Mededeling

Collapse
No announcement yet.

* Theorie Rijexamen. *

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• * Theorie Rijexamen. *

Theoretisch rijexamen.

Hoeveel keer heb jij je theoretisch rijexamen moeten afleggen?
    Hier kan je vertellen waar, heoveel keer,....
    En vooral waar moet je op letten bij het afleggen ervan?
    Hoelang heb je gestudeerd ervoor?

Ik ben ervoor aan het studeren in de boek Rijbewijs zonder omwegen (www.rijbewijs.com)

Comment

boekje van de rijschool eens grondig gelezen (zo'n uurtje intensief zeker ? ), examen gaan doen en van de eerste keer geslaagd

Comment

Voor de auto, 1uurtje les gevolgd, eerste keer geslaagd, 1 gr fout, 3 kleintjes.

Voor de moto, uurtje gesurfd naar motospecifieke dingen, eerste keer geslaagd, 1 gr fout, 5 kleintjes.

Comment

1e keer geslaagd, 1 klein foutje! Wel een half dagje voor genomen om het boekje te leren.

Comment

Zo te zien hebben de meeste geluk bij de eerste keer

Ik HOOP dat ik ook na 1X door ben, mijn probleem is: Ik jaag mij daar in op en dan ist.....

Comment

eerste keer geslaagd, 1 klein foutje

Comment

Boekje gelezen, paar oefeningen gemaakt => 2 kleine foutjes.

Comment

Les gevolgd, die boek in een half uurtje doorbladerd, erdoor met 2 kleine foutjes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pirre
                    eerste keer geslaagd, 1 klein foutje
                    Bij mij ook: les gevolgd en wat zitten prutsen met een cd-rom op een oeroude pc waar dat amper op werkte. Met een portie gezond verstand en logisch redeneren geraak je al heel ver.

Comment

1) Denkende dat ik dat zo ook al kon -> gefaald (die laddervragen waren er echt te veel aan )

2) Boekje toch 'ns gelezen en opnieuw gegaan -> geslaagd (1 of 2 kleine foutjes, maar de vraag over het vervoeren van grote lasten had ik wel juist deze keer )
                      The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

Tips?

- Als autoliefhebber zul je de voorrangssregels en de betekenis van de verschillende borden wel kennen -> is dan ook geen probleem
                        - Parkeerregels 'ns doornemen en oefeningen op maken. Is ook geen probleem
                        - Vragen over defensief rijden is logisch gewoon nadenken en kan geen probleem vormen.

Het moeilijkste lijken mij de strikvragen, de vragen over het vervoeren van lasten en dergelijken en de vragen over de gevolgen van een overtreding. Wat het ook bemoeilijk (zo was het vroeger toch) zijn de soms wat onduidelijke foto's met een resolutie van 6 op 4 pixels.

Er bestaat daar zo'n CD-rom met oefeningen van: als je die een paar keer doet, ga je het examen zeker kunnen!
                        The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

Ik heb vervroegde gedaan, dus theorielessen (kweet wel niet meer hoeveel, maar het waren er genoeg).

Ook in 1 keer geslaagd, 2 foutjes

De meeste vragen gingen bij mij over voorrang en de verschillende verkeersborden.
                          Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

Ik heb dat boekje gelezen onderweg naar het examencentrum, niets lessen genomen, gwn de mama die mij daar afzet.

Was van de eerste keer erdoor. Geen idee van de fouten, daar heb ik niet op gelet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt
                              Tips?

- Als autoliefhebber zul je de voorrangssregels en de betekenis van de verschillende borden wel kennen -> is dan ook geen probleem
                              - Parkeerregels 'ns doornemen en oefeningen op maken. Is ook geen probleem
                              - Vragen over defensief rijden is logisch gewoon nadenken en kan geen probleem vormen.

Het moeilijkste lijken mij de strikvragen, de vragen over het vervoeren van lasten en dergelijken en de vragen over de gevolgen van een overtreding. Wat het ook bemoeilijk (zo was het vroeger toch) zijn de soms wat onduidelijke foto's met een resolutie van 6 op 4 pixels.

Er bestaat daar zo'n CD-rom met oefeningen van: als je die een paar keer doet, ga je het examen zeker kunnen!
                              Ik moet vooral nog veel oefenen op parkeren, alcohol,lasten,....

Comment

paar uurkes naar gekeken

examen gedaan

0 fouten !!!!!!!!!!

Comment

Mijn grote probleem waren de trams . Een vraag met een vrachtwagen en een tram (je kreeg een afbeelding), en hoe je die juist moest inhalen. Maar hier rijden nergens trams, en bijgevolg ben ik ook een beetje twijfelachtig wat juist te doen als er een tram komt meespelen. Vandaar het kleine foutje!

Comment

Geen les, boek gelezen, geen autorijles.

Alles eerste keer door. Mijn rijbewijs heeft me welgeteld € 50 gekost.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                                      Geen les, boek gelezen, geen autorijles.

Alles eerste keer door. Mijn rijbewijs heeft me welgeteld € 50 gekost.
                                      ²

Volgens mij nog steeds de beste methode!

Comment

Ik doe het toch met leren, alleen zien dat ik mij morgen ofzo niet opjaag

Comment

Working...
                                        X