Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie voertuigen part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• PZ Bilzen-Riemst-Hoeselt rijdt/reed zo rond met een anonieme zwarte Peugeot 307 die te onopvallend was, en waar ze dan maar een Whelen Edge hebben opgezet .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
      Wat is die laatste grijze?
      Auto van IGR ( Informatie Gestuurde Recherche ), soort BA-auto .

's Nachts heeft dus geen kat door dat het een politievoertuig is he .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
        's Nachts heeft dus geen kat door dat het een politievoertuig is he .
        Da's enkel bij de mindere goden . Ik ruik Tetra-antennetjes van ver

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

jawadde ... ik zal ook eens bij de politie gaan !!!!!!!!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten

Comment

• Rijden die daar nog echt mee rond?

200D?

Comment

• Stel je voor dat je die cheapo op de kop kan tikken.

Nee corre neee wat moet je d'r eigenlijk mee

Comment

• C320CDI

Die oudere E wordt niet meer gebruikt maar volgens wat ik lees had vroeger de PZ Knokke/Damme er 2; welke weet ik niet.

Comment

• mmmm, die C is wel lekker .
                      Die X5 vind ik er persoonlijk wel grof over . Waarom heb je als WPR dat nodig??

Comment

mmmm, die C is wel lekker .
                        Hetzelfde als waarvoor particulieren dat nodig hebben, indruk maken?
                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

Die X5'en van de WPR zijn in dienst in de Ardennen waar ze handig van pas komen tijdens winterse condities In de rest van België hebben ze deze voertuigen niet

Comment

Die X5'en van de WPR zijn in dienst in de Ardennen waar ze handig van pas komen tijdens winterse condities In de rest van België hebben ze deze voertuigen niet
                            Ik denk dat een XC70 evengoed is op een besneeuwde autosnelweg dan een X5 ...

Ik spreek als WPR ( autosnelwegen alleen ).

Comment

Ik denk dat een XC70 evengoed is op een besneeuwde autosnelweg dan een X5 ...

Ik spreek als WPR ( autosnelwegen alleen ).
                              X5 zal mss voordeliger geweest zijn? Wie zal het zeggen? In ieder geval bewijzen de voertuigen weldegelijk hun nut

Comment

X5 zal mss voordeliger geweest zijn? Wie zal het zeggen? In ieder geval bewijzen de voertuigen weldegelijk hun nut
                                Volvo is idd niet al te goedkoop in het raamcontract, dus qua prijs zullen ze mss wel aan elkaar gewaagd zijn.
                                Maar qua badge en uitzicht vind ik het persoonlijk wat de ogen uitsteken ...

Comment

Volvo is idd niet al te goedkoop in het raamcontract, dus qua prijs zullen ze mss wel aan elkaar gewaagd zijn.
                                  Maar qua badge en uitzicht vind ik het persoonlijk wat de ogen uitsteken ...
                                  De ogen uitsteken stoort mij niet, maar net zoals andere bestuurders van een terreinwagen of een SUV steekt er al is een gevoel van superieur zijn op bij agenten in deze wagens. Dat is heel menselijk, ook ik gedraag me tot mijn eigen verbazing anders in het verkeer aan het stuur van een dergelijke wagen. Maar in de positie van agent kan je dat wel missen in mijn ogen. Het lijkt een beetje op die sheriff's in de states ... daar zie ik het nu niet graag naartoe gaan met ons politiekorps.
                                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Zopas mailtje gekregen :

Collega's,

Van vrijdag 12/12 tot en met woensdag 17/12 hebben we een testvoertuig Mercedes Vito.

Het is een 3.0 liter diesel V6 (204pk) dus enige voorzichtigheid is geboden.

Jiha

Morgenochtend eens testen
                                    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Comment

gisteren zag ik in s-p-l ook een X3 rondrijden?

Comment

• BMW is momenteel "in" bij de politie (zowel lokaal als federaal). Ik vermoed dat ze interessante condities naar voor hebben kunnen schuiven... En wie wil daar nu niet in rijden (anderzijds: het moet toch ook wel steken dat je een betere patrouillewagen hebt dan je eigen wagen is...)

Comment

Working...
                                          X