Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De collectieve verdwazing bij Stercheles dood
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenEen porsche mag normaal toch niet zo snel de controle kwijt raken, en het is een Cayman, die is stablieler dan de 911.
???
Hoe weet jij dat het weggedrag van de auto aan de oorzaak van het ongeval lag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHarde mensen hier precies, ofwel zeggen er veel dingen die ze niet menen.
Stel ik heb 2 goeie vrienden, de 1 rijdt zich tegen 120 te pletter (nuchter) tegen een geparkeerde oplegger en de 2de rijdt zich met z'n ferrari tegen 200 te pletter tegen een boom, al dan niet onder invloed.
Waarom zou ik nu in godsnaam dat 2de "minder" erg moeten vinden?
Alcohol (mis)bruik en rijden kunnen niet samen en daar ben ik héél strikt op.
Het hangt veel af van de gewoontes van de persoon.
Als ik het heel typerend zou stellen en vriend 1 houdt zich altijd mooi aan de regels en vriend 2 zat dronken aan het stuur in een zone 90 tegen 200 te vlammen, dan zal ik het minder erg vinden bij vriend 2. Ik zou om beide enorm treuren in het begin, maar na een tijd kom je wel tot de conclusie dat de één het nog minder verdiende dan de andere.
Comment
-
Als je het echt ver zou drijven zou je dan ook kunnen zeggen: ja pff, eigen schuld voor die nabestaanden, hadden ze hun zoon maar beter moeten opvoeden.
Ik vind het onzin in ieder geval. Als je "eigen schuld dikke bult" roept omdat ie 200 reed (ALS ie dat al reed, laat dat duidelijk zijn), moet je dat imo ook zeggen als ie tegen de toegelaten snelheid gecrasht was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenSnelrijden waar het kan, heb ik geen problemen mee.
Alcohol (mis)bruik en rijden kunnen niet samen en daar ben ik héél strikt op.
Het hangt veel af van de gewoontes van de persoon.
Als ik het heel typerend zou stellen en vriend 1 houdt zich altijd mooi aan de regels en vriend 2 zat dronken aan het stuur in een zone 90 tegen 200 te vlammen, dan zal ik het minder erg vinden bij vriend 2. Ik zou om beide enorm treuren in het begin, maar na een tijd kom je wel tot de conclusie dat de één het nog minder verdiende dan de andere.
Tja, ik zou het niet minder erg vinden, ik zou het gewoon stom van alle2 vinden, en nog wat stommer van de 2de.
edit: trouwens TTN, voor zover ik weet is het nog niet bewezen dat hij gedronken had.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIn het humor-topic, tot daar aan toe (ook al vind ik het extreem grof, zoiets laat je best bezinken alvorens van die 'moppen' te maken) maar dat hier zetten is er zwaar over vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk snap niet dat jullie daar effectief over nadenken, of het raar vinden dat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenAlleen als het, tot vervelens toe, voorpagina-nieuws moet voorstellen als er dezelfde nacht 2 kinderen sterven in een woningbrand, een kind omver wordt gereden door een vrachtwagen and so on...
Ik zou zeggen: wordt kwaad op je medemens. Want die kopen dergelijke kranten/tijdschrijften blijkbaar massaal.
De gemiddelde mens is dom hé, als die dagelijks z'n pint, z'n potje voetbal op tv en zondags een pistolet heeft, is die al lang tevreden. Wat kan die mens Birma schelen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDa's geen reden om ze hier te posten.
Hoeveel dutroux moppen zijn er indertijd gemaakt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenEen porsche mag normaal toch niet zo snel de controle kwijt raken, en het is een Cayman, die is stablieler dan de 911.
Volgens mij hebben onze wegen een plaag van woelmuizen of zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk zou zeggen: wordt kwaad op je medemens. Want die kopen dergelijke kranten/tijdschrijften blijkbaar massaal.
De gemiddelde mens is dom hé, als die dagelijks z'n pint, z'n potje voetbal op tv en zondags een pistolet heeft, is die al lang tevreden. Wat kan die mens Birma schelen....
Kortrijk en Myanmar liggen ook behoorlijk ver van elkaar, maar ge hebt gelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten*begint*
Kortrijk en Myanmar liggen ook behoorlijk ver van elkaar, maar ge hebt gelijk
Geloof me, ik erger me daar ook dood in hoor. Ik vind het erg jammer dat bv. het vrtnieuws komaf heeft gemaakt met z'n duidelijke, ietwat grijzere stijl van nieuws presenteren. Ik heb het zelfs nog het liefst zoals de vroegere "Tagesschau", gewoon droog nieuws in degelijke volgorde. Wat Tante Nonneke van de brand vond van het kapelleke in West-Smeermaas kan me geen zak schelen.
Comment
Comment