Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 doden na crash in Heverlee

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Catherien Bekijk Berichten
    Dat was je eerste reactie ... dan kwam de tweede :

... om de eerste te nuanceren ?

Bedankt.
    Nogmaals,

m'n reactie 'daar heb je een punt' sloeg op het gedeelte in vet

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
    Dadde veel meer kans hebt op een fatale afloop bij een laterale crash kan ik best geloven,
    toch geloof ik nog steeds in de extra bescherming van een gordel.

Helaas merk ik HEEL VAAK dat hoe meer kinderen er in een auto zitten, hoe minder gordels gedragen worden.
    Iets waar in mijn ogen dringend iets aan gedaan moet worden!!!

Indien de kinderen geen gordels droegen verdienen de 2 roemeniers in mijn ogen een strafvermindering daar de vrouw zelf haar verantwoordelijkheid even min op nam.
    Moest dit verkeerd overgekomen zijn, dan ben ik de eerste om m'n woorden terug in te slikken.

Die roemenen zijn in fout, dat staat buiten alle kijf (en dat kan je ook lezen in deze thread, ook van mijn kant).

Comment

• Zo denk ik er ook over

Alleszins nog veel sterkte toegewenst aan je Catherien

Comment

• Catherien, bedankt om hier ook duidelijkheid te brengen en de moed om dit op een openbaar forum te doen. Mijn oprechte deelneming bij het verlies van je tweeling en vrienden. Camilla herken ik nog "van ziens" in Meerdaalhof, waar ik vroeger ook nog lange tijd vertoefd heb.

Comment

• Veel sterkte!

Comment

• Veel moed en sterkte in deze ongetwijfeld moeilijke periode Catherien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
              Veel moed en sterkte in deze ongetwijfeld moeilijke periode Catherien.
              Inderdaad, maar wat is het waard langs een forum Ik hoop dat je op veel steun van je naasten kan rekenen.

Succes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                Inderdaad, maar wat is het waard langs een forum .
                Veel meer dan je kan denken. Ik put heel veel troost uit jullie blijken van medeleven.

Ik zie dat jullie allemaal bijna dezelfde leeftijd hebben als die twee jonge Roemenen (18 en 20).
                Ik ben 47 ... jullie zouden ook allemaal mijn kinderen kunnen zijn.

Hopelijk helpt dit jullie om veiliger te rijden ... in de eerste plaats voor jullie-zelf.

Comment

• Catherien,

Woorden schieten te kort voor een dergelijke gebeurtenis. Zoiets raakt iedereen.

Veel sterkte in deze onwaarschijnlijk moeilijke periode!
                  Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                  VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

• Catherien, ik ben zelf ook vader van drie kinderen, het moet afschuwelijk zijn wat je hebt meegemaakt. Veel sterkte, en ik hoop inderdaad ook dat dit verhaal zoveel mogelijk mensen aan het nadenken zet over roekeloos rijden op de openbare weg.
                    Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                      Inderdaad, maar wat is het waard langs een forum
                      Ik heb een reactie afgewacht omdat ik ook bovenstaande gedachte had.

Veel meer dan je kan denken. Ik put heel veel troost uit jullie blijken van medeleven.
                      Maar dit heeft mij over de streep getrokken, dus:

Ook ik wens u en de familie bijzonder veel sterkte toe.
                      Last edited by ; 31/03/2008, 14:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catherien Bekijk Berichten

Mijn vriendin An en haar dochter Camila,
                        evenals mijn tweeling Tosca en Madeline
                        droegen altijd hun gordel.

Die dag ook.
                        Dat werd ons bevestigd door de politie.

Vond, helaas, geen k*tsende smiley ter illustratie
                        van mijn gevoel bij het lezen van bovenstaande quotes.

Catherien,

Veel sterkte in deze onwaarschijnlijk moeilijke tijden. Ik kan enkel maar hopen dat de daders (ja, ik vind ze daders) een zeer zware straf zullen krijgen, ook al zal geen enkele straf kunnen goedmaken wat ze hebben aangericht.

Mijn diepste medeleven, en nogmaals, heel veel sterkte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                          hadden de vrouw en de kinderen hun gordel aan?

Gordels helpen enkel bij frontale crash of over de kop slaan. Deze vraag doet er trouwens niet toen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                            Deze vraag doet er trouwens niet toen.

Waarom in hemelsnaam niet? Moet je dan je gordel al dan niet aandoen naargelang je aanvoelt of je volgende botsing frontaal of lateraal is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Waarom in hemelsnaam niet? Moet je dan je gordel al dan niet aandoen naargelang je aanvoelt of je volgende botsing frontaal of lateraal is?
                              In deze specifieke en jammerlijke situatie, doet die vraag er niet toe. Ik doe vrijwel altijd mijn gordel aan, en ik ga ze zeker niet uitlaten omwille van het feit dat ze bij een zijdelingse aanrijding niet helpen. Ik snap ook niet meteen dat je denkt dat dat een reden zou zijn om ze niet aan te doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                                In deze specifieke en jammerlijke situatie, doet die vraag er niet toe. Ik doe vrijwel altijd mijn gordel aan, en ik ga ze zeker niet uitlaten omwille van het feit dat ze bij een zijdelingse aanrijding niet helpen. Ik snap ook niet meteen dat je denkt dat dat een reden zou zijn om ze niet aan te doen.
                                Wel, en ik snap niet dat je boudweg zegt dat die gordel er niet toedoet. Is toch een normale vraag?

Comment

• Catherien,

Ook van mijnentwege innige deelneming bij het zware verlies. Als je vermeld dat de meeste forumleden hier ongeveer dezelfde leeftijd hebben als de daders (18 à 20) kan ik soms totaal niet de gedachtengang van sommigen begrijpen als ze situaties uitleggen waarvan ik denk, "dat kan niet zijn". Ik herinner me nog als de dag van gisteren dat ik 's nachts wakker lag tot de dochters, met de wagen en gedurende het weekend, thuiswaren. Zelf waren (en zijn) ze voorzichtige chauffeur en hebben nooit gedronken/'genomen', maar het is voldoende het pad te kruisen van zo'n onverlaten om met de miserie te zitten. Moesten jongeren zich zulke zaken maar eens wat beter kunnen realiseren zou er hopelijk veel onheil bespaard kunnen worden. Spijtig genoeg gebeuren zaken zoals deze geregeld en vooral spijtig dat de meeste mensen zo'n kort geheugen hebben. Dit gezegd zijnde wens ik u nog alle mogelijke moed voor de toekomst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                    Catherien,

Ook van mijnentwege innige deelneming bij het zware verlies. Als je vermeld dat de meeste forumleden hier ongeveer dezelfde leeftijd hebben als de daders (18 à 20) kan ik soms totaal niet de gedachtengang van sommigen begrijpen als ze situaties uitleggen waarvan ik denk, "dat kan niet zijn". Ik herinner me nog als de dag van gisteren dat ik 's nachts wakker lag tot de dochters, met de wagen en gedurende het weekend, thuiswaren. Zelf waren (en zijn) ze voorzichtige chauffeur en hebben nooit gedronken/'genomen', maar het is voldoende het pad te kruisen van zo'n onverlaten om met de miserie te zitten. Moesten jongeren zich zulke zaken maar eens wat beter kunnen realiseren zou er hopelijk veel onheil bespaard kunnen worden. Spijtig genoeg gebeuren zaken zoals deze geregeld en vooral spijtig dat de meeste mensen zo'n kort geheugen hebben. Dit gezegd zijnde wens ik u nog alle mogelijke moed voor de toekomst.
                                    Als ik weg ga, blijft ook altijd één van de ouders op.

Cathérien, het is misschien maar een magere troost, maar veel sterkte en ik vind het moedig dat je hier durft reageren!

Comment

• Catherien,

Innige deelneming en veel sterkte toegewenst in deze moeilijke en pijnlijke periode.

Vanwege Autoforum Crew.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                        Catherien,

mooi gezegd, Will.

Catherien, zoals jij al zo vaak hebt moeten denken heb ik een enorm gevoel van "het is niet eerlijk". Ook ik heb opgroeiende kinderen en ben al altijd bang geweest voor zulk een ongelukken. Je kan er inderdaad dikwijls niet aan doen en het overkomt je zo maar... Veel sterkte, wij leven enorm mee met jullie. Hou je recht aan het positieve en de mensen rondom jou, ook al is dit zeer moeilijk.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• vr 02/05/08 - In Leuven is de man overleden die begin maart zijn vrouw en dochter verloren was bij een zwaar verkeersongeval in Heverlee. De man zou zelfmoord gepleegd hebben.

De man zou het verlies van zijn gezin niet hebben kunnen verwerken en zou een zelfmoordpoging hebben ondernomen. Hij is nadien overleden.
                                          Begin maart waren zijn vrouw en dochter samen met twee vriendinnen omgekomen toen hun auto werd aangereden door een andere auto.
                                          De twee jongeren in die auto bleken onder invloed van drugs en zouden veel te snel hebben gereden.

Ik kan er niets op zeggen... triest, héél triest....

Comment

Working...
                                          X