Mededeling

Collapse
No announcement yet.

* Theorie Rijexamen. *

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tegenwoordig niet meer hé.
    3 maand met vrije begeleiding en je mag examen gaan doen.
    Mijn voormalige collega's krijgen het steeds moeilijker om hun dagen gevuld te krijgen...
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Inderdaad, er zijn zelfs rijscholen moeten sluiten door de nieuwe regelingen.

Comment

• Alé, ook een keer stoefen:

Auto: 1e maal geslaagd theorie, 2 kleine en 1 grote fout, 1e maal geslaag dpraktijk na 6 maand met een L en 3u rijles.

moto: 1e maal geslaagd theorie en 1e maal geslaagd praktijk na 8 u rijles

Je theorie houdt echt niet zo veel in, er zijn genoeg sites, cd-roms om mee te oefen. Enkele uurtjes en je bent er mee weg.
        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
          Tegenwoordig niet meer hé.
          3 maand met vrije begeleiding en je mag examen gaan doen.
          Mijn voormalige collega's krijgen het steeds moeilijker om hun dagen gevuld te krijgen...
          Daardoor laten ze meer mensen buizen zeker?

Comment

• Euh, het examen en het uiteindelijke slagen of buizen erop wordt volledig bepaald door de examinatoren en die mannen hebben niks met de rijscholen te maken.
            En gelukkig maar.

Dat blijft trouwens één van de meest hardnekkige misverstanden die de ronde doen hé, dat rijscholen en examencentra twee handen op één buik zijn en samen de boel organiseren dan wel belazeren.
            Niet dus...
            Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
              Euh, het examen en het uiteindelijke slagen of buizen erop wordt volledig bepaald door de examinatoren en die mannen hebben niks met de rijscholen te maken.
              En gelukkig maar.

Dat blijft trouwens één van de meest hardnekkige misverstanden die de ronde doen hé, dat rijscholen en examencentra twee handen op één buik zijn en samen de boel organiseren dan wel belazeren.
              Niet dus...
              Oops, excuseer mij ik heb het verkeerd gelezen. Ik dacht dat u bij het examencentrum werkte . Nene ik weet wel dat de begleiders totaal geen invloed hebben op de examinators. Sorry voor dit misverstand.

Comment

• Boekje een keer gelezen, oefeninkjes twee keer gemaakt, en net geslaagd.

Er zat btw een tricky vraag in: Mag je bij het inhalen de snelheidslimiet overtreden? - Het antwoord was ja, daar hebbek mij dus flink aan mispakt. Maar het lijkt me zo raar... Weet iemand of het klopt?

Comment

• Een dikke maand geleden m'n theorie gaan doen. Geslaagd, k had 2 foutjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                    Boekje een keer gelezen, oefeninkjes twee keer gemaakt, en net geslaagd.

Er zat btw een tricky vraag in: Mag je bij het inhalen de snelheidslimiet overtreden? - Het antwoord was ja, daar hebbek mij dus flink aan mispakt. Maar het lijkt me zo raar... Weet iemand of het klopt?
                    Da kan ik mij nie voorstellen, de enige reden wanneer ge sneller moogt rijden dan het limiet is als uw vrouw zwanger is ofzo , dacht ik toch.

Comment

dat kan niet, ik denk dat je je in vraag vergist

Comment

• Ewel, da ist em juist. Ik ben het gaan vragen, en die madam van de rijschool zegt da da klopt Anders zou ik zo zeker ni zijn. 't Is echt wel totaal onlogisch hè. Echt zever-gezever. Ach ja, tomàto tomáto, kwas er door

Comment

Ik dacht van wel maar enkel voor 300-400 m ofzo.

Comment

• In de praktijk mag het wel. Of wordt het zeker gedoogd. Heb ik zelfs gedaan op m'n praktisch examen moto.
                            Ik dacht in theorie niet, maar dit is blijkbaar anders.

Veiligheid gaat soms een beetje voor op de regels klakkeloos naleven.
                            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Voor de auto heb ik theorielessen gevolgd (vervroegde opleiding) en was ik van de eerste keer door met enkele kleine overtredingen. Voor de moto heb ik op internet de website www.gratisrijbewijsonline.be gebruikt en alle oefeningen gemaakt en was ik geslaagd met 49/50.

Comment

• ik ben ook geslaagd, 42/50

Comment

• raar he, toen ik mijn theorie deed was er een meisje voor de 7e keer bezig . Ik had toen 1e keer 48/50 .. Is er veel verschil in de reeksen vragen of zijn er echt mensen die dit niet kunnen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                                    Oops, excuseer mij ik heb het verkeerd gelezen. Ik dacht dat u bij het examencentrum werkte . Nene ik weet wel dat de begleiders totaal geen invloed hebben op de examinators. Sorry voor dit misverstand.
                                    No prob

Comment

Ewel, da ist em juist. Ik ben het gaan vragen, en die madam van de rijschool zegt da da klopt Anders zou ik zo zeker ni zijn. 't Is echt wel totaal onlogisch hè. Echt zever-gezever. Ach ja, tomàto tomáto, kwas er door
                                      Heel straf.
                                      't Is heel simpel, sneller rijden dan de toegelaten maximumsnelheid mag nooit, daarom is het ook een maximumsnelheid.

Comment

• vandaag voor den eerste keer geweest. kheb echt veel geleert , kheb toch maar 40/50
                                        morgen opnieuw gaan ze

Comment

• Ik was begonnen met die site te lezen van gratis rijbewijs online maar na 3 hoofdstukken begon het me te vervelen. De dag van mijn theorie opgestaan en dan de hele tijd tot 's middags die proefexamens gemaakt. Dan naar het examencentrum en mijn examen gemaakt: resultaat: geslaagd met 45/50. Nu rij ik al de hele tijd rond met een L en dan in Januari wat rijlessen volgen voor manoeuvres enzo en dan eind januari mijn praktijk doen !

Comment

Working...
                                          X