Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb eergisteren m'n theorie examen afgelegd voor m'n rijbewijs D, was eigenlijk best wel makkelijk 48/50 gehaald, snap niet hoe sommigen op zoiets kunnen buizen
Ik ben van plan om eind september/begin oktober mijn theorie te doen, maar wat is eigenlijk de beste manier om u theorie te leren?
Via een website, met een boekje, een CDrom?
en welke dan? Ik heb van een maat van mij een CDrom gekregen, staan 40 vragen op en dat is het Van websites zijn er ook 13 in een dozijn en elke website zegt wel dat hun site de beste is...
Ik ben van plan om eind september/begin oktober mijn theorie te doen, maar wat is eigenlijk de beste manier om u theorie te leren?
Via een website, met een boekje, een CDrom?
en welke dan? Ik heb van een maat van mij een CDrom gekregen, staan 40 vragen op en dat is het Van websites zijn er ook 13 in een dozijn en elke website zegt wel dat hun site de beste is...
Normaal krijg je zo een theorieboek van de rijschool, die eens wat bestuderen en nadien examenvragen oefenen
( ga achter zo een cd in de BIB en oefen daar veel op, die CD van Flor Koninks vroeger was een zeer goede )
Een aanrader bij de boeken is het theorie- en oefenboek van flor koninks, groen-witte kaft, daar kan je het zeker mee doen. Van CD-roms ben ik niet op de hoogte.
Een aanrader bij de boeken is het theorie- en oefenboek van flor koninks, groen-witte kaft, daar kan je het zeker mee doen. Van CD-roms ben ik niet op de hoogte.
normaal gaat er in de boekske wel de gegevens staan om aan die CD te komen
Ik heb hier blijkbaar mijn uitslag nog niet gepost, bon was onmiddelijk de eerste keer geslaagd met 42/50. Ik ben benieuwd voor mijn praktijkexamen dat volgende week gaat plaats vinden .
4,5 jaar geleden examen gedaan. In totaal 3 uur met de CD-rom beziggeweest. Examen gaan afleggen op 10 minuten tijd.
Resultaat: eerste keer erdoor, 39/40 (één keer verkeerd geklikt en uit automatisme had ik al op "volgende vraag" gedrukt, doh !)
Het praktisch examen was ook een lachertje eigenlijk. Heb eerst les gevolgd (3 maand + alleen mogen rondrijden), 2 uur gaan oefenen op manoeuvres. Examen in Kontich.
Ik weet niemeer hoeveel tijd je hebt per manoeuvre (dacht 5 minuten) en hoeveel je er moest doen (denk 4 ?), hoe dan ook, ik had alle manoeuvres foutloos gedaan op de tijd dat je hebt voor 1 manoeuvre . Examen op de baan dan, na 10 minuten was de examinator al aan het lameren met m'n begeleider van de rijschool. Hij had zelfs nie gezien dat ik nie gestopt was voor een voetganger die wilde oversteken . Zo zie je maar, examen autorijden: relax en enjoy the ride
Ik had m'n rijbewijs dus op 3 maand en een week (en was ook 1200€ lichter )
4,5 jaar geleden examen gedaan. In totaal 3 uur met de CD-rom beziggeweest. Examen gaan afleggen op 10 minuten tijd.
Resultaat: eerste keer erdoor, 39/40 (één keer verkeerd geklikt en uit automatisme had ik al op "volgende vraag" gedrukt, doh !)
Het praktisch examen was ook een lachertje eigenlijk. Heb eerst les gevolgd (3 maand + alleen mogen rondrijden), 2 uur gaan oefenen op manoeuvres. Examen in Kontich.
Ik weet niemeer hoeveel tijd je hebt per manoeuvre (dacht 5 minuten) en hoeveel je er moest doen (denk 4 ?), hoe dan ook, ik had alle manoeuvres foutloos gedaan op de tijd dat je hebt voor 1 manoeuvre . Examen op de baan dan, na 10 minuten was de examinator al aan het lameren met m'n begeleider van de rijschool. Hij had zelfs nie gezien dat ik nie gestopt was voor een voetganger die wilde oversteken . Zo zie je maar, examen autorijden: relax en enjoy the ride
Ik had m'n rijbewijs dus op 3 maand en een week (en was ook 1200€ lichter )
Ik doe beter. 3 maand en één week, en minder dan 100€
Een dag geoefend op de site van soundandvision. Van de eerste keer geslaagd met 5 fouten, 20 uur rijles gevolgd, 4 maanden met een L gereden, praktijkexamen wel 2 keer gedaan
Comment