Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De collectieve verdwazing bij Stercheles dood

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb eenmaal echt bewust uitgeweken voor een dier en dat was voor een steenuil die te midden van de weg zat na een bocht .
    Voor een kat (hoe spijtig ik het ook vind) zal ik remmen maar niet uitwijken.

Ik heb eenmaal een hond omvergereden, ook daar heb ik niet voor uitgeweken (maar best ook anders zat ik hier niet ) enkel de ankers uitgesmeten.
    De schade was aanzienlijk -bumper gebarsten, mistlicht kapot, koplamp gebarsten.en dat beest stelt zich recht en loopt lekker door. Gelukkig ben ik vergoed voor de schade (lang leve de verplichte chip bij honden)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      Wat mij betreft mogen ze nog liever vandaag dan morgen de nultolerantie invoeren met betrekking tot rijden onder invloed.
      Volledig mee akkoord.

De simpelste regels zijn meestal de beste regels.

Comment

• Ah, maar wat is rijden onder invloed? Als je wat appelsap drinkt, is vaak het gistingsproces al begonnen en ga je alcoholresidu opnemen. En je hebt natuurlijk wat last van koppijn, dus doe er maar een lichte pijnstiller bovenop. En door de koppijn heb je moeite met slapen, dus ben je overdag uitgeput. Je kent niet alle verkeersregels en een rijvaardigheidsstage heb je nooit gedaan omdat je toch maar 10000km per jaar rijdt op binnenwegen...

En plots heb je een levensgevaarlijke chauffeur die nog niet eens een pint heeft aangeraakt...

Wat moet dan de uitgeslapen en in uitstekende gezondheid levende rijvaardigheidsinstructeur denken die voor het etentje een aperitiefje had, aangeboden door de zaak?

Ik heb ooit eens doelmatig niét uitgeweken voor een hond die vlak voor me de weg op liep, waar links en rechts van me beton en verlichtingspalen stonden. Beestje heeft het overleefd (en niet gechipt, dus eigenaar niet gekend), maar ik was toch een vreselijk mens om een hond aan te rijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          Blijkbaar was mijn schijterij toch gerechtvaardigd... maak dat mee.
          Dat bewijst nog helemaal niks.
          Niemand zal hierover ooit de waarheid willen of kunnen vertellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
            Dat bewijst nog helemaal niks.
            Niemand zal hierover ooit de waarheid willen of kunnen vertellen.

Dat bedoel ik net.
            De éne zegt zus, de andere zegt zo...

Assumption is the mother of all great fuck-ups.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              Het medisch rapport zei iets anders, bullshit dus wat daar gezegd wordt.

de verklaringen van arts(en) ter plekke waren zelfs onjuist, zo bleek.
              er is daar bovendien ook geen natuurdomein!

geheel terzijde natuurlijk...
              Last edited by ; 10/08/2008, 16:32.

Comment

Working...
              X