Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik was er ook van de eerste keer door! Maar veel meer herinner ik mij er niet meer van... het is dan ook al van '96 geleden
Ik dacht 1 grote en 6 klein fouten... 't was met de hakken over de sloot
Ik was er ook van de eerste keer door! Maar veel meer herinner ik mij er niet meer van... het is dan ook al van '96 geleden
Ik dacht 1 grote en 6 klein fouten... 't was met de hakken over de sloot
In Alken
Gelukkig is dat nu niet meer met kleine-grote fouten
Nu ist aftellen tot 28 Mei
Dan heb ik nog een vraag:
Mag ik nu dat rijbewijs al gaan afhalen? Ik kies voor de vrije opleiding.
Vrije opleiding = Min. 18J , MET begeleider, Min. 9 Maanden en Max. 12 maanden.
Dat telt zeker pas vanaf 28Mei?
In Alken
Gelukkig is dat nu niet meer met kleine-grote fouten
Nu ist aftellen tot 28 Mei
Dan heb ik nog een vraag:
Mag ik nu dat rijbewijs al gaan afhalen? Ik kies voor de vrije opleiding.
Vrije opleiding = Min. 18J , MET begeleider, Min. 9 Maanden en Max. 12 maanden.
Dat telt zeker pas vanaf 28Mei?
Inderdaad, ik ben vanmorgen gaan horen op het gemeentehuis en wat je zegt is juist. Je mag alleen je rijbewijs nu nog niet afhalen. Je moet tot je achtiende verjaardag wachten. Ik zou gaan voor de 2de methode: prijs € 500; opstart met rijschool, nadien vrij rijden (zonder begleider zelfs !!) en dan na 6 maanden examen afleggen (maar 't is 9 maanden geldig)
Inderdaad, ik ben vanmorgen gaan horen op het gemeentehuis en wat je zegt is juist. Je mag alleen je rijbewijs nu nog niet afhalen. Je moet tot je achtiende verjaardag wachten. Ik zou gaan voor de 2de methode: prijs € 500; opstart met rijschool, nadien vrij rijden (zonder begleider zelfs !!) en dan na 6 maanden examen afleggen (maar 't is 9 maanden geldig)
Dus, ik mag het nu al afhalen maar het telt (gelukkig maar) pas vanaf 28 Mei? Merci he
duseuhm.. aangezien ge nog 17 zijt moet ge nog even wachte
ik heb het gehaald in 1x, in het examencentrum in Eeklo, khad dat boekske een paar keer gelezen een week op voorhand, en ben geslaagd met 1 klein foutje
Mja, kweet khebt al alle twee gedaan, maar toch bennek beetje bang wanneer ze me zullen tegenhouden, dat ik mss alles weer opnieuw ga moeten doen ofzo.
Mja, kweet khebt al alle twee gedaan, maar toch bennek beetje bang wanneer ze me zullen tegenhouden, dat ik mss alles weer opnieuw ga moeten doen ofzo.
Achja, ik heb al zoveel gedaan, met en zonder L/rijbewijs/begeleiders en tot nu toe gelukkig nog niets tegengekomen *hout vasthouden*
Naja, ik moet nog een 4tal maanden volhouden en dan heb ik normaal gezien mijn vast rijbewijs, zou eigenlijk dom zijn om door zoiets nog langer te moeten wachten
maar mannekes toch.
leg die L gewoon op je hoedenplank. desnoods omgekeerd.
ik heb dat zoveel jaar geleden ook gedaan. (precies je moet beschaamd zijn dat je met een L bolt (maar ik ben ook jong geweest ))
als je tegengehouden wordt zeg je gewoon: "shït ze is naar beneden gevallen"
Comment