PZ Bilzen-Riemst-Hoeselt rijdt/reed zo rond met een anonieme zwarte Peugeot 307 die te onopvallend was, en waar ze dan maar een Whelen Edge hebben opgezet .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Politie voertuigen part II
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenWat is die laatste grijze?
's Nachts heeft dus geen kat door dat het een politievoertuig is he .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten's Nachts heeft dus geen kat door dat het een politievoertuig is he .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichtenmmmm, die C is wel lekker .
Die X5 vind ik er persoonlijk wel grof over . Waarom heb je als WPR dat nodig??'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Die X5 vind ik er persoonlijk wel grof over . Waarom heb je als WPR dat nodig??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenDie X5'en van de WPR zijn in dienst in de Ardennen waar ze handig van pas komen tijdens winterse condities In de rest van België hebben ze deze voertuigen niet
Ik spreek als WPR ( autosnelwegen alleen ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenIk denk dat een XC70 evengoed is op een besneeuwde autosnelweg dan een X5 ...
Ik spreek als WPR ( autosnelwegen alleen ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenX5 zal mss voordeliger geweest zijn? Wie zal het zeggen? In ieder geval bewijzen de voertuigen weldegelijk hun nut
Maar qua badge en uitzicht vind ik het persoonlijk wat de ogen uitsteken ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenVolvo is idd niet al te goedkoop in het raamcontract, dus qua prijs zullen ze mss wel aan elkaar gewaagd zijn.
Maar qua badge en uitzicht vind ik het persoonlijk wat de ogen uitsteken ...'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Zopas mailtje gekregen :
Collega's,
Van vrijdag 12/12 tot en met woensdag 17/12 hebben we een testvoertuig Mercedes Vito.
Het is een 3.0 liter diesel V6 (204pk) dus enige voorzichtigheid is geboden.
Jiha
Morgenochtend eens testenMini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Die X5 vind ik er persoonlijk wel grof over . Waarom heb je als WPR dat nodig??
Comment
-
BMW is momenteel "in" bij de politie (zowel lokaal als federaal). Ik vermoed dat ze interessante condities naar voor hebben kunnen schuiven... En wie wil daar nu niet in rijden (anderzijds: het moet toch ook wel steken dat je een betere patrouillewagen hebt dan je eigen wagen is...)
Comment
Comment