk stellen voor het ongeval vind ik fout, je neemt zelf dat pilleke in, je bent zelf verantwoordelijk.

Comment

Oke, maar dan gaat het over drugsgebruik in het algemeen. Dan heb je groot gelijk. maar de dealer verantwoordelijk stellen voor het ongeval vind ik fout, je neemt zelf dat pilleke in, je bent zelf verantwoordelijk.
                                  Nee, dat natuurlijk niet. Ge staat zelf in voor uw daden, das evident.
                                  Ofwel had ik Nemo fout begrepen, vond het al raar dat ik met hem akkoord ging .

Comment

WTF

Je weet niet wat drugsdealers aanrichten,Ze maken jonge mensen hun leven kapot. .

Kan je helemaal niet vergelijken met Carrefour ofzo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                      idd de eindgebruiker is zelfs een soort van slachtoffer dat geholpen moet worden.

Comment

Je weet niet wat drugsdealers aanrichten,Ze maken jonge mensen hun leven kapot. .

Kan je helemaal niet vergelijken met Carrefour ofzo.
                                        idd de eindgebruiker is zelfs een soort van slachtoffer dat geholpen moet worden.
                                        Ge kiest er toch zelf voor om da in u kas te slagen zeker?

Als je het nu over crack hebt dan ga ik akkoord, die mannen maken u verslaafd en dan 'kan je niet meer zonder'.

Bij gewoon pillen is dat toch niet zo zeker?

Comment

[quote=Leftlane;2530047]Ook waar...maar iemand die geen incontinentie-luier wil verversen, kun je daar niet toe verplichten. Daar zit het probleem.[/quote]
                                          en dat is dan weer spijtig

Comment

Working...
                                          X