Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
dit was mijn eerste keer dat ik probeerde (en heb nog niet geleerd voor mijn rijexamen)
Je score: 13 antwoorden juist
Verkeersreglement zonder geheimen.Jij weet in elk geval wat mag en niet mag. En als je die theoretische kennis nu ook nog in de praktijk toepast, dan komen we je op de weg graag tegen.
vragen die ik fout had was 8 en de andere weet ik niet meer
dat van die tram is kwatsch, er staan lichten, dus per definitie heeft/hebben óf de tram óf de voetgangers groen en is er geen sprake van voorrangsregels zolang die lichten werken.
Verder is vraag 7 ook te onozel om dood te doen, en dan nog met extra dimensie omdat die wagen dan nog blijkt stil te staan volgens de uitleg.
12 op 15. En ik heb vorige maand nog m'n theorie voor moto geleerd. Had toen trouwens 46/50. (na 2 uurtjes "blokken") Ik vond de foto's wel niet mega duidelijk in dit testje.
Inderdaad. Geen grote of kleine fouten meer. Gewoon 41 op 50 halen.
En dan zijn er nog die erin slagen te falen?
Toen ik het examen moest afleggen (even rekenen.... bijna 19 jaar geleden) mocht je met twee zware fouten de boeken dicht doen.
En dan zijn er nog die erin slagen te falen?
Toen ik het examen moest afleggen (even rekenen.... bijna 19 jaar geleden) mocht je met twee zware fouten de boeken dicht doen.
Idd, vorig jaar deed ik mijn brommerexamen en toen mocht je ook maar 1 grote fout hebben.
De tram had ik fout: Ik heb mijn autorijbewijs, wat kan de voorang die een tram moet geven aan kinderen me iets schelen...
Die op het kruispunt waar de leerwagen van rechts komt snap ik nog steeds niet...
je zou de betekenis van verkeerslichten van trams toch moeten kennen, das leerstof
dat van die leswagen die een fietspad overschrijdt begrijp ik ook niet
Comment