Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb vandaag, net op mn 18de de L op de auto gehangen
Ik ben al content, woensdag zal mijn eerste ritje zijn (Kan voorlopig rijbewijs dan pas afhalen)
Ik ben al content, woensdag zal mijn eerste ritje zijn (Kan voorlopig rijbewijs dan pas afhalen)
idd, logisch dat je een diesel krijgt als je bij het bedrijf kan tanken.... Ge kunt u rijbewijs 1 dagske vroeger dan mij hebben
Ik kijk er ook al naar uit om samen rond te rijden
wtf... ik kijk er naar uit wanneer ik kan gaan werken om eindelijk een auto te hebben...
Aah, bedankt, het is allemaal nogal verwarend vind ik. Morgen mag ik vertrekken
Maar ik weet als ik rij dat de L MOET ophangen
ik weet nog de eerste keren dat ik pas mocht rijden, dus met de L, dat ik ze gewoonweg vergat op te hangen (serieus). Mocht ik eindelijk rijden, ga ik al direct in overtreding.... Maar ja, ze kunnen onmogelijk iedere bestuurder tegenhouden om te zien of met een L moet rijden...
veel plezier en geluk dat je nergens tegen aan rijd
@oliviero wat voor bedrijf heeft je vader (of moeder) als je daar kunt tanken (btw met een 330D coupe is niks mis mee he als het een diesel moet zijn )
Proficiat, ik had trouwens ook op mijn 18de mijn voorlopig rijbewijs en ik kan u verzekeren: de beste tijd van uw leven begint nu pas .
ik ben 2 keer moeten gaan voor mijn theorie...
de eerste keer had ik lijst 51 en 11 fouten
2 dagen erna
ik ga dus weer binnen om nog een keer te proberen
welke lijst krijg ik voorgeschoteld
nr 51 wel weer zeker
man wat heb ik daar geluk gehad , kging er anders weer niet doorgeraakt zijn...
BMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
ik ben 2 keer moeten gaan voor mijn theorie...
de eerste keer had ik lijst 51 en 11 fouten
2 dagen erna
ik ga dus weer binnen om nog een keer te proberen
welke lijst krijg ik voorgeschoteld
nr 51 wel weer zeker
man wat heb ik daar geluk gehad , kging er anders weer niet doorgeraakt zijn...
ik weet nog de eerste keren dat ik pas mocht rijden, dus met de L, dat ik ze gewoonweg vergat op te hangen (serieus). Mocht ik eindelijk rijden, ga ik al direct in overtreding.... Maar ja, ze kunnen onmogelijk iedere bestuurder tegenhouden om te zien of met een L moet rijden...
Ik ben ze vroeger ook vergeten op te hangen, alleen mag je die "serieus" weglaten.
De tram had ik fout: Ik heb mijn autorijbewijs, wat kan de voorang die een tram moet geven aan kinderen me iets schelen...
Die op het kruispunt waar de leerwagen van rechts komt snap ik nog steeds niet...
Comment