Mededeling

Collapse
No announcement yet.

* Theorie Rijexamen. *

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik ben net terug en van de 1e keer GESLAAGD voor de theorie
    Nu afwachten tot 28 Mei en dan vertrek ik met mijn ''L''

YES!!!!

Comment

proficiat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
        proficiat
        Thx!
        Ik dacht echt dat ik gebuist ging zijn.... 4 fouten
        Dus goed door he

Comment

Waar ben je examen gaan doen?

Ik was er ook van de eerste keer door! Maar veel meer herinner ik mij er niet meer van... het is dan ook al van '96 geleden
          Ik dacht 1 grote en 6 klein fouten... 't was met de hakken over de sloot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
            Waar ben je examen gaan doen?

Ik was er ook van de eerste keer door! Maar veel meer herinner ik mij er niet meer van... het is dan ook al van '96 geleden
            Ik dacht 1 grote en 6 klein fouten... 't was met de hakken over de sloot
            In Alken
            Gelukkig is dat nu niet meer met kleine-grote fouten
            Nu ist aftellen tot 28 Mei

Dan heb ik nog een vraag:
            Mag ik nu dat rijbewijs al gaan afhalen? Ik kies voor de vrije opleiding.
            Vrije opleiding = Min. 18J , MET begeleider, Min. 9 Maanden en Max. 12 maanden.
            Dat telt zeker pas vanaf 28Mei?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b
              In Alken
              Gelukkig is dat nu niet meer met kleine-grote fouten
              Nu ist aftellen tot 28 Mei

Dan heb ik nog een vraag:
              Mag ik nu dat rijbewijs al gaan afhalen? Ik kies voor de vrije opleiding.
              Vrije opleiding = Min. 18J , MET begeleider, Min. 9 Maanden en Max. 12 maanden.
              Dat telt zeker pas vanaf 28Mei?
              Inderdaad, ik ben vanmorgen gaan horen op het gemeentehuis en wat je zegt is juist. Je mag alleen je rijbewijs nu nog niet afhalen. Je moet tot je achtiende verjaardag wachten. Ik zou gaan voor de 2de methode: prijs € 500; opstart met rijschool, nadien vrij rijden (zonder begleider zelfs !!) en dan na 6 maanden examen afleggen (maar 't is 9 maanden geldig)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69
                Inderdaad, ik ben vanmorgen gaan horen op het gemeentehuis en wat je zegt is juist. Je mag alleen je rijbewijs nu nog niet afhalen. Je moet tot je achtiende verjaardag wachten. Ik zou gaan voor de 2de methode: prijs € 500; opstart met rijschool, nadien vrij rijden (zonder begleider zelfs !!) en dan na 6 maanden examen afleggen (maar 't is 9 maanden geldig)
                Dus, ik mag het nu al afhalen maar het telt (gelukkig maar) pas vanaf 28 Mei? Merci he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69
                  duseuhm.. aangezien ge nog 17 zijt moet ge nog even wachte

you're welcome

Comment

Ik ben echt zo blij dat ik dat al heb

Comment

Proficiat! En nu 9 maanden L'en!

Comment

Ik ben bezig met de vervroegde rijopleiding. Dat is vanaf 16 en 9 maanden. Je bent verplicht om dan theoretische lessen te volgen. Ik heb dus daar ook veel opgestoken, maar natuurlijk ook thuis geleerd met het boek dat ik daar heb gekocht. Ik heb zo'n 2 namiddagen geleerd (2 x 2-3uur of zo, kweet het niet meer) en ik was er onmiddelijk door (5 foutjes denk ik), kvond het vrij gemakkelijk. Ik heb het gedaan in Eeklo. Wel vond ik de pc's verouderd en de vragen en stemmen ook. Dom vond ik ook dat je, wanneer je de vragen had opgelost en naar buiten ging, nog een extra oefening moest doen. Je moest van op afstand zeggen aan welke kant de opening van de letter E stond. Echt wel dom. Kben dan fier naar huis vertrokken, en kvond het wel effe grappig om te weten dat 3 mensen die voor mij buiten gingen gebuist waren . Dusja, ik heb mijn "L" nu al zo'n goede 2 maand (vanaf 1 febr) en ik ben dolgelukkig. Juist jammer dat je niet na 22u in het weekend mag rijden, maarja, je kan niet alles van eerste keer willen hé. Maar vooral vervelend vind ik dat je maar 1 extra passagier mag vervoeren. Ik moet met mijn L een jaar rijden, dus op mijn 18de verjaardag ga ik normaalgezien mijn praktijkexamen gaan afleggen.

BTW: Proficiat met het slagen van het theoretisch examen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                          Proficiat! En nu 9 maanden L'en!
                          Dat ik maar rap kan L'en nog even wachten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bossche_mpc478
                            Ik ben bezig met de vervroegde rijopleiding. Dat is vanaf 16 en 9 maanden. Je bent verplicht om dan theoretische lessen te volgen. Ik heb dus daar ook veel opgestoken, maar natuurlijk ook thuis geleerd met het boek dat ik daar heb gekocht. Ik heb zo'n 2 namiddagen geleerd (2 x 2-3uur of zo, kweet het niet meer) en ik was er onmiddelijk door (5 foutjes denk ik), kvond het vrij gemakkelijk. Ik heb het gedaan in Eeklo. Wel vond ik de pc's verouderd en de vragen en stemmen ook. Dom vond ik ook dat je, wanneer je de vragen had opgelost en naar buiten ging, nog een extra oefening moest doen. Je moest van op afstand zeggen aan welke kant de opening van de letter E stond. Echt wel dom. Kben dan fier naar huis vertrokken, en kvond het wel effe grappig om te weten dat 3 mensen die voor mij buiten gingen gebuist waren . Dusja, ik heb mijn "L" nu al zo'n goede 2 maand (vanaf 1 febr) en ik ben dolgelukkig. Juist jammer dat je niet na 22u in het weekend mag rijden, maarja, je kan niet alles van eerste keer willen hé. Maar vooral vervelend vind ik dat je maar 1 extra passagier mag vervoeren. Ik moet met mijn L een jaar rijden, dus op mijn 18de verjaardag ga ik normaalgezien mijn praktijkexamen gaan afleggen.

BTW: Proficiat met het slagen van het theoretisch examen.
                            Thx,
                            Mijn praktijk ga ik denk ik doen na een maand of 10.. Dat zie ik nog wel hoe het gaat meevallen.

Comment

Juist jammer dat je niet na 22u in het weekend mag rijden, maarja, je kan niet alles van eerste keer willen hé. Maar vooral vervelend vind ik dat je maar 1 extra passagier mag vervoeren.
                              Who cares

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b
                                Dat ik maar rap kan L'en nog even wachten
                                Heb je al een eigen Opel ? Of nog aan het sparen ?
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

ik heb het gehaald in 1x, in het examencentrum in Eeklo, khad dat boekske een paar keer gelezen een week op voorhand, en ben geslaagd met 1 klein foutje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                    Heb je al een eigen Opel ? Of nog aan het sparen ?
                                    Ben er nog voor aan het ''sparen''
                                    Alles ineens gaat niet hé.
                                    Eerst bol ik met die van mn ouders rond

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                                      Who cares
                                      Mja, kweet khebt al alle twee gedaan, maar toch bennek beetje bang wanneer ze me zullen tegenhouden, dat ik mss alles weer opnieuw ga moeten doen ofzo.

Comment

Mja, kweet khebt al alle twee gedaan, maar toch bennek beetje bang wanneer ze me zullen tegenhouden, dat ik mss alles weer opnieuw ga moeten doen ofzo.
                                        Achja, ik heb al zoveel gedaan, met en zonder L/rijbewijs/begeleiders en tot nu toe gelukkig nog niets tegengekomen *hout vasthouden*

Naja, ik moet nog een 4tal maanden volhouden en dan heb ik normaal gezien mijn vast rijbewijs, zou eigenlijk dom zijn om door zoiets nog langer te moeten wachten

Comment

maar mannekes toch.
                                          leg die L gewoon op je hoedenplank. desnoods omgekeerd.
                                          ik heb dat zoveel jaar geleden ook gedaan. (precies je moet beschaamd zijn dat je met een L bolt (maar ik ben ook jong geweest ))
                                          als je tegengehouden wordt zeg je gewoon: "shït ze is naar beneden gevallen"

Comment

Working...
                                          X