Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoeveel keer heb jij je theoretisch rijexamen moeten afleggen?
Hier kan je vertellen waar, heoveel keer,....
En vooral waar moet je op letten bij het afleggen ervan?
Hoelang heb je gestudeerd ervoor?
Bij mij ook: les gevolgd en wat zitten prutsen met een cd-rom op een oeroude pc waar dat amper op werkte. Met een portie gezond verstand en logisch redeneren geraak je al heel ver.
1) Denkende dat ik dat zo ook al kon -> gefaald (die laddervragen waren er echt te veel aan )
2) Boekje toch 'ns gelezen en opnieuw gegaan -> geslaagd (1 of 2 kleine foutjes, maar de vraag over het vervoeren van grote lasten had ik wel juist deze keer )
The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
- Als autoliefhebber zul je de voorrangssregels en de betekenis van de verschillende borden wel kennen -> is dan ook geen probleem
- Parkeerregels 'ns doornemen en oefeningen op maken. Is ook geen probleem
- Vragen over defensief rijden is logisch gewoon nadenken en kan geen probleem vormen.
Het moeilijkste lijken mij de strikvragen, de vragen over het vervoeren van lasten en dergelijken en de vragen over de gevolgen van een overtreding. Wat het ook bemoeilijk (zo was het vroeger toch) zijn de soms wat onduidelijke foto's met een resolutie van 6 op 4 pixels.
Er bestaat daar zo'n CD-rom met oefeningen van: als je die een paar keer doet, ga je het examen zeker kunnen!
The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
- Als autoliefhebber zul je de voorrangssregels en de betekenis van de verschillende borden wel kennen -> is dan ook geen probleem
- Parkeerregels 'ns doornemen en oefeningen op maken. Is ook geen probleem
- Vragen over defensief rijden is logisch gewoon nadenken en kan geen probleem vormen.
Het moeilijkste lijken mij de strikvragen, de vragen over het vervoeren van lasten en dergelijken en de vragen over de gevolgen van een overtreding. Wat het ook bemoeilijk (zo was het vroeger toch) zijn de soms wat onduidelijke foto's met een resolutie van 6 op 4 pixels.
Er bestaat daar zo'n CD-rom met oefeningen van: als je die een paar keer doet, ga je het examen zeker kunnen!
Ik moet vooral nog veel oefenen op parkeren, alcohol,lasten,....
Mijn grote probleem waren de trams . Een vraag met een vrachtwagen en een tram (je kreeg een afbeelding), en hoe je die juist moest inhalen. Maar hier rijden nergens trams, en bijgevolg ben ik ook een beetje twijfelachtig wat juist te doen als er een tram komt meespelen. Vandaar het kleine foutje!
Comment