Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie voertuigen part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
    Vanmorgen in de file op de E40 rond 7u45 thv Bertem: tussen strook 2 en 3 opeens een colonne van 6-7 anonieme wagens met zwaailichten en sirenes aan.
    Ne Opel of 2, ne Ford Fusion, Peugeot,...

Wooter, geen idee wie het was?

FGP (was grote actie)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
      Da's snel, die foto.
      Nieuwsbericht even samengevat:

Politie Gingelom - Nieuwerkerken - Sint-Truiden heeft enkele weken geleden een nieuwe combi type Mercedes-Benz Vito in dienst genomen. Het voertuig werd aangekocht in het kader van het raamcontract van de Federale Politie. Het voertuig zal gebruikt worden door 50 leden van de interventiedienst. Aangezien de interventievoertuigen van de zone jaarlijks gemiddeld 80.000km maken, dringt regelmatige vervanging zich op. Dit voertuig is in het korps slechts het 3de voertuig dat geen VW is.

Comment

• Vandaag de nieuwe Transporter (facelift) in gebruik genomen en goedgekeurd. DSG 7 rijdt als een zonnetje

Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
          Vandaag de nieuwe Transporter (facelift) in gebruik genomen en goedgekeurd. DSG 7 rijdt als een zonnetje

Welke motor ligt daar in? Is dat de 2.5?

Comment

• De 2.5 is niet meer verkrijgbaar in de nieuwe Transporter. Spijtig

Comment

• memories
              ogen toe !

Comment

Vandaag de nieuwe Transporter (facelift) in gebruik genomen en goedgekeurd. DSG 7 rijdt als een zonnetje
                Den onze moet één van de dagen ook afgeleverd worden
                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

De 2.5 is niet meer verkrijgbaar in de nieuwe Transporter. Spijtig
                  zeg dan mss welke motor er wil in ligt?
                  Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
                    zeg dan mss welke motor er wil in ligt?
                    2 liter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                      Ik zal binnekort mss wel een lijst kunnen posten met de nummerplaten
                      waar blijft die lijst???

(en foto's????)

Comment

De 2.5 is niet meer verkrijgbaar in de nieuwe Transporter. Spijtig
                        Dat klopt heb dat ook vernomen in de garage, maar of dit spijtig is.... voor sommige doeleinden wel ja....
                        Wij hebben hier 2 jaar zo een Multivan gehad, zéééér van tevreden geweest (zeker ten overstaan van een Mercedes Viano) maar de Multivan kreeg je met hééééél vééél moeite af en toe eens onder de 9 l . Ondanks de vele autosnelweg kilometers.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Wij rijden al bijna 2 jaar en half met Mercedes Vito. Zeer tevreden van!! in mijn ogen veel beter dan VW. meer comfort. Zeker voor de grote medemensen onder ons..

Comment

• ik vraag me af hoe ze een snelheids duivel hier mee kunnen volgen ?

zonder versterking bij te roepen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jerrevc Bekijk Berichten
                              Wij rijden al bijna 2 jaar en half met Mercedes Vito. Zeer tevreden van!! in mijn ogen veel beter dan VW. meer comfort. Zeker voor de grote medemensen onder ons..

Wij hebben hier nog thans op 2 jaar tijd 129000 km met één van de eerste Viano's 2.2 Business uitvoering gereden en dan nog eens 2 jaar met een Multivan ook goed voor 133000km en moet zeggen een hemelsbreed verschil. De Viano lij(ei)de een eigen leven, die heeft welgeteld 14 keer extra in de garage (Deckx in Deurne kent er alles van) gestaan alleen al voor elektronica mankementen, was moeilijk moduleerbaar en heeft/had een isolatie van een duikboot 2 jaar niets anders dan misérie met gehad.
                              Wij zitten hier nu in een soort van "Heirbaan" en moet zeggen als je hier door de straat met de Viano kwam gereden had je binnen in de auto een megafoon nodige om met elkaar te communiceren. Wat een schril contrast is/was met de Multivan, kwalitatief stukken beter!!!
                              Buiten het verbruik veel lof voor de Multivan!!!
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Onze vito's betreffen het type 3 liter V6. Met onze eerste inderdaad ook wat mankementen gehad, maar dit kwam vooral om het de eerste vito was die werd geleverd met dit motortype binnen oost-vlaanderen. De reactie's binnen interventie zijn vrij duidelijk, weinig mensen willen terug naar de VW transporter. Wij hebben binnen de zone ook nog een T5 rijden en ikzelf heb zeer weinig ruimte achter het stuur. Dit is de vito een zeer groot verschil. Doordat de vito's iets lager op hun 'poten' staan hebben ze ook een betere wegligging.
                                Ale dit is maar de mening van mij en de meeste van mijn collega's binnen onze zone e..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jerrevc Bekijk Berichten
                                  Onze vito's betreffen het type 3 liter V6. Met onze eerste inderdaad ook wat mankementen gehad, maar dit kwam vooral om het de eerste vito was die werd geleverd met dit motortype binnen oost-vlaanderen. De reactie's binnen interventie zijn vrij duidelijk, weinig mensen willen terug naar de VW transporter. Wij hebben binnen de zone ook nog een T5 rijden en ikzelf heb zeer weinig ruimte achter het stuur. Dit is de vito een zeer groot verschil. Doordat de vito's iets lager op hun 'poten' staan hebben ze ook een betere wegligging.
                                  Ale dit is maar de mening van mij en de meeste van mijn collega's binnen onze zone e..
                                  Dat klopt wel, de Viano/Vito ligt inderdaad wel iets lager dan de Transporter/Multivan en zal naar gelang het doeleinde wel iets beter handelbaar zijn in het moeilijkere bochtenwerk maar voor het doorsnee werk zal de T5 ruimschoots voldoen. Nog thans meen ik dat de politie hier in het Antwerpse al jaren met de transporter rijden en zijn nut al meer dan 25 jaar bewezen heeft. Soit, voor de prijs kan je misschien ook maar beter naar Mercedes kijken want onze Multivan koste nog meer bij aankoop dan de Viano en waarschijnlijk zal dat bij de keuze Vito/Transporter niet anders zijn. Moesten we terug over het juist werk kunnen beschikken zouden we de Multivan terug aanschaffen, zeker nu deze met een zuinige 2.00l is uitgerust en nu ook verlengd verkrijgbaar is.

Comment

• De Politie van Knokke rijdt met een Audi A6 (C6 facelift) 3.0TDI Avant.

Mooi!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Leuke wagen maar waarom nog een "oude" Vista op het dak als ik vragen mag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                                        Ik vind het wel altijd knap hoe die amerikanen ook de achteruitrijlichten, pinkers en stoplichten laten mee flitsen. Hier zie je dat enkel met de koplampen.
                                        dan heb je de vectra gts van Brasschaat nog niet in werking gezien.
                                        Das ook een kerstboom hoor

Comment

• Ik dacht gisteren een politie volvo xc60 te hebben gezien.
                                          Het was in een flits dat ik het zagen niet goed kunnen bekijken

Comment

Working...
                                          X