Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bromfietsen krijgen nummerplaat
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenEen quad moet al op plaat he.
Dat ze die ligiers maar verbieden ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenJe mag alle quads bezien terwijl ze op vadrouille zijn, tussen de modder is er geen plaats meer om nog een plaat zichtbaar te kunnen hangen.
vadrouille
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenik had het over de jumperkes met hun opgefokte boosterkes .
die met het gedacht rondlopen dat hun "klakke" sterker is dan een helm .
ik heb vroeger ook 80 gereden met mijn walarootje maar in het stad hield ik mij aan de toegelaten snelheid .
nu is het een echte rodeo geworden met de scooterkes .
en gelijk heb je ,met de nummerplaten gaat het niet verbeteren .
gewoon doen zoals in nederland .
als je word gepakt met een opgefokte brommer ,
word alles die niet origineel is aan de motor ter plaatse gedemonteerd en ze mogen te voet verder .
dat zijn maatregelen!!
ik heb het zelf meegemaakt in mijne jonge tijd
Comment
-
Eigenlijk zou elke chauffeur moeten kaalgeschoren worden, dan een streepjescode tattoo op z'n bol laten branden zodat de flikken met hun vet gat niet eens meer de dienstwagen (dienstsalon ?) uitmoeten om ons te controleren, en ineens kunnen scannen als ge voorbijrijd.
Helmen, kopsteunen en gordels zullen niet meer nodig zijn dan, om dat ten allen tijde die barcode zichtbaar moet zijn. Eigenlijk is de max. snelheid in 2010 nog maar 15 km/u dus kunnen we beter met z'n allen op de fiets stappen...
Maw, weer een stukje jeugdsentiment dat mijn zoon nooit meer zal meemaken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk BerichtenEigenlijk zou elke chauffeur moeten kaalgeschoren worden, dan een streepjescode tattoo op z'n bol laten branden zodat de flikken met hun vet gat niet eens meer de dienstwagen (dienstsalon ?) uitmoeten om ons te controleren, en ineens kunnen scannen als ge voorbijrijd.
Helmen, kopsteunen en gordels zullen niet meer nodig zijn dan, om dat ten allen tijde die barcode zichtbaar moet zijn. Eigenlijk is de max. snelheid in 2010 nog maar 15 km/u dus kunnen we beter met z'n allen op de fiets stappen...
Maw, weer een stukje jeugdsentiment dat mijn zoon nooit meer zal meemaken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtendat wordt gedaan hoor
ik heb het zelf meegemaakt in mijne jonge tijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenDat beetje dat die brommerkes en fietsers aan gevaar zouden kunnen betekenen.
Deze morgen overigens aangenaam verrast: voor mij rijdt een brommer, netjes aan 45 km/h rechts op de rijbaan (dus niet slalommend tussen rijbaan en fietspad, zoals het de gewoonte is). 't Was eens iets anders op een woensdagmorgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk BerichtenDie zijn vooral een gevaar voor zichzelf.
Deze morgen overigens aangenaam verrast: voor mij rijdt een brommer, netjes aan 45 km/h rechts op de rijbaan (dus niet slalommend tussen rijbaan en fietspad, zoals het de gewoonte is). 't Was eens iets anders op een woensdagmorgen.
maar ja als je eens goed nadenkt het is woensdagmorgen ,de pillen van het weekend zullen al uitgewerkt zijn .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDe meeste hedendaagse brommers hebben toch een onderstel en remmen die hogere snelheden aankunnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenof minstens een rijbewijs voorzien voor die rijdende hokjes
Ik citeer:
Ze moest vooral aan het verkeer wennen, want ze heeft nooit gereden. Een rijbewijs heeft ze nooit gehad, zelfs geen brommerrijbewijs. 'Als je na 1961 geboren bent heb je een rijbewijs voor een bromfiets nodig, maar ik mocht zo beginnen rijden.
Een gevaar op de baan mijn gedacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenik had het over de jumperkes met hun opgefokte boosterkes .
die met het gedacht rondlopen dat hun "klakke" sterker is dan een helm .
ik heb vroeger ook 80 gereden met mijn walarootje maar in het stad hield ik mij aan de toegelaten snelheid .
nu is het een echte rodeo geworden met de scooterkes .
Weet je hoe de reminrichting van een camino eruit ziet? Inderdaad, twee kleine trommelremmetjes, stop dat ding maar eens tegen 120, dat was pas gevaarlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDiene brommer wel. Maar die idioot op de brommer ....
Want dan mag je van de ene dag op de andere met een machine rondrijden die totaal geen snelheidsbegrenzing heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk BerichtenOntbreken dan nog alleen nr-platen op fietsen. ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk heb iemand gekend met een camino die 120 km/h bolde!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn als je 18 bent ben je plots idiioot af, of wat?
Want dan mag je van de ene dag op de andere met een machine rondrijden die totaal geen snelheidsbegrenzing heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk heb iemand gekend met een camino die 120 km/h bolde!
Spreek je bewust in de verleden tijd ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenHier deed vroeger een verhaal de ronde van een camino die ze op de autostrade aan 130 aan de kant gezet hebben
In het begin kwam die traag op toeren en dan bij een bepaalde snelheid begon dat spel als gek te trekken, had iets te maken met de combinatie van die variomatic aandrijving en die vette krulpijp.
Comment
Comment