Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie voertuigen part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zeker dat dat niet de reportage was die over de aanrijding op de E19 gebeurde? Die werd in hetzelfde segment gegeven, en ging over 5 gewonden na een aanrijding met een V70 van de WPR, en die V70 is daarbij z'n achterste nummerplaat kwijt geraakt.

Comment

• Men vermeldde eigenlijk maar kort dat de derde inzittende van het voertuig ook om het leven gekomen was en liet daarbij beelden zien van een ongeluk. Dat zullen dan de "verkeerde" beelden geweest zijn van het ongeluk met de politiewagen waar jij het over hebt.
      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten

Politievoertuigen die in het traditioneel zwart/wit geschilderd waren kon je van kilometers ver zien als de "kerstboom" ingeschakeld was. Achteraan zaten er strobes in de achteruitrijlichten, de stoplichten, zaten er leds achter de achterruit, stond er een ferme LED balk op het dak, vooraan idem dit. Ferme lichtbalk die van ver zichtbaar is, leds achter de vooruit, strobes in de lichten en de richtingsaanwijzers. Kortom een halve kerstboom...
        Als ik op Kanaal2 (sorry 2BE ) naar Cops kijk, moet ik sinds we een flatscreen tv hebben, mijn ogen dichtknijpen als heel die kermis van zo'n politieauto aanstaat.

Comment

• In Brugge rijdt er een zilvere Mercedes C-klasse (vorig model, facelift) anoniem rond. Nummerplaat: VET 123

Er zitten 2 agenten in met een reflecterend oranje uniform, dus normaal herken je ze wel

Comment

• deze morgen op e40 luik brussel een grijze bora met afneembaar zwaailicht over de pechstrook.
            Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
            ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• oeps:

Die zijn een speelgoedje kwijt. Zouden ze er een nieuwe krijgen van Lamborghini?

Comment

• Het nieuwe speelgoed van de Naamse politie: de Octavia TDI RS

Comment

• Onze T5 DSG staat met een kapotte boite in de garage.
                  1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                    Qua uiterlijk mss niet neen...maar qua voordelen:

- Goede zichtbaarheid rondom
                    - Herverkoopwaarde voertuigen: je kan perfect een lichtgrijs voertuig nemen en bestickeren...

De Belgische politiestriping is niet mis, maar naar mijn mening niet echt opvallend.
                    Qua zichtbaarheid inderdaad top. En daar draait het tenslotte om.
                    Hulpdiensten zijn er om gezien te worden. In België kunnen ze er nog wat van leren.
                    Gedaan met verhaaltjes als: 'ik had het voertuig niet gezien' en een verhoogd veiligheidsgevoel bij onze dienstverleners die nog elke dag hun leven riskeren.

Comment

• ons nieuw voertuig
                      of we echt zo één kunnen gebruiken, gaat een andere vraag zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk Berichten

Het nieuwe speelgoed van de Naamse politie: de Octavia TDI RS

Wij hebben nog maar eens een nieuwe Peugeot 407 gekregen ... niemand die erom vraagt maarja ... Zolang het maar niet veel kost is alles ok blijkbaar
                        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten

Wij hebben nog maar eens een nieuwe Peugeot 407 gekregen ... niemand die erom vraagt maarja ... Zolang het maar niet veel kost is alles ok blijkbaar
                          407's zijn echt niet goed. Die dingen hangen veel te laag ( je kan daar onmogelijk tegen een hoge snelheid vluchtheuvels mee nemen ).

Dit jaar worden de 307's break vervangen, we zullen zien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dracos Bekijk Berichten
                            ons nieuw voertuig
                            of we echt zo één kunnen gebruiken, gaat een andere vraag zijn

Knappe karren maar wat is de reden van de aankoop? Zijn die Fiat-bestelwagens niet goed genoeg .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
                              407's zijn echt niet goed. Die dingen hangen veel te laag ( je kan daar onmogelijk tegen een hoge snelheid vluchtheuvels mee nemen ).

Dit jaar worden de 307's break vervangen, we zullen zien!
                              Ik rij er werkelijk nooit mee. Die 407 break moet zowat de slechtste auto zijn waar ik ooit mee gereden heb. Gelukkig hebben we genoeg VW T5'en staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
                                Ik rij er werkelijk nooit mee. Die 407 break moet zowat de slechtste auto zijn waar ik ooit mee gereden heb. Gelukkig hebben we genoeg VW T5'en staan
                                verklaart veel waarom ik altijd zoveel pug's op de bureau zie staan .
                                Wie staat er eigenlijk in voor de aankoop van de dienstvoertuigen?
                                Die vragen toch ook de meningen van de agenten of niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                  verklaart veel waarom ik altijd zoveel pug's op de bureau zie staan .
                                  Wie staat er eigenlijk in voor de aankoop van de dienstvoertuigen?
                                  Die vragen toch ook de meningen van de agenten of niet?
                                  Hehe. Dat heb je goed gezien. Echt geen kat die met die karren wil rondrijden. Je bent er gewoon niets mee als politievoertuig

Wie ervoor in staat? Dit is een openbaar forum dus ga er niet al teveel woorden aan vuilmaken. Maar een goeie verstaander heeft niet veel woorden nog om te begrijpen wat ik bedoel hé De mening wordt gevraagd, maar uiteindelijk doet men toch wat ze zelf willen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
                                    Knappe karren maar wat is de reden van de aankoop? Zijn die Fiat-bestelwagens niet goed genoeg .

ja ksnap ze daar ni bij de aankoop van de voertuigen

fiat ducato's
                                    citroen C3
                                    nu deze nissan X-trail

als ze nu eens gewoon een paar T5's gaven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dracos Bekijk Berichten
                                      ja ksnap ze daar ni bij de aankoop van de voertuigen

fiat ducato's
                                      citroen C3
                                      nu deze nissan X-trail

als ze nu eens gewoon een paar T5's gaven
                                      Soit, die X-trails kunnen nog goedkoper in aankoop zijn dan bestelwagens, dan kan ik ze wel volgen.

Comment

• ja qua degelijkheid zijn die Ducato's niets waard
                                        zit niets van opties op
                                        zelfs geen verwarming achteraan, dus behoorlijk koud dezer dagen

hoop dus dat die X-trail dan toch iets beters is uitgerust
                                        we zullen zien
                                        vanaf volgende week gaat ie in gebruik genomen worden

Comment

• Goh ja, in het interventiekorps wordt er toch niet al teveel gewerkt. Het materiaal moet dus niet echt top zijn hé

Comment

Working...
                                          X