De Mechelse politie heeft een anonieme S40 (groen) 2.0D Powershift en een evenzeer 2.0 S80 (grijs) gekocht
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Politie voertuigen part II
Collapse
X
-
Voor de mensen uit regio Sint-Truiden:
Vanochtend ben ik de oude flitswagen (de zilveren Golf IV break) tegengekomen op weg naar het werk. Hij reed achter mij en ik herkende de wagen meteen door de SXZ nummerplaat en de flitslamp. Maar toen hij mij voorbij stak vielen mij 2 dingen op:
-Er zaten 2 kerels in, zonder uniform. Best raar om te gaan flitsen.
-Er zit geen flitsinstallatie meer in, althans geen camera.... Normaal zag je de camera heel goed staan op een speciaal gemaakte beugel op het dashboard. Ik heb helemaal niets gezien. De flitslamp zelf is wel nog aanwezig.
Ik was vanochtend dus al aan het denken dat deze wagen een ander doel had gekregen en dat men een nieuwe flitswagen gekocht zou hebben. Want de golf break is ondertussen wel enorm gekend hier in de streek.
Nu zag ik net het volgend bericht op flitsservice:
Vandaag een nieuwe vermoedelijk tweede flitswagen voor de zone Sint-Truiden gespot.
Het is een zilverkleurige VW golf ik denk een model IV (vier), en neen het was niet de gekende break
Hier zit een digitale Gatso radar in. Vooraan zag ik een zwarte centrale flitser. Misschien IR flitser ofwel kapje niet weggehaald wegens voldoende daglicht? De nummerplaat is NDW-805 voor zover ik dit goed heb onthouden. De letters zijn denk ik juist maar de cijfers kan misschien een missing in zijn. Nog geen foto.
Mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darius Bekijk BerichtenIs dat niet het voertuig van de directeur DGH Vlaams-Brabant?
Dringende Geneeskundige Hulp... ?
Die je o.a bij rampen e.d ziet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk BerichtenVoor de mensen uit regio Sint-Truiden:
Vanochtend ben ik de oude flitswagen (de zilveren Golf IV break) tegengekomen op weg naar het werk. Hij reed achter mij en ik herkende de wagen meteen door de SXZ nummerplaat en de flitslamp. Maar toen hij mij voorbij stak vielen mij 2 dingen op:
-Er zaten 2 kerels in, zonder uniform. Best raar om te gaan flitsen.
-Er zit geen flitsinstallatie meer in, althans geen camera.... Normaal zag je de camera heel goed staan op een speciaal gemaakte beugel op het dashboard. Ik heb helemaal niets gezien. De flitslamp zelf is wel nog aanwezig.
Ik was vanochtend dus al aan het denken dat deze wagen een ander doel had gekregen en dat men een nieuwe flitswagen gekocht zou hebben. Want de golf break is ondertussen wel enorm gekend hier in de streek.
Nu zag ik net het volgend bericht op flitsservice:
Opletten dus!! Meer info is altijd welkom!!
Mvg
Ooit al eens aan gedacht dat flitswagens misschien ook wel eens gebruikt worden voor gewone, administratieve verplaatsingen die niets met flitsen te maken hebben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenHebben ze in Knokke die oude Mercedes break nog?
Een W...., ik ken de benaming niet exact, maar de auto heeft de neus van een 190.
Het is er één van de hondenbrigade dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenNope, is die. Staat daar al jaren geparkeerd 's avonds.
Knokke heeft blijkbaar een defender ook?
PS: waar blijven die foto's van die nieuw aangekochte wagens van de WPR
BMW 123, 325 en of mercedessen? Zou die graag willen kennen!
iemand al tegengekomen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichtenheb die gisteren ook zien rijden op de natiënlaan..
Knokke heeft blijkbaar een defender ook?
PS: waar blijven die foto's van die nieuw aangekochte wagens van de WPR
BMW 123, 325 en of mercedessen? Zou die graag willen kennen!
iemand al tegengekomen?
daar staan al paar foto's van de Ducato's die flitscontainers vervoeren
Comment
-
Nog van de Gumball 3000 rally die paar weken geleden door België passeerde.
Op een brug in Laarne: zie de politiehelikopter die de rode Ferrari achtervolgde, links een flitswagen die toch veel wagens meehad. Zelfs de Rolls-Royce zal wel ticketje krijgen.
Portfolio | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenAls ik die helicopter zie zorg ik ook dat ik niet opval, met die voze camera kunnen ze veel uitstoken
Welwel, een helicopter in de lucht houden om er zeker van te zijn dat de autootjes aan milieu-vriendelijke snelheden rijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenBinnenkort in Gent een vloot nieuwe anonieme Octavia's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenBinnenkort in Gent een vloot nieuwe anonieme Octavia's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk BerichtenPrachtige foto's. Ne mens begint al direct te fantaseren dat ge met de nodige vuurkracht op die brug staat en ... twee vliegen in één klap (en hopelijk iets meer smurfen )
Aja ne mens mag dat hier niet vermelden? Ach het blijft bij fantasie
Comment
Comment