Mededeling

Collapse
No announcement yet.

* Theorie Rijexamen. *

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb eergisteren m'n theorie examen afgelegd voor m'n rijbewijs D, was eigenlijk best wel makkelijk 48/50 gehaald, snap niet hoe sommigen op zoiets kunnen buizen

Comment

• Word je buschauffeur?

Comment

• Hail to the busdriver, busdriver, busdriver...
        Hail to the busdriver, busdriver, busdriverman!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
          Olivieroo is geslaagd voor zijn theorie examen met 48/50 !
          Nen dikke proficiat!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
            Word je buschauffeur?
            ik zou dat ook graag zijn, of nog liever wattman

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
              ik zou dat ook graag zijn, of nog liever wattman
              nah, F16-piloot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                Word je buschauffeur?
                Yepz

Comment

• Ik ben van plan om eind september/begin oktober mijn theorie te doen, maar wat is eigenlijk de beste manier om u theorie te leren?
                  Via een website, met een boekje, een CDrom?
                  en welke dan? Ik heb van een maat van mij een CDrom gekregen, staan 40 vragen op en dat is het Van websites zijn er ook 13 in een dozijn en elke website zegt wel dat hun site de beste is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk Berichten
                    Ik ben van plan om eind september/begin oktober mijn theorie te doen, maar wat is eigenlijk de beste manier om u theorie te leren?
                    Via een website, met een boekje, een CDrom?
                    en welke dan? Ik heb van een maat van mij een CDrom gekregen, staan 40 vragen op en dat is het Van websites zijn er ook 13 in een dozijn en elke website zegt wel dat hun site de beste is...
                    Normaal krijg je zo een theorieboek van de rijschool, die eens wat bestuderen en nadien examenvragen oefenen

( ga achter zo een cd in de BIB en oefen daar veel op, die CD van Flor Koninks vroeger was een zeer goede )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                      Normaal krijg je zo een theorieboek van de rijschool, die eens wat bestuderen en nadien examenvragen oefenen

( ga achter zo een cd in de BIB en oefen daar veel op, die CD van Flor Koninks vroeger was een zeer goede )
                      Maar ik ga het niet via de rijschool doen
                      En in de bib zijn het er allemaal van voor de veranderingen of ze liggen half uit elkaar

Comment

• Een aanrader bij de boeken is het theorie- en oefenboek van flor koninks, groen-witte kaft, daar kan je het zeker mee doen. Van CD-roms ben ik niet op de hoogte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                          Een aanrader bij de boeken is het theorie- en oefenboek van flor koninks, groen-witte kaft, daar kan je het zeker mee doen. Van CD-roms ben ik niet op de hoogte.
                          normaal gaat er in de boekske wel de gegevens staan om aan die CD te komen

Comment

• Ik heb 't gedaan met een boekske, en ik was er van de eerste keer door met slechts één foutje.

Voorts is de website 'gratis rijbewijs online' ook wel in orde. Veel oefen-examens. Waren vroeger verbonden aan KBC. (www.gratisrijbewijsonline.be)

Comment

• Ik heb hier blijkbaar mijn uitslag nog niet gepost, bon was onmiddelijk de eerste keer geslaagd met 42/50. Ik ben benieuwd voor mijn praktijkexamen dat volgende week gaat plaats vinden .

Comment

• 30 min oefening gemaakt op het internet, direct daarna examen afgelegd en geslaagd met 5 foutjes

mvg
                                Dimitri

Comment

• 4,5 jaar geleden examen gedaan. In totaal 3 uur met de CD-rom beziggeweest. Examen gaan afleggen op 10 minuten tijd.

Resultaat: eerste keer erdoor, 39/40 (één keer verkeerd geklikt en uit automatisme had ik al op "volgende vraag" gedrukt, doh !)

Het praktisch examen was ook een lachertje eigenlijk. Heb eerst les gevolgd (3 maand + alleen mogen rondrijden), 2 uur gaan oefenen op manoeuvres. Examen in Kontich.
                                  Ik weet niemeer hoeveel tijd je hebt per manoeuvre (dacht 5 minuten) en hoeveel je er moest doen (denk 4 ?), hoe dan ook, ik had alle manoeuvres foutloos gedaan op de tijd dat je hebt voor 1 manoeuvre . Examen op de baan dan, na 10 minuten was de examinator al aan het lameren met m'n begeleider van de rijschool. Hij had zelfs nie gezien dat ik nie gestopt was voor een voetganger die wilde oversteken . Zo zie je maar, examen autorijden: relax en enjoy the ride
                                  Ik had m'n rijbewijs dus op 3 maand en een week (en was ook 1200€ lichter )
                                  Last edited by ; 20/08/2007, 12:13.

Comment

• Het boek en de CD-ROM van Wees Wegwijs zijn heel goed.
                                    Die gebruiken wij in de rijschool voor de theoriecursussen.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten
                                      4,5 jaar geleden examen gedaan. In totaal 3 uur met de CD-rom beziggeweest. Examen gaan afleggen op 10 minuten tijd.

Resultaat: eerste keer erdoor, 39/40 (één keer verkeerd geklikt en uit automatisme had ik al op "volgende vraag" gedrukt, doh !)

Het praktisch examen was ook een lachertje eigenlijk. Heb eerst les gevolgd (3 maand + alleen mogen rondrijden), 2 uur gaan oefenen op manoeuvres. Examen in Kontich.
                                      Ik weet niemeer hoeveel tijd je hebt per manoeuvre (dacht 5 minuten) en hoeveel je er moest doen (denk 4 ?), hoe dan ook, ik had alle manoeuvres foutloos gedaan op de tijd dat je hebt voor 1 manoeuvre . Examen op de baan dan, na 10 minuten was de examinator al aan het lameren met m'n begeleider van de rijschool. Hij had zelfs nie gezien dat ik nie gestopt was voor een voetganger die wilde oversteken . Zo zie je maar, examen autorijden: relax en enjoy the ride
                                      Ik had m'n rijbewijs dus op 3 maand en een week (en was ook 1200€ lichter )

Ik doe beter. 3 maand en één week, en minder dan 100€

Comment

• Een dag geoefend op de site van soundandvision. Van de eerste keer geslaagd met 5 fouten, 20 uur rijles gevolgd, 4 maanden met een L gereden, praktijkexamen wel 2 keer gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                                          Ik doe beter. 3 maand en één week, en minder dan 100€
                                          Hoe heb je dat gedaan? Je bent toch verplicht bij de 3 maand, 20 lesuren te volgen?
                                          Seat Ibiza 1.9 "Formula Sport" 2007

Comment

Working...
                                          X