Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik heb ook nie zo veel geleerd, ma wel een paar keer gegokt op het examen, puur op kennis haal ik ook 40/50 denk ik. Vandaag L gaan halen en nu ga ik oefenen op een parking
ik heb ook nie zo veel geleerd, ma wel een paar keer gegokt op het examen, puur op kennis haal ik ook 40/50 denk ik. Vandaag L gaan halen en nu ga ik oefenen op een parking
That's the way to go ! (grapje, uiteraard)
Toen ik mijn L was gaan kopen mocht ik direct rijden van de auto 5 naar huis. Gezellig, mijn eerste keer op de baan in het spitsuur.
That's the way to go ! (grapje, uiteraard)
Toen ik mijn L was gaan kopen mocht ik direct rijden van de auto 5 naar huis. Gezellig, mijn eerste keer op de baan in het spitsuur.
Is er iemand die weet hoe het zit met het theoretisch examen?
Ik heb gehoord dat vanaf 2008 het examen uit 80 vragen zou bestaan, maar ik vind hier niets van terug.
Ik heb gehoord dat vanaf 2008 het examen uit 80 vragen zou bestaan, maar ik vind hier niets van terug.
Klopt.
Daarom heb ik het nog juist voor de jaarwisseling gedaan...
jep ik denk aan een golf V 2.0FSI 150pk/audi a3...Ik ga het eens voorleggen, 3 zaken staan al vast: 1) er komt zeker een 3de auto bij 2) Benzine 3) manueel(logisch als je weet dat onze andere 2 auto's automatic zijn). Ik kijk er vast naar uit wat het uiteindelijk zal worden
GRRRR
Lucky basterd!
Bij mij zal het zeker een diesel worden Omdat ik dan thuis kan tanken en als ik een benzine koop moet ik mijn benzine zelf betalen. Dus is mijn keuze snel gemaakt.
Ik zie het al zitten om dan samen rond te gaan cruisen.
En dan zijn er nog die erin slagen te falen?
Toen ik het examen moest afleggen (even rekenen.... bijna 19 jaar geleden) mocht je met twee zware fouten de boeken dicht doen.
Nu nog ook hoor, 2 zware fouten (door het rood licht rijden ed.) en je bent ook al direct gebuisd.
jep ik denk aan een golf V 2.0FSI 150pk/audi a3...Ik ga het eens voorleggen, 3 zaken staan al vast: 1) er komt zeker een 3de auto bij 2) Benzine 3) manueel(logisch als je weet dat onze andere 2 auto's automatic zijn). Ik kijk er vast naar uit wat het uiteindelijk zal worden
GRRRR
Lucky basterd!
Bij mij zal het zeker een diesel worden Omdat ik dan thuis kan tanken en als ik een benzine koop moet ik mijn benzine zelf betalen. Dus is mijn keuze snel gemaakt.
Ik zie het al zitten om dan samen rond te gaan cruisen.
Schitterend!
En Olivier, ik hoop dat je die naft niet zelf moet betalen, anders heb je met je ondertussen al 30000(?) km al wel héél veel geld moeten betalen!
Schitterend!
En Olivier, ik hoop dat je die naft niet zelf moet betalen, anders heb je met je ondertussen al 30000(?) km al wel héél veel geld moeten betalen!
Nee, ik en papa hadden een deal.
De diesel was 2000 euro duurden en ik zei tegen mn vader van ik neem wel de benzine als je me een tankkaartje geeft.
Maar er staan wel limieten op hoor voor alle duidelijkheid
Comment