Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 doden na crash in Heverlee

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Niemand kent de situatie, dus niemand kan erover oordelen.
    Wat er in zo iemand zijn hoofd afspeelt kan niemand weten, zelfs de naaste familie niet.
    Hetgeen gebeurd is, is heel erg. Eerlijk gezegd : mijn eerste reaktie was ook boosheid,
    maar zoals knight-rider zegt : niemand kan erover oordelen.

Vergeet nooit dat indien je exact in dezelfde situatie was als iemand anders, je het exact op dezelfde manier zou doen.

Daarom wil ik graag, uit respect voor Alex en zijn dochter, dat er hier niet verder gespeculeerd wordt over het hoe en waarom
    van die daad, want dan lokt men reakties uit van mensen die misschien details willen prijsgeven die hun plaats niet hebben
    op dit forum (noch in het openbaar).
    Last edited by ; 08/05/2008, 23:57.

Comment

• Als je al weet wat een verlies is ...

Je bloedeigen dochter dat nog een keer aandoen?

Ik weet het niet hoor ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
        Als je al weet wat een verlies is ...

Je bloedeigen dochter dat nog een keer aandoen?

Ik weet het niet hoor ....

Jij weet het inderdaad niet Jupke.

( )

Misschien kan je er dan beter over zwijgen. 'k Weet dat dat niet de gewoonte is op dit forum, maar in dit topic lijkt mij dat wel gepast.

Comment

• Laten we het sereen houden mensen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten
            Jij weet het inderdaad niet Jupke.

( )

Misschien kan je er dan beter over zwijgen. 'k Weet dat dat niet de gewoonte is op dit forum, maar in dit topic lijkt mij dat wel gepast.
            'k had gedronken toen ik het typte

(wat niet wegneemt dat ik het meen maar 'k zou het zo niet gezegd hebben dan.)

Comment

• Laten we het hier uit respect voor familie en kennissen sereen houden.

Hier wordt niemand beter van. Nogmaals mijn medeleven voor dit tragische verlies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                Laten we het hier uit respect voor familie en kennissen sereen houden.

Hier wordt niemand beter van. Nogmaals mijn medeleven voor dit tragische verlies.

Amen to that.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                  Laten we het hier uit respect voor familie en kennissen sereen houden.
                  Inderdaad. Edoch, dat wil niet zeggen dat je je mening niet mag uiten - dat hoeft immers niet met de botte bijl te zijn. Granted: het verandert niks aan de zaak en het meisje krijgt er haar familie niet mee terug maar toch moet je iedereen de kans geven om zijn opinie te plaatsen.

No offence, catherien, maar als je iets post op een discussieforum mag je niet bang zijn voor discussie . Vind ik (!).

Indien het moderaille (en tenslotte is dat hun taak hier) vindt dat een verdere discussie over dit onderwerp niet (meer) kan, moet ze het topic op slot doen.

mijn medeleven gaat nog steeds uit naar de nabestaanden...'t blijft een triestige zaak.
                  American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                    Laten we het sereen houden mensen

Absoluut!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                      Jij zou beter je bek houden.
                      Heb je enig besef wat je zegt?
                      Die randdebielen hebben 4 mensen de dood ingejaagd en jij gaat dat oplossen door ze een beetje onkruid langsheen de autosnelweg te laten opkuisen.

Edit: en onrechtstreeks een 5de.
                      Ik ben gewoon akkoord met ikzit

Comment

• Deze keer hoeft ikzit eens niet te zwijgen voor mij

Comment

• dan hoop ik dat jullie nooit een ongeluk veroorzaken wat ik wed erom dat jullie allemaal ook al eens de verkeersregels aan jullie laars lapten. Of niet soms? En dan gaan jullie blij zijn dat je een tweede kans krijgen..... En dat neemt niet weg dat het verschrikkellijk is voor de slachtoffers maar wat ik hier lees van jarenopsluiting of zelfs doodstraf. Je moet al een sadist zijn om zo iets te bedenken....
                          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                            dan hoop ik dat jullie nooit een ongeluk veroorzaken wat ik wed erom dat jullie allemaal ook al eens de verkeersregels aan jullie laars lapten. Of niet soms? En dan gaan jullie blij zijn dat je een tweede kans krijgen..... En dat neemt niet weg dat het verschrikkellijk is voor de slachtoffers maar wat ik hier lees van jarenopsluiting of zelfs doodstraf. Je moet al een sadist zijn om zo iets te bedenken....
                            die gasten stonden stijf van de coke!!

Mod-edit: je hoeft niet akkoord te gaan met ieders mening maar dit kan je ook op een fatsoenlijke manier duidelijk maken.
                            Last edited by ; 09/05/2008, 20:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                              die gasten stonden stijf van de coke!!
                              dat vind ik idd ongehoord. Ik ben een echte drug-hater. Heb het zelfs nog nooit bekeken maar iemand van 18 verdient voor mij nog een kans. Lees: die moet hij dan ook wel echt benutten hé. Maar je mag nooit iemand afschrijven. (uitgez mensen ala Fourniret,VanTemsche,....)
                              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Maar zo'n gastjes straf je niet met een alternatieve straf. Doodstraf is er natuurlijk los over, en levenslang ook, maar laat ze toch maar eens goed afzien. Een bootcamp zou nog geschikt zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Maar zo'n gastjes straf je niet met een alternatieve straf. Doodstraf is er natuurlijk los over, en levenslang ook, maar laat ze toch maar eens goed afzien. Een bootcamp zou nog geschikt zijn.
                                  François Sterchele reed ook te snel, hij kwam terug van een fuif, dus was hij waarschijnlijk ook onder invloed.

Net als de Roemenen : te snel en onder invloed.
                                  Zelfde omstandigheden, heel andere afloop.

De doodstraf voor de Roemenen (voor sommigen toch) ...
                                  ... maar Sterchele wordt nu als een held 'gevierd'.
                                  (en dat waarschijnlijk net door dezelfde - extreme - mensen)

Vreemd ... bizar, bizar ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    Maar zo'n gastjes straf je niet met een alternatieve straf. Doodstraf is er natuurlijk los over, en levenslang ook, maar laat ze toch maar eens goed afzien. Een bootcamp zou nog geschikt zijn.
                                    Er gaat geen dag voorbij dat ik aan die ene Roemeen denk die nog in de gevangenis zit.
                                    De gevangenis waar ik soms langs voorbij ga (op enkele honderden meters van ons huis) en nu altijd naar de muren kijk.
                                    En het maakt mij heel droevig.
                                    Jonge mensen van 20 horen niet in de schaduw te zitten wanneer de zon zo stralend schijnt.
                                    Ook denk ik vaak aan een moeder in het verre Roemenië die haar zoon waarschijnlijk even hard mist als ik mijn dochters.

Wel vind ik het straf en pijnlijk dat hij geen kaartje kan sturen met "het spijt me" of zoiets.
                                    Ik mis dat wel heel erg.
                                    Last edited by ; 10/05/2008, 12:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                                      Sterchele is al dood, die kan je niet nog eens de doodstraf geven.
                                      Hij nam gelukkig niemand anders mee in zijn ongeluk.

Maar ik begrijp wel je redenering.

Ik wens niet de doodstraf voor Sterchele ... voor niemand trouwens.

Ik vind de reakties van de mensen bizar ... ... dat is alles

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catherien Bekijk Berichten
                                        François Sterchele reed ook te snel, hij kwam terug van een fuif, dus was hij waarschijnlijk ook onder invloed.

Net als de Roemenen : te snel en onder invloed.
                                        Zelfde omstandigheden, heel andere afloop.

De doodstraf voor de Roemenen (voor sommigen toch) ...
                                        ... maar Sterchele wordt nu als een held 'gevierd'.
                                        (en dat waarschijnlijk net door dezelfde - extreme - mensen)

Vreemd ... bizar, bizar ...
                                        Sorry dat ik het zeg, maar Sterchele heeft toch niemand anders dan zichzelf iets aangedaan hé? Moeten de mensen dan maar enkel blij zijn daarvoor en mogen ze niet verdrietig zijn dat hij er niet meer is? Ook maar een rare redenering vind ik dan...Hoewel ik heel goed begrijp wat je bedoelt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTI Bekijk Berichten
                                          Sorry dat ik het zeg, maar Sterchele heeft toch niemand anders dan zichzelf iets aangedaan hé? Moeten de mensen dan maar enkel blij zijn daarvoor en mogen ze niet verdrietig zijn dat hij er niet meer is? Ook maar een rare redenering vind ik dan...Hoewel ik heel goed begrijp wat je bedoelt.
                                          Indien blijkt dat hij meer dan 200 km/u en onder invloed reed, dan is hij maar een ordinaire misdadiger.

Comment

Working...
                                          X