Zijn er hier nog AW members bezig met het leren van de theorie?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
* Theorie Rijexamen. *
Collapse
X
-
Heb een week lessen gevolgd (moest van thuis) ik was er van de 1ste keer door, 1 grote en 2 kleine foutjes.
Praktijk 2x geweest, 1ste maal gebuisd voor de maneuvers (ik was ongeloofelijk zenuwachtig ) 2de maal zonder problemen geslaagd.
Mijn rijbewijs heeft wel een dikke € 1.250 gekost, maar ja als ze thuis geen tijd hebben om het mij te leren moeten ze maar betalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JapyHeb een week lessen gevolgd (moest van thuis) ik was er van de 1ste keer door, 1 grote en 2 kleine foutjes.
Praktijk 2x geweest, 1ste maal gebuisd voor de maneuvers (ik was ongeloofelijk zenuwachtig ) 2de maal zonder problemen geslaagd.
Mijn rijbewijs heeft wel een dikke € 1.250 gekost, maar ja als ze thuis geen tijd hebben om het mij te leren moeten ze maar betalen
Maar hopen dat het lukt morgen
Weet je je resultaat meteen?
Comment
-
Theorie, eerste maal erdoor. Gewoon de cd-rom gebruikt en examensimulaties gedaan tot het foutloos was en bij de fouten gewoon even het bijbehorende stukje theorie doornemen. Theorieboek zelfs niet gebruikt. Praktijk ook direct geslaagd, wel volledig met rijschool gedaan want ouders hadden geen tijd.
Comment
-
Ik ben 3 keer moeten gaan, maar voor praktijk was ik er gelukkig van de eerste keer door. Heb eerst 10 uur les gehad, maar was met 3 goei kameraden op de laatste rij zitten toen, dus nie veel opgelet, en ik ben nooit zo voor verkeersregels geweest, nu ken ik ze ondertussen wel allemaal vrij goed, maar daarom vind ik ze niet minder nutteloos in sommige gevallen ...
Mij heeft het toen wel geholpen zo op internet rijbewijstest te doen. Voor de rest niks gedaan eigenlijk. Had de 3e keer maar één klein foutje, de keren daarvoor had ik enkel uit boek geleerd.
Comment
-
1 keer, in Bree, 3 kleine foutjes (waarvan 2 keer dezelfde eigenlijk). Heb de dag ervoor es gelezen in het boek, en had een week les gehad. Op de cd-rom buisde ik telkens grandioos, eenmaal daar lukte het fantastisch goed.
Gewoon de vragen en antwoorden goed lezen, en de foto's héél goed bekijken, niet te snel antwoorden
Comment
-
Mijn theorie van 1ste keer erdoor met 2 kleine fouten en dan praktijk er meteen door zonder enige opmerking.
Theorie heb ik uit het boekje geleerd. Dinsdag spraken we af om woensdag onze theorie te gaan doen met een paar vrienden. Iedereen erdoor.
Praktijk op 3 maand gedaan aangezien mijn vader geen tijd heeft daarvoor.
Comment
-
In 1 keer geslaagd. 4 kleine foutjes
Op vrijdag de 13de om half 8 's morgens het practisch examen, en ook geslaagd
Comment
-
Oefening theorie:
boekje uit de bib gehaald en een week op voorhand alles 's avonds ziten lezen.
Dan mijn broers vragen laten stellen. (zowel voor brommer als wagen)
oefening praktijk:
Voor den brommer, gewoon met flessen en schoenen op ons terras
Voor de wagen, 18u plus 2u gevolgd. (rijden zonder begeleider, wegens weinig tijd van men ouders) Na 3maand alleen rijden gewoon examen gaan doen met de rijschool.
Examenresultaat:
theorie brommer: 1°keer door (1grote en 3kleintjes)
praktijk brommer: 1°keer door
theorie auto: 1°keer door (2grote en 4 of 5kleintjes)
praktijk auto: 1°keer door
theorie motor: niet moeten afleggen
praktijk motor: 1°keer door
Comment
-
Mijn theorie voor de auto heb ik 15 jaar geleden gedaan, van de eerste keer geslaagd en niets voor gestudeerd.
Theorie moto, vorig jaar in oktober, een uurtje op deze site gezeten: http://www.soundandvision.be/rijbewijs/
Ook van de eerste keer geslaagd.
Comment
Comment