Allee dan, dat is dan uw mening hé. Ik deel die mening allesbehalve, maar dan zijn we uitgepraat he.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
4 doden na crash in Heverlee
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTI Bekijk BerichtenSorry dat ik het zeg, maar Sterchele heeft toch niemand anders dan zichzelf iets aangedaan hé? Moeten de mensen dan maar enkel blij zijn daarvoor en mogen ze niet verdrietig zijn dat hij er niet meer is? Ook maar een rare redenering vind ik dan...Hoewel ik heel goed begrijp wat je bedoelt.
Ik bedoel :
Voor beide ongelukken is mijn reaktie naar de Roemeen en naar Sterchele net dezelfde :
"Onnozelaar ! ... hoe kan je zo dom zijn."
Terwijl vele mensen twee maten gebruiken, wat het ongeluk zelf betreft.
Voor de rest mag heel de wereld betreuren dat zo'n vriendelijke talentvolle mens verdwenen is.
Ik heb hem helaas pas leren kennen toen hij er al niet meer was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTI Bekijk BerichtenAllee dan, dat is dan uw mening hé. Ik deel die mening allesbehalve, maar dan zijn we uitgepraat he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catherien Bekijk BerichtenNeen ... ik denk dan niemand begrijpt wat ik bedoel.
Ik bedoel :
Voor beide ongelukken is mijn reaktie naar de Roemeen en naar Sterchele net dezelfde :
"Onnozelaar ! ... hoe kan je zo dom zijn."
Terwijl vele mensen twee maten gebruiken, wat het ongeluk zelf betreft.
Voor de rest mag heel de wereld betreuren dat zo'n vriendelijke talentvolle mens verdwenen is.
Ik heb hem helaas pas leren kennen toen hij er al niet meer was.
Comment
-
Ik heb net nog een pagina-grote artikel gelezen over Sterchele.
"Wow ! ... de succesvolle vriendelijke knappe stervoetballer had een zwakte voor snelle voertuigen.
Ja ! ... dat is hem gegund, hé ! ... wat wil je : als je zoveel geld verdiend moet je er toch iets mee doen".
Nu over de Roemenen :
"Die vieze buitenlanders die op ons kap komen leven, van waar hadden ze die snelle auto ?
Gepikt ? ... de maffia ? ... moordenaars zijn het, ja !"
Conclusie (puur, nuchter, zonder enige ophemeling, noch terechtzetting) :
Snelle wagens zijn gevaarlijk, ... zeker in combinatie met drank en drugs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catherien Bekijk BerichtenIk heb net nog een pagina-grote artikel gelezen over Sterchele.
"Wow ! ... de succesvolle vriendelijke knappe stervoetballer had een zwakte voor snelle voertuigen.
Ja ! ... dat is hem gegund, hé ! ... wat wil je : als je zoveel geld verdiend moet je er toch iets mee doen".
Nu over de Roemenen :
"Die vieze buitenlanders die op ons kap komen leven, van waar hadden ze die snelle auto ?
Gepikt ? ... de maffia ? ... moordenaars zijn het, ja !"
Conclusie (puur, nuchter, zonder enige ophemeling, noch terechtzetting) :
Wie zegt dat Sterchele zat was of onder invloed van drugs?
Vind dat toch wel zeer sterke beschuldigingen en je kan evengoed met een Opel Corsa 1.3 tegen 180km/u ergens op knallen.
Comment
-
ik denk dat er in dit land iets fundamenteel verkeerd zit qua verkeersreglementering en boetes.
Ik denk vorig jaar, werd er in Brugge een jong meisje op de ring aangereden door iemand die dronken was. Deze man pleegde vluchtmisdrijf. De man kwam er vanaf met een lichte straf. En zo zijn er nog wel zaken.
Tot op de dag van vandaag, kan mijn verstand dit niet vatten.
Als je iemand vermoordt dan krijg je 20 jaar of levenslang. Rij je, na het drinken van enkele pinten of het nemen van wat coke, een onschuldig meisje omver, dan krijg je 2 of 3 jaar gevangenisstraf.
Mijn excuses, maar ik vind dit de REINSTE BULLSHIT !
Als je met een auto van meer dan 1000 kg, stomdronken of high, iemand doodrijdt dan is dat voor mij hetzelfde als moord. Zeker als je dan nog eens vluchtmisdrijf pleegt !!! Voor hetzelfde geld stop je en kan je die persoon nog redden.
Pinten drinken en drugs nemen en in een auto stappen, dat vind ik gewoon LAAG ! Ik heb daar geen greintje respect of medelijden mee. Ik heb tijdens mijn stage spoed verschillende keren met de ambulance en de MUG zatte mensen moeten redden. Wel, ik had het daar lastig mee. Auto overkop en dan zo zat beginnen van hun kloten maken tegen ons... Zielig...Maar ja, het is onze eed die ons verplicht om mensen te helpen.
Mensen die bij een alcoholcontrole positief testen zouden een jaar hun rijbewijs moeten kwijt zijn en verplicht opnieuw hun rij-examen moeten afleggen. Hoe moet je een mens iets duidelijk maken ? Ik vind er niks stoer aan, aan mensen die hun rijbewijs eens kwijt zijn of omdat ze positief waren bij het blazen.
De straffen moeten gewoon veel zwaarder worden. Als je iemand onder invloed doodrijdt dan is dat voor mij levenslang rijverbod. Geen medelijden, je moet maar niet dronken in een auto kruipen. Je weet gewoon wat de gevolgen kunnen zijn. Als je 10 pinten drinkt, dan is dat iets wat je bewust doet (achter enkele pinten niet meer natuurlijk).
Een mensenleven, je kind, verliezen door een dwaze kloot die eens wat stoer wil doen... ik heb er geen woorden voor. Als ik mijn dochtertje hier zie rondlopen en lachen...ik mag er niet aan denken dat er haar iets overkomt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWie zegt dat Sterchele zat was of onder invloed van drugs?
Vind dat toch wel zeer sterke beschuldigingen en je kan evengoed met een Opel Corsa 1.3 tegen 180km/u ergens op knallen.
* uur van de botsing
* kwam van een feestje
* medisch dossier wordt niet vrijgegeven
* ...
(* omstandigheden: controle verliezen op een rechte baan)
Nog maals, geen harde bewijzen hiervoor, maar ikzelf ben voor 99% overtuigd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWie zegt dat Sterchele zat was of onder invloed van drugs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catherien Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Catherien Bekijk BerichtenEen Opel Corsa aan 180km/u is inderdaad een snelle wagen.
Comment
-
't zijn niet de auto's die gevaarlijk zijn, het zijn de mensen die ermee rijden die gevaarlijk zijn!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichtenik denk dat er in dit land iets fundamenteel verkeerd zit qua verkeersreglementering en boetes.
...
Als je met een auto van meer dan 1000 kg, stomdronken of high, iemand doodrijdt dan is dat voor mij hetzelfde als moord. Zeker als je dan nog eens vluchtmisdrijf pleegt !!! Voor hetzelfde geld stop je en kan je die persoon nog redden.
...
Mensen die bij een alcoholcontrole positief testen zouden een jaar hun rijbewijs moeten kwijt zijn en verplicht opnieuw hun rij-examen moeten afleggen.
...
De straffen moeten gewoon veel zwaarder worden. Als je iemand onder invloed doodrijdt dan is dat voor mij levenslang rijverbod.
(of er al dan niet daardoor mensen gestorven zijn).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten't zijn niet de auto's die gevaarlijk zijn, het zijn de mensen die ermee rijden die gevaarlijk zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenMaar trek de lijn dan door en zeg dat alle wagens gevaarlijk zijn.Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten't zijn niet de auto's die gevaarlijk zijn, het zijn de mensen die ermee rijden die gevaarlijk zijn!
Ik drukte mij zo uit ('snelle wagens zijn gevaarlijk' ipv 'snelle jongens zijn gevaarlijk') omdat ik net niet tegen de borst van die 'snelle jongens' wou stoten.
Want dat zijn net degene die stijgeren en niet luisteren als ze zich geviseerd voelen.
De anderen hoeven niet overtuigd te worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catherien Bekijk BerichtenLevenslange rijdverbod vind ik inderdaad veel toepasselijker voor te snel en/of onder invloed rijden dan gelijk welk andere straf
(of er al dan niet daardoor mensen gestorven zijn).
Zo ook met mensen die een auto niet op een correcte manier kunnen/willen gebruiken.
Die mensen moeten van het stuur af blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catherien Bekijk BerichtenEen pedofiel hou je immers toch ook uit de buurt van kinderen.
Zo ook met mensen die een auto niet op een correcte manier kunnen/willen gebruiken.
Er zijn er genoeg die rijden zonder rijbewijs hoor!
En wat die pedofiel betreft tenzij die sterk word gecontroleert begint ide ook terug zunne.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catherien Bekijk BerichtenEen pedofiel hou je immers toch ook uit de buurt van kinderen.
Goh, weet je, snel rijden mag je niet gelijk stellen aan gevaarlijk rijden vind ik. Pas op, ik begrijp je visie gezien wat je meemaakt heel goed. Maar ik vind dat er een enorm onderscheid is tussen aan 80 door een zone 30 knallen of aan 170 op een verlaten autosnelweg rijden. Beide gevallen zijn te rap, maar het ene heeft veel grotere gevaren dan het andere. Ben je een crimineel omdat je op een open autosnelweg het kot is opentrekt? Volgens mij niet, als je dit echter op continue basis in zone 30, zone 50 doet, dan scheelt er denk ik heel wat meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk BerichtenBen je een crimineel omdat je op een open autosnelweg het kot is opentrekt? Volgens mij niet, als je dit echter op continue basis in zone 30, zone 50 doet, dan scheelt er denk ik heel wat meer.
Comment
-
we hebben het allemaal wel al eens gedaan,maar we moeten toch eerlijk zijn dat snel (en zeker wild of dronken) rijden gewoon nergens en nooit goedgepraat zou mogen worden als je ziet wat de gevolgen kunnen zijn. Echter blijf ik erbij dat ook voor die Roemenen een tweede kans een must is. Maar dat ze het natuurlijk niet meer herhalen hé.......BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
Comment