Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie voertuigen part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
    Flikkers dag moeten ze ook nooit meer organiseren voor mijn part.
    Het was de laatste Flikken dag... Er komt enkel nog een Flikken fuif of zoiets...

En wat is er in godsnaam mis met de Flikkendag? Die mensen doen ook maar hun job (zowel de echte "flikken" als de acteurs)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk Berichten

En bij wie ga je aankloppen als je eens ernstige problemen hebt ?
      The A-Team.
      i 1 2 1/2 6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
        Het was de laatste Flikken dag... Er komt enkel nog een Flikken fuif of zoiets...

En wat is er in godsnaam mis met de Flikkendag? Die mensen doen ook maar hun job (zowel de echte "flikken" als de acteurs)
        Ik verwees eigenlijk naar de Gay parade.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
          The A-Team.
          Lang geleden

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Onze natuurvrienden zullen weer blij zijn.
            De politie, uw vriend

Bijgevoegde Bestanden

Comment

En goan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
                Onze natuurvrienden zullen weer blij zijn.
                De politie, uw vriend

Een goede Ford moet doempen

Comment

Mss eentje met extra poeier!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                    Mss eentje met extra poeier!
                    Zou best kunnen. Wij hebben er een drietal exact dezelfde met de tdci van 130pk en die gaat echt super goed vooruit. Ik heb nog bij geen enkele andere dieselmotor de toerentalnaald zo zien klimmen
                    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                      Politie, maar dat zijn andere agenten
                      stomme aap, de mensen doen gewoon hun job.

ik ga toch ook niet zeggen dat alle kinderen idiote beunen zijn omdat jij dat wél bent?

Overalgemenen is kaka

sportieve groeten

Comment

Beetje vroeg wss ;

Wie gaat er naar Infopol 2009 ( 20/21/22 april )??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                          Beetje vroeg wss ;

Kan ik mee in je combi?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FattyD Bekijk Berichten
                            Kan ik mee in je combi?
                            Ik ga meestal in burger ( dus zonder dienstvoertuig ).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                              Ik ga meestal in burger ( dus zonder dienstvoertuig ).
                              In de Mini zal het niet lukken vrees ik .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FattyD Bekijk Berichten
                                In de Mini zal het niet lukken vrees ik .
                                euhm, ik wil de MINI niet overladen .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                  Dat moet geschreven zijn door iemand die hier op het forum zit want het is volledig foutloos.

Bij ons in de geburen hebben ze een paar pompen van Aquafin ondergronds geïnstalleerd en er daarna zo'n soort van cabine overgemetst. Voor dat ze er rondom draadafspanning hadden aangebracht was er al graffiti opgespoten, en wel:

Spits Vlaandren/Walonie

Ook door iemand die het allemaal beter weet vrees ik.....
                                  Vlaanderen en Wallonie splitsen tegen de graffiti?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                    Vlaanderen en Wallonie splitsen tegen de graffiti?
                                    Iedere keer dat ik daar passeer gaat er me maar één vraag door het hoofd, namelijk: "welke stomme bloemkool moet dat geschreven hebben ? EN met welke bedoeling ??"

Comment

Heeft niemand geen foto's van de defender die ze in PZ Knokke gebruiken om over het strand te baggeren ?

Comment

Weeral eventjes geleden...

Wat flikkendag betreft: het is een reclamestunt. Een dag waarvan vele mensen genieten en een gelegenheid voor gezinnen om er een leuke gezinsuitstap van te maken. Niet mijn stijl, geef mij maar de echte flikken in hun gewone dagelijkse werkomgeving.

Vind je dat gedoe overdreven of dom, blijf dan gewoon weg. Je gaat daar toch geen gevel voor bekladden? Puur vandalisme noem ik dat. Een schandaal. Heeft uiteindelijk niets met flikkendag te maken. Het is gewoon een excuus geweest om dingen van anderen kapot te maken. Beklad je eigen gevel maar, zou ik zeggen. Die mensen zitten er maar mooi mee en gemakkelijk te verwijderen is het zeker niet. Zelfs na verschillende kuisbeurten blijft dat opschrift zichtbaar. Ik kan me daar zo kwaad in maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                          Beetje vroeg wss ;

Het zal raar zijn... Infopol missen. Ik vond het altijd een zalige beurs.

Maar ik kijk uit naar de foto's. En jou kennende zullen er ook dan weer een hoop op het forum staan.

Comment

Working...
                                          X