Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie voertuigen part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Foto's van in Sint-Truiden zie ik.
    Van wanneer zij die??
    Van bij de laatste opendeur.

Comment

• Nog enkele beeldjes van de Nissan GT-R waarmee de politie in Abu Dhabi patrouilleert.

jos.nissan
      community manager
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ja mannekes kzou er een paar tankjes doorblazen denk ik per dienst
        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• BMW levert binnenkort 20 BMW's aan de FEDPOL als anonieme wagen. Het type moet ik nog eens navragen maar ik dacht dat het de 3 reeks was. De voertuigen worden door Somati ingericht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
            BMW levert binnenkort 20 BMW's aan de FEDPOL als anonieme wagen. Het type moet ik nog eens navragen maar ik dacht dat het de 3 reeks was. De voertuigen worden door Somati ingericht.
            Voor de WPR ter vervanging van een aantal Peugeot's 406.

Comment

• Eergisteren ofzo de Touareg van Sint-Truiden eens stevig zien optrekken, ging er goed vandoor en stevig geluidje.

Comment

• Kunnen jullie niet wat meer anonieme karren posten? Die met de strepen en toeters en bellen op herken ik zo ook wel

Comment

• Iets 'speciaal' op't oog ?

Comment

• Waarom zijn dat (bijna) allemaal Volvo's bij de WPR?
                    Zijn die dingen nu echt zo fantastisch goed of kunnen ze die goedkoop krijgen?
                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                      Waarom zijn dat (bijna) allemaal Volvo's bij de WPR?
                      Zijn die dingen nu echt zo fantastisch goed of kunnen ze die goedkoop krijgen?
                      Niet moeilijk toch?

Redelijk wat zware motoren te krijgen, zowel diesel als benzine. Stukken goedkoper dan BMW/Audi/Mercedes

Goede en logische keuze me dunkt. Zodra de SuperB wat zwaardere diesels krijgt zou dat wel mogen veranderen

Comment

• WPR heeft hier enkele nieuwe V70's klaarstaan

Last edited by ; 19/01/2010, 13:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                          BMW levert binnenkort 20 BMW's aan de FEDPOL als anonieme wagen. Het type moet ik nog eens navragen maar ik dacht dat het de 3 reeks was. De voertuigen worden door Somati ingericht.
                          Bralo,

Het zijn er 40 en geen 20. Ook de 1-reeks is voorzien naast de 3 reeks.

De types die men zal leveren zijn de 123d en de 325d, binnenkort te zien op de openbare weg.

Comment

• Ik kijk er al naar uit

Comment

• 197pk en 204pk. Close, no cigar, maar toch maar mijn begrenzer eraf halen

Comment

• politie bestickering

beste,

ik zou raag voor mijn klenzoon (10) een oude wagen met politie stickers laten beletteren en stripen, weet iemand waar dat ik dit kan laten doen

hij speelt heel graag politie en de auto zu altijd in onze tuin blijven

bedankt

C Creyf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dracos Bekijk Berichten
                                  WPR heeft hier enkele nieuwe V70's klaarstaan

Kunt je er geen eentje missen
                                  1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dracos Bekijk Berichten
                                    WPR heeft hier enkele nieuwe V70's klaarstaan

Zijn dit eigenlijk dieselmotoren of 2.5T benzine?
                                    '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                                    '08 S60 2.4D
                                    http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                                    http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door watersoul Bekijk Berichten
                                      beste,

ik zou raag voor mijn klenzoon (10) een oude wagen met politie stickers laten beletteren en stripen, weet iemand waar dat ik dit kan laten doen

hij speelt heel graag politie en de auto zu altijd in onze tuin blijven

bedankt

C Creyf
                                      Beetje creatief met schaar en stickers, en waarschijnlijk veel goedkoper.
                                      In de handel kun je alle soorten fluo- reflecterende striping vinden, maar ik denk niet dat je de politiestriping kant en klaar kunt kopen. Toch niet voor Jan Modaal, bedoel ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
                                        Zijn dit eigenlijk dieselmotoren of 2.5T benzine?
                                        Dieselmotoren 2.4 D5

Comment

• 1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Working...
                                          X