Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 doden na crash in Heverlee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
    Het verwonderd me trouwens dat juist jij ook met een coyote rond rijdt. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat je misschien wel van veel op de hoogte bent en laat blijken van het allemaal wel in de hand te hebben, maar het langs de andere kant toch niet zo nauw neemt met de limieten (snelheid/drinken, enz...)
    Hopelijk heb ik het mis....
    Een coyote helpt niks tegen dronken rijden, en dat komt goed uit want dat doe ik ook niet.

    Snel rijden zit ik bij mij in dubio. Komt ook doordat veel wegen de laatste 7 jaar een lagere snelheidslimiet hebben gekregen, en ik bijgevolg weinig wegen kom waar naar mijn smaak 70 km/u een terechte snelheidslimiet is... Op de snelweg vind ik het een beetje veel hypocriet om in Duitsland +200 te knallen en hier te doen alsof 122 km/u levensgevaarlijk is. +200 km/u is niet zonder risico, maar ik zie er geen problemen in om 140 te doen tussen Luik en Tienen op vier baanvakken waar geen kat rijdt...

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
      Dat is zeker waar, maar is het daarom verboden om bedenkingen te formuleren?
      Nee, maar je moet geen dingen zeggen als je er geen kloten van af weet

      Comment


      • op een forum moet je nog altijd alles kunnen zeggen
        alleen door over en weer gezever kun je toch maar wat bijleren ?

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          op een forum moet je nog altijd alles kunnen zeggen
          alleen door over en weer gezever kun je toch maar wat bijleren ?
          Da's zeker dat !

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
            Nee, maar je moet geen dingen zeggen als je er geen kloten van af weet
            Proof me wrong, sta er altijd voor open.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
              Over mijzelf ga ik geen uitspraken doen, maar ik heb nog nooit teveel gedronken achter het stuur en ik rij defensief.
              In al die jaren dat je rijdt?

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk Berichten
                Mag ik eens iets raars zeggen?

                Moet niet iedereen met zo'n hoeveelheid alcohol in zijn bloed en die 20 per uur te snel rijdt 5000 euro boete krijgen en 6 maand voorwaardelijk?

                Er zijn er elk weekend die dat doen, die ontspringen de dans. Uiteindelijk creëer je als chauffeur bepaalde moordende condities: te hoge snelheid en onder invloed. Vanaf het punt dat het effectief mis begint te lopen is de teerling al lang geworpen, de chauffeur heeft nooit de bedoeling gehad die studenten dood te rijden. Dat er al dan niet drie doden vallen speelt voor mij eigenlijk niet mee in de beoordeling van de misdaad. Zuiver voor het creëren van de condities zou er moeten geoordeeld worden.

                En dan stel ik mij langs de andere kant weer de vraag. Als er hier morgen iemand op het forum vertelt dat hij met een pintje te veel op en 20 km/h te hard op een lege baan in de donker betrapt is en 5000 euro boete krijgt zou de helft van het forum zeggen: "dat is toch niet serieus meer". Als er echter 3 doden bij zijn is de straf echter veel te licht. Dat terwijl beide chauffeurs net hetzelfde doen, alleen heeft de ene iets meer pech dan de andere om het cru te zeggen.

                En daarmee moet ik mezelf eigenlijk ook meteen terecht wijzen, want hoewel ik nog nooit onder invloed achter het stuur gekropen ben, (Neen, ik lieg, ik heb ooit eens een pint gedronken en 2 uur later gaan rijden, ik ga er vanuit dat dat dan weg is maar ik ben niet 100 procent zeker.) zit ik soms eens over de limiet en rijd ik niet altijd even defensief.

                Ik vind dat allemaal toch bijzonder complexe materie, vandaar een paar bedenkingen van mijn kant.
                Ik ben er grote voorstander van. Meer controle, alle flitspalen zouden werkend moeten zijn, radar en andere verklikkers zouden moeten verboden worden, geen meldingen meer van "vallende sterren", hogere geld boeten, rijbewijs met punten te beginnen met O, enz... Dan pas zal er MISSCHIEN resultaat komen wat betreft verkeersveiligheid. Als men dan ook nog de infrastructuur eens goed onderhanden neemt zitten we voor enkele jaren goed.
                I dreaming of....
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                  Dan pas zal er MISSCHIEN resultaat komen wat betreft verkeersveiligheid.
                  Slechts 5-10% van de verkeersdoden valt in de westerse wereld.
                  This maar wat ge verkeersveiligheid noemt.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                    Een coyote helpt niks tegen dronken rijden, en dat komt goed uit want dat doe ik ook niet.

                    Snel rijden zit ik bij mij in dubio. Komt ook doordat veel wegen de laatste 7 jaar een lagere snelheidslimiet hebben gekregen, en ik bijgevolg weinig wegen kom waar naar mijn smaak 70 km/u een terechte snelheidslimiet is... Op de snelweg vind ik het een beetje veel hypocriet om in Duitsland +200 te knallen en hier te doen alsof 122 km/u levensgevaarlijk is. +200 km/u is niet zonder risico, maar ik zie er geen problemen in om 140 te doen tussen Luik en Tienen op vier baanvakken waar geen kat rijdt...
                    Denk niet dat ik dit ergens geschreven heb dat de coyote daar voor dienst doet.

                    Dus voor jou telt geen ZELFDISCIPLINE Jou smaak doet er niet toe, het is JOU verantwoordelijkheid om die limieten te respecteren.

                    Kijk, ik hou ook van snel rijden, steek dat niet onder stoelen of banken maar doe dit hier in België nooit om de heel eenvoudige reden dat 1° de staat aan mij niets gaat verdienen, 2° omdat ik geen ongevallen met misschien wel dodelijke afloop op mijn geweten wil hebben en 3° omdat snel rijden hier in België (vooral dan Vlaanderen) niet kan en niets opbrengt. In Duitsland kan het voorlopig nog wel en daar zijn nog wel mogelijkheden om eens deftig door te trappen. Hier kan je max. 7 à 9 km nog eens goed doorrijden zonder een op/afrit tegen te komen, een benzine station of een parkeergelegenheid. En dat zijn nu net 1 van de probleem zones bij te snel rijden. Ons landje is hier te klein voor. In Duitsland kan en mag het voorlopig nog wel en kan je daar gemakkelijk 30 à 40 km vlot rijden zonder "iets" van bovengenoemde tegen te komen. Als er al niet gewerkt wordt natuurlijk. Wat ik dan wel weer zeer jammer vind is de situatie in Frankrijk, waar je gemakkelijk 60à 80 km aan één stuk kan rijden zonder ook maar één "hindernis" tegen te komen tegen een snelheid van 130km/u. Maar aangezien dit de limiet is houden we er ons dan ook aan. Moeilijk? Helemaal niet. En dan komen we vanzelf weer terug bij de 3 woorden die ik hierboven al eens geschreven heb.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                      Slechts 5-10% van de verkeersdoden valt in de westerse wereld.
                      This maar wat ge verkeersveiligheid noemt
                      .

                      Weinig zinnig, wat je schrijft.
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                        Ik ben er grote voorstander van. Meer controle, alle flitspalen zouden werkend moeten zijn, radar en andere verklikkers zouden moeten verboden worden, geen meldingen meer van "vallende sterren", hogere geld boeten, rijbewijs met punten te beginnen met O, enz... Dan pas zal er MISSCHIEN resultaat komen wat betreft verkeersveiligheid. Als men dan ook nog de infrastructuur eens goed onderhanden neemt zitten we voor enkele jaren goed.
                        I dreaming of....
                        Bwa, kweenie... In de ons omringende landen waren minder zware middelen nodig om al heel lang betere resultaten te krijgen... Tot voor een paar jaren waren radardetectoren zelfs nog toegelaten in Nederland, en qua verkeersveiligheid moeten die mensen niets leren van België. Meer nog: qua verkeersveiligheid is het België die moet leren van de buurlanden, en als je dan ziet dat er 4 keer zoveel flitspalen staan dan in Nederland, maar dubbel zoveel doden, lijkt het mij vanzelfsprekend dat die flitspalen dus niet het gewenste effect hebben. Logisch, flitspalen lopen achter de feiten aan. Net zoals hogere boetes (alle verkeersveiligere landen hebben lagere boetes), rijbewijs met punten (niet van toepassing in Nederland, wel in DE en GB), het al dan niet verbieden van vallende sterren en GPS-toestellen (overal toegelaten behalve Zwitserland die qua verkeersveiligheid niet direct iets betekenen).

                        Dus wat jij wil is niet leren van het buitenland, maar de huidige regels enkel zotter implementeren. En welke garantie denk je dan te helpen dat zelf uitgevonden verzinsels beter gaan werken dan beproefde methodes vanuit het buitenland?

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                          Dus voor jou telt geen ZELFDISCIPLINE Jou smaak doet er niet toe, het is JOU verantwoordelijkheid om die limieten te respecteren.
                          Kijk. De Belgische politici die zich bezighouden met mobiliteit, verkeer en verkeersveiligheid zijn amateurs. De specialisten achter die politici zijn ook amateurs. De enige afgestudeerde verkeersspecialist heeft momenteel een hoop publicaties die gaan over het aantal ongevallen onder fietsers bij rotondes, en het effect van gordeldracht.

                          In een notedop: we hebben in België niet de kennis, noch de ervaring om ook maar iemand te adviseren wat nu goed of slecht verkeer is.

                          En toch stellen die politici van die regeltjes voor zoals een algemene limiet van 70km/u buiten de bebouwde kom, het onmogelijk maken van inhalen, ruimtelijke planning die het woord planning niet waardig is en een totale lakse houding naar politiehulp en preventieve en repressieve controle.

                          Ergo blijft mijn verantwoordelijkheid beperkt tot zo min mogelijk in het negatief te gaan mbt boetegelden. Hier en daar al eens betaald, hier en daar al eens flinke orders binnen gekregen zodat ik ook wat van dat boetefonds heb terug gezien. Ik bedoel maar: fractie van dat boetefonds zit in mijn Coyote .

                          De Coyote gaat niet over snel rijden. De Coyote gaat over zakkenvullers verschalken bij gebrekkige signalisatie, moedwillige snelheidsverlagingen en ronduit burgertje pesten. Een tijdje spenderen op flitsservice.be en je ziet snel dat 1/3e van de controles helemaal geen verkeersveiligheid als doel hebben. Anders had men er ook een fluo-gele flitspaal kunnen plaatsen...

                          Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                          Kijk, ik hou ook van snel rijden, steek dat niet onder stoelen of banken maar doe dit hier in België nooit om de heel eenvoudige reden dat 1° de staat aan mij niets gaat verdienen, 2° omdat ik geen ongevallen met misschien wel dodelijke afloop op mijn geweten wil hebben en 3° omdat snel rijden hier in België (vooral dan Vlaanderen) niet kan en niets opbrengt. In Duitsland kan het voorlopig nog wel en daar zijn nog wel mogelijkheden om eens deftig door te trappen. Hier kan je max. 7 à 9 km nog eens goed doorrijden zonder een op/afrit tegen te komen, een benzine station of een parkeergelegenheid. En dat zijn nu net 1 van de probleem zones bij te snel rijden. Ons landje is hier te klein voor. In Duitsland kan en mag het voorlopig nog wel en kan je daar gemakkelijk 30 à 40 km vlot rijden zonder "iets" van bovengenoemde tegen te komen. Als er al niet gewerkt wordt natuurlijk. Wat ik dan wel weer zeer jammer vind is de situatie in Frankrijk, waar je gemakkelijk 60à 80 km aan één stuk kan rijden zonder ook maar één "hindernis" tegen te komen tegen een snelheid van 130km/u. Maar aangezien dit de limiet is houden we er ons dan ook aan. Moeilijk? Helemaal niet. En dan komen we vanzelf weer terug bij de 3 woorden die ik hierboven al eens geschreven heb.
                          Ah ja... Nog zo ene die nooit in het Rührgebiet heeft gereden maar wel claimt Duitsland te kennen... Op 200km van de Belgisch-Duitse grens ken ik alleszins geen snelwegen die overeen komen met jouw omschrijving van 40 km lang geen afritten. Ik zou eerder stellen dat de meeste Duitse snelwegen netjes om de 10 km een afrit kennen, wat niet zo dramatisch veel scheelt met België.

                          En daaruit blijkt weeral hoe hypocriet je bent: doorperen in Duitsland, maar lafjes inhouden op de E40 Luik-Brussel, of in Frankrijk, want het is de regel en het is toch veel veiliger. Maar wel 130 doen in Frankrijk, want dat is even veilig als 120 in België...

                          Nu, ik kan je hypocrisie wel begrijpen. Als je veiligheid wil blijven oproepen, maar ook weet dat 150 nu niet dramatisch veel sneller is dan 120, kom je in een gewetensprobleem natuurlijk, tesamen met "ik volg alle regels uit overtuiging"... Dat kan je niet rechtlullen, maar dat verwacht ik ook niet van je.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten

                            Weinig zinnig, wat je schrijft.
                            Amai, wat een repliek.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                              Bwa, kweenie... In de ons omringende landen waren minder zware middelen nodig om al heel lang betere resultaten te krijgen... Tot voor een paar jaren waren radardetectoren zelfs nog toegelaten in Nederland, en qua verkeersveiligheid moeten die mensen niets leren van België. Meer nog: qua verkeersveiligheid is het België die moet leren van de buurlanden, en als je dan ziet dat er 4 keer zoveel flitspalen staan dan in Nederland, maar dubbel zoveel doden, lijkt het mij vanzelfsprekend dat die flitspalen dus niet het gewenste effect hebben. Logisch, flitspalen lopen achter de feiten aan. Net zoals hogere boetes (alle verkeersveiligere landen hebben lagere boetes), rijbewijs met punten (niet van toepassing in Nederland, wel in DE en GB), het al dan niet verbieden van vallende sterren en GPS-toestellen (overal toegelaten behalve Zwitserland die qua verkeersveiligheid niet direct iets betekenen).

                              Dus wat jij wil is niet leren van het buitenland, maar de huidige regels enkel zotter implementeren. En welke garantie denk je dan te helpen dat zelf uitgevonden verzinsels beter gaan werken dan beproefde methodes vanuit het buitenland?
                              Dus dit zegt genoeg over de rijstijl van de gemiddelde Belg.
                              België is samen met Luxemburg het enigste land in de hele Europese gemeenschap die hun dodenaantal %-ueel zien groeien.
                              Niet vergeten dat ze in Nederland wel met bijna 3/4 mééér weggebruikers zitten dan hier en dat de pakkans 40% hoger ligt dan hier omdat ze daar veel meer met mobile snelheidscontroles zitten. Eenvoudig conclusie is dat er hier daadwerkelijk moet opgetreden worden, zo simpel is dit.
                              Door de beperkte groep van weggebruikers die dit aan hun laars lappen werd de max. snelheid op onze landelijke en nationale wegen enkele jaren geleden al eens drastisch naar beneden gehaald. Vooral zo niet blijven voort doen/denken zou ik zeggen.
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                Kijk. De Belgische politici die zich bezighouden met mobiliteit, verkeer en verkeersveiligheid zijn amateurs. De specialisten achter die politici zijn ook amateurs. De enige afgestudeerde verkeersspecialist heeft momenteel een hoop publicaties die gaan over het aantal ongevallen onder fietsers bij rotondes, en het effect van gordeldracht.

                                In een notedop: we hebben in België niet de kennis, noch de ervaring om ook maar iemand te adviseren wat nu goed of slecht verkeer is.


                                2°) En toch stellen die politici van die regeltjes voor zoals een algemene limiet van 70km/u buiten de bebouwde kom, het onmogelijk maken van inhalen, ruimtelijke planning die het woord planning niet waardig is en 3°) een totale lakse houding naar politiehulp en preventieve en repressieve controle.

                                Ergo blijft mijn verantwoordelijkheid beperkt tot zo min mogelijk in het negatief te gaan mbt boetegelden. Hier en daar al eens betaald, hier en daar al eens flinke orders binnen gekregen zodat ik ook wat van dat boetefonds heb terug gezien. Ik bedoel maar: fractie van dat boetefonds zit in mijn Coyote .

                                4°) De Coyote gaat niet over snel rijden. De Coyote gaat over zakkenvullers verschalken bij gebrekkige signalisatie, moedwillige snelheidsverlagingen en ronduit burgertje pesten. Een tijdje spenderen op flitsservice.be en je ziet snel dat 1/3e van de controles helemaal geen verkeersveiligheid als doel hebben. Anders had men er ook een fluo-gele flitspaal kunnen plaatsen...


                                5°) Ah ja... Nog zo ene die nooit in het Rührgebiet heeft gereden maar wel claimt Duitsland te kennen... Op 200km van de Belgisch-Duitse grens ken ik alleszins geen snelwegen die overeen komen met jouw omschrijving van 40 km lang geen afritten. Ik zou eerder stellen dat de meeste Duitse snelwegen netjes om de 10 km een afrit kennen, wat niet zo dramatisch veel scheelt met België.

                                En daaruit blijkt weeral hoe hypocriet je bent: doorperen in Duitsland, maar 6°) lafjes inhouden op de E40 Luik-Brussel, of in Frankrijk, want het is de regel en het is toch veel veiliger. Maar wel 130 doen in Frankrijk, want dat is even veilig als 120 in België...

                                Nu, ik kan je hypocrisie wel begrijpen. Als je veiligheid wil blijven oproepen, maar ook 7°) weet dat 150 nu niet dramatisch veel sneller is dan 120, kom je in een gewetensprobleem natuurlijk, tesamen met "ik volg alle regels uit overtuiging"... Dat kan je niet rechtlullen, maar dat verwacht ik ook niet van je.
                                1°) Volledig mee eens !

                                2°) Zie mijn melding hierboven, komt door zij die zich niet aan de regels houden.

                                3°) Dat klopt ook.

                                4°) Dat maak jij hiervan. Nee zij die met de Coyote rond rijden hebben dit om na "de melding" het gaspedaal terug flink te kunnen intrappen.

                                5°) Euhhh, Duitsland is wel "iets" groter dan het Ruhrgebied alleen hé.

                                6°) Dat jij het woord lafjes gebruikt.....ik hoef niet met een coyote en een camera rond te rijden hoor.

                                7°) Had van jou toch iets meer verwacht, als jij niet weet wat de inpact is van 120 of 150 (snelweg) en 100 of 70 (nationale weg) te rijden, nou moe... dat kan een hééél groot verschil uitmaken. Hopelijk kom jij nooit iets ernstig tegen dan.

                                Laten we het hier bij houden, ik weet genoeg.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                  Amai, wat een repliek.
                                  Ik weet niet waar jij rond rijdt maar ik doe dat nog altijd in Europa, niemand houdt jou tegen om in bvb. Indië eens te gaan kijken hé....
                                  Je moet eens even meekijken op volgende site: http://ec.europa.eu/transport/road_s...s/index_en.htm
                                  zegt genoeg....
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk Berichten
                                    Mag ik eens iets raars zeggen?

                                    Moet niet iedereen met zo'n hoeveelheid alcohol in zijn bloed en die 20 per uur te snel rijdt 5000 euro boete krijgen en 6 maand voorwaardelijk?

                                    Er zijn er elk weekend die dat doen, die ontspringen de dans. Uiteindelijk creëer je als chauffeur bepaalde moordende condities: te hoge snelheid en onder invloed. Vanaf het punt dat het effectief mis begint te lopen is de teerling al lang geworpen, de chauffeur heeft nooit de bedoeling gehad die studenten dood te rijden. Dat er al dan niet drie doden vallen speelt voor mij eigenlijk niet mee in de beoordeling van de misdaad. Zuiver voor het creëren van de condities zou er moeten geoordeeld worden.

                                    En dan stel ik mij langs de andere kant weer de vraag. Als er hier morgen iemand op het forum vertelt dat hij met een pintje te veel op en 20 km/h te hard op een lege baan in de donker betrapt is en 5000 euro boete krijgt zou de helft van het forum zeggen: "dat is toch niet serieus meer". Als er echter 3 doden bij zijn is de straf echter veel te licht. Dat terwijl beide chauffeurs net hetzelfde doen, alleen heeft de ene iets meer pech dan de andere om het cru te zeggen.

                                    ...
                                    Ik vind het niet raar.
                                    Zo heb ik het altijd aangevoeld/gedacht.

                                    Wat ik nu raar vind (maar leuk) , is dat iemand anders (dan ik) het durft schrijven.


                                    Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                    Ik ben er grote voorstander van. Meer controle, alle flitspalen zouden werkend moeten zijn, radar en andere verklikkers zouden moeten verboden worden, geen meldingen meer van "vallende sterren", hogere geld boeten, rijbewijs met punten te beginnen met O, enz... Dan pas zal er MISSCHIEN resultaat komen wat betreft verkeersveiligheid. Als men dan ook nog de infrastructuur eens goed onderhanden neemt zitten we voor enkele jaren goed.
                                    I dreaming of....
                                    Ben blij dat men nu andere meningen dan de gangbare op dit forum durft verkondigen.
                                    Al maak ik mij toch niet te veel illusies, de grote massa mensen die ik zou willen bereiken lezen dit forum toch niet, en deze discussie al zeker niet.
                                    Op dit forum zijn er dan wel autoliefhebbers, het zijn dan toch alleen maar de meest verbaal begaafde van hen die ook graag in de polemiek gaan, die zich op het forum wagen,
                                    en ik denk niet dat zij de 'ergste gevallen' zijn.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Catherien Bekijk Berichten
                                      Ik vind het niet raar.
                                      Zo heb ik het altijd aangevoeld/gedacht.

                                      Wat ik nu raar vind (maar leuk) , is dat iemand anders (dan ik) het durft schrijven.




                                      Ben blij dat men nu andere meningen dan de gangbare op dit forum durft verkondigen.
                                      Al maak ik mij toch niet te veel illusies, de grote massa mensen die ik zou willen bereiken lezen dit forum toch niet, en deze discussie al zeker niet.
                                      Op dit forum zijn er dan wel autoliefhebbers, het zijn dan toch alleen maar de meest verbaal begaafde van hen die ook graag in de polemiek gaan, die zich op het forum wagen,
                                      en ik denk niet dat zij de 'ergste gevallen' zijn.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                        .....

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Catherien Bekijk Berichten
                                          Ik vind het niet raar.
                                          Zo heb ik het altijd aangevoeld/gedacht.

                                          Wat ik nu raar vind (maar leuk) , is dat iemand anders (dan ik) het durft schrijven.




                                          Ben blij dat men nu andere meningen dan de gangbare op dit forum durft verkondigen.
                                          Al maak ik mij toch niet te veel illusies, de grote massa mensen die ik zou willen bereiken lezen dit forum toch niet, en deze discussie al zeker niet.
                                          Op dit forum zijn er dan wel autoliefhebbers, het zijn dan toch alleen maar de meest verbaal begaafde van hen die ook graag in de polemiek gaan, die zich op het forum wagen,
                                          en ik denk niet dat zij de 'ergste gevallen' zijn.
                                          Ik denk dat meeste voorstanders van iets sneller rijden op dit forum zich in feite ergeren aan de bestaande beperkingen en ze dus ook vrij goed naleven. Dit in tegenstelling tot mensen die roepen dat er meer geflitst moet worden en dan afkomen dat ze geflitst zijn omdat ze niet wisten welke beperking er geldig was

                                          Comment

                                          Working...
                                          X