Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De collectieve verdwazing bij Stercheles dood

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
    fuck Bush.

groetjes.
    Heb jij een fuckbush?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catherien Bekijk Berichten
      Dat vind ik net het probleem in het hoofd van sommige mensen :

- overtredingen zijn niet erg zolang er niets gebeurd.
      "Ik voel me zelfzeker, ik ben jong, heb snelle reflexen ( ) dus mag ik best snel (neen : sportief !) rijden".
      - overtredingen zijn 'dom' wanneer iemand zichzelf te pletter rijdt
      - overtredingen zijn heel erg wanneer er onschuldige slachtoffers vallen.
      Absoluut mee eens

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      Voor de rest ben ik van mening dat we nog steeds in een (relatief) 'vrije' maatschappij leven. Een individu (want dat zijn we nog steeds..) heeft nog steeds het recht én de mogelijkheid om te doen en laten wat hij/zij zélf wil.

Als een individu de beslissing maakt om snel te rijden op een autosnelweg waar voor de rest niemand anders (in de directe omgeving) op rijdt, dan brengt hij enkel zichzelf in gevaar. Het is ZIJN beslissing, en dus ook ZIJN fout als er iets gebeurd. Niet die van de maatschappij, niet die van de snelweg
      Een maatschappij bestaat uit regels en die moet iedereen volgen.
      Die zinj niet interpreteerbaar. Wat is directe omgeving? Er zijn trouwens voldoende bewijzen van mensen die zich en de situatie overschatten en andere mensen meesleuren in hun domheid

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      Maar het IS gewoon zo. Een persoon KAN nu eenmaal zelf beslissingen maken. Je kan wel 10 miljard regeltjes opstellen, die persoon zal altijd in staat blijven om een eigen beslissing te maken.
      Tja, die Roemenen dachten dat . Sterchele dacht dat ook. Gemiddeld zijn er in België een 20-tal mensen per week die sterven, meestal door een eigen inschattingsfout, vaak ook door een inschattingsfout van een ander. Gewoon de regels volgen dus

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
      Een bijkomend feit dat idioot vind is dat er amper iemand iets klaagt over zijn snelheid of andere zaken. Het is alleen maar ocharme ocharme.... maar als mensen in de krant lezen een 20 jarige jongen is vannacht tegen een boom gereden aan overdreven snelheden, dan zeggen diezelfde mensen: tja, dan moeten ze maar niet zo snel rijden.

Ik veralgemeen een beetje, maar je snapt mijn punt wel hopelijk
      100% akkoord. In het frans zeggen ze 'Fait ce que je dis mais pas ce que je fais..."
      BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Sure, tuurlijk begrijp ik dat. Maar tegen dergelijke pers-aandacht zijn, da's een beetje vechten tegen de bierkaai zoals ze zeggen. Kijk naar Amerika, Foxnews en consoorten. Da's allemaal pure bagger wat dagelijks over honderden miljoenen Amerikanen gestrooid wordt, en die nemen dat allemaal voor waar. Een zekere Bush heeft er zelfs z'n verkiezingsoverwinning in 2000 door op zak.

Ik wil het wel weten, maar die overflow aan info daaromtrent interesseert me ook niet bijster veel.
        Ja, niet alleen Bush is daar schuldig aan hé.
        Overal wordt de media gebruikt.
        Zelfs hier.

Comment

• Dat topic draait hier lekker eh zeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
            Ja, niet alleen Bush is daar schuldig aan hé.
            Overal wordt de media gebruikt.
            Zelfs hier.
            Uiteraard! Dat deden ze begin 20ste eeuw al vlotjes.

Comment

Uiteraard! Dat deden ze begin 20ste eeuw al vlotjes.
              en de mensen tuimelen daar met open ogen in

Comment

Heb jij een fuckbush?
                ik wil niet weten vanwaar je interesse komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                  ik wil niet weten vanwaar je interesse komt.

Comment

jaja, lach er maar mee, Axl Peleman heeft zéker een fuckbush. een sticker op de achterkant van z'n auto hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      over het alcoholpercentage... blijkbaar is de info die ik doorgekregen heb via het ziekenhuis zelfs al doofpotgedoe. En nog geen klein beetje...

verbazend dat hij nog van in antwerpen tot daar is gereden zonder eerder ergens tegen geknald te zijn!
                      Dare I say: voorspelbaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten

Een maatschappij bestaat uit regels en die moet iedereen volgen.
                        Die zinj niet interpreteerbaar. Wat is directe omgeving? Er zijn trouwens voldoende bewijzen van mensen die zich en de situatie overschatten en andere mensen meesleuren in hun domheid
                        Ik heb ook nergens iets anders beweerd.

Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                        Tja, die Roemenen dachten dat . Sterchele dacht dat ook. Gemiddeld zijn er in België een 20-tal mensen per week die sterven, meestal door een eigen inschattingsfout, vaak ook door een inschattingsfout van een ander. Gewoon de regels volgen dus
                        Wat dachten die Roemenen? Sorry maar ik kan niet volgen... Ofwel interpreteer je mijn post helemaal verkeerd...

"Gewoon de regels volgen", kan allemaal wel goed en wel zijn, maar dat veranderd niks aan het feit dat ik de MOGELIJKHEID heb om dat niét te doen hé. Dit was het enige punt van m'n post.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          hij was niet dronken, zo ben ik via via te weten gekomen
                          Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          over het alcoholpercentage... blijkbaar is de info die ik doorgekregen heb via het ziekenhuis zelfs al doofpotgedoe. En nog geen klein beetje...

verbazend dat hij nog van in antwerpen tot daar is gereden zonder eerder ergens tegen geknald te zijn!
                          Leuk.

Comment

• Komkom, als je wa gedronken hebt zie je het verschil nie zo goe tussen 120 en 220 eh.

We zijn allemaal maar mensen.
                            1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                              Komkom, als je wa gedronken hebt zie je het verschil nie zo goe tussen 120 en 220 eh.

je moet geen 220 per uur rijden om te verongelukken hoor , aan 90 per uur kan dit ook

Comment

Komkom, als je wa gedronken hebt zie je het verschil nie zo goe tussen 120 en 220 eh.

Nieuwe bril kopen zou ik zeggen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                                  Het Artikel is wat te lang om te lezen.

Mijn standpunt:
                                  • Elk verkeersongeval, en élke dode is er 1 teveel
                                  • Alles is zo vluchtig....als ik een dode arbeider uit een wrak knip, en ik kom thuis....dan beginnen mensen te zagen over 'eikes het eten is niet lekker'...en bij Sterchele zou de hele wereld stil moeten staan?
                                  • Snelheid is een aanleiding (niet de oorzaak) van dodelijke ongevallen.
                                  Ik deel je mening makker!!

Comment

Waarom wordt dan uitzonderlijk in dit geval het toxisch rapport niet vrijgegeven?
                                    ... Medisch beroepsgeheim... Onderzoeksgeheim...

Dit is geldig voor élk verkeersongeval. In dit geval worden gelukkig de regels enigszins gevolgd. In andere gevallen kan men lekken, of kan de media gewoon wat verzinnen.

Neem van me aan: journalisten schrijven vaak ook maar op wat ze dénken wat er gebeurd is, want de eerste uren na zo'n ongeval weet niemand 100% zeker wat er gebeurd is, en onder welke omstandigheden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                      Leuk.
                                      Vraag me af of ik ironie in z'n posts moet zoeken of niet :/
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                                        Ik deel je mening makker!!
                                        ik ook

Comment

• Drie Martini's

'In sommige kranten stond dat hij 247 of 217 kilometer per uur reed en al die andere onzin. Ik heb het dossier van het parket ingekeken. Ik wil dat de mensen de waarheid kennen. François reed 138 kilometer per uur, de knal tegen de boom gebeurde tegen 110 à 120 per uur. Hij overleed om kwart na twee en niet om drie uur zoals beweerd werd. Veertig minuten later stonden de hulpdiensten er. Laat het dan een geluk zijn dat hij op slag dood was. Stel dat hij nog leefde en veertig minuten had moeten wachten. Had die boom er niet gestaan, dan was hij allicht nog bij ons. Nu ja, zelfs tegen zeventig per uur een boom raken is fataal. Pas de chance, quoi .'

'Want hij was niet in slaap gevallen, hij was niet bezig met zijn gsm. Aan de bruuske en rechte bandensporen was te zien dat hij was uitgeweken voor iets. Ernaast ligt een natuurdomein en er lag ook een dode fazant naast de weg. Hij was niet dronken. Ja, hij was uitgegaan en had drie Martini's gedronken. Hij had geen drugs genomen, niet dat ik daar aan twijfelde, maar het parket is verplicht op alles tests uit te voeren.'
                                          bron: http://www.sportwereld.be/Article/De...leID=G111UI7MP

Comment

Working...
                                          X