Mededeling

Collapse
No announcement yet.

* Theorie Rijexamen. *

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vraag 7?
    die snap ik ook niet

Comment

• dit was mijn eerste keer dat ik probeerde (en heb nog niet geleerd voor mijn rijexamen)

Je score: 13 antwoorden juist

Verkeersreglement zonder geheimen.
      Jij weet in elk geval wat mag en niet mag. En als je die theoretische kennis nu ook nog in de praktijk toepast, dan komen we je op de weg graag tegen.
      vragen die ik fout had was 8 en de andere weet ik niet meer
      Last edited by ; 01/09/2006, 20:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
        http://www.gva.be/fun/vab/

Leuk om eens te doen! Hoeveel weet je nog van de verkeerregels?

Ik had nog maar een 12/15 .
        idem !
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• dat van die tram is kwatsch, er staan lichten, dus per definitie heeft/hebben óf de tram óf de voetgangers groen en is er geen sprake van voorrangsregels zolang die lichten werken.

Verder is vraag 7 ook te onozel om dood te doen, en dan nog met extra dimensie omdat die wagen dan nog blijkt stil te staan volgens de uitleg.

Geen instinkers noemen ze dat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
            idem !
            Ik had ook 12/15

Comment

• Ikke 13

Comment

• 11, maar er nog niks voor gedaan.

Comment

• 15/15
                  t'is ook nog maar een jaar geleden

Comment

• 12 op 15. En ik heb vorige maand nog m'n theorie voor moto geleerd. Had toen trouwens 46/50. (na 2 uurtjes "blokken") Ik vond de foto's wel niet mega duidelijk in dit testje.
                    Last edited by Hayes; 04/09/2006, 12:23.
                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• 11 op 15, maar 't is 'nog maar' 44 jaar geleden dat ik daar nog voor geblokt heb.

Comment

• mijn teergeliefde zus vraagt of het nu nog 40 examenvragen zijn, of 80...??

Comment

• 50 denk ik. Minimum 41/50 om te slagen.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                          cc

Comment

• 10/15, ik schaam mij diep Terwijl het pas 3 Jaar geleden is...
                            Maar ik heb het wel snel snel gemaakt als dat een excuus mag zijn

Comment

• 12/15

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                                50 denk ik. Minimum 41/50 om te slagen.
                                Inderdaad. Geen grote of kleine fouten meer. Gewoon 41 op 50 halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes
                                  Inderdaad. Geen grote of kleine fouten meer. Gewoon 41 op 50 halen.

En dan zijn er nog die erin slagen te falen?
                                  Toen ik het examen moest afleggen (even rekenen.... bijna 19 jaar geleden) mocht je met twee zware fouten de boeken dicht doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050

En dan zijn er nog die erin slagen te falen?
                                    Toen ik het examen moest afleggen (even rekenen.... bijna 19 jaar geleden) mocht je met twee zware fouten de boeken dicht doen.
                                    Idd, vorig jaar deed ik mijn brommerexamen en toen mocht je ook maar 1 grote fout hebben.

Comment

• Olivieroo is geslaagd voor zijn theorie examen met 48/50 !

Comment

• Streber

neenee, dikke proficiat!!

Comment

• 14/15

Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                                          De tram had ik fout: Ik heb mijn autorijbewijs, wat kan de voorang die een tram moet geven aan kinderen me iets schelen...
                                          Die op het kruispunt waar de leerwagen van rechts komt snap ik nog steeds niet...
                                          je zou de betekenis van verkeerslichten van trams toch moeten kennen, das leerstof

dat van die leswagen die een fietspad overschrijdt begrijp ik ook niet

Comment

Working...
                                          X