Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
die nieuwe bmw 3´s heb ik nog niet gezien
en ik doe toch maandelijks 10.000 km via de E34 en E313 naar duitsland
Geloof me. Ze rijden rond!! Ze vallen alleen niet zo op. Aangezien hier meestal diesels met een enkele uitlaatpijp rondrijden kan je ze herkennen aan hun dubbele pijp (325d). Dat geeft je een paar seconden om in de ankers te gaan.
Vorig jaar kwam ik vaak een Peugeot 406 break van de hondenbrigade tegen tussen Brugge en Veurne.
Zijn pinkers waren vast 'defect ' want de 10-tal keren dat hij inhaalde brande er niets. Gemiddelde snelheid was continue 140 per uur.
Wel makkelijk. Zo was ik snel thuis door te volgen op een afstandje.
Ik merk dat de politie ook vaak de pinkers vergeet.
Vorig jaar kwam ik vaak een Peugeot 406 break van de hondenbrigade tegen tussen Brugge en Veurne.
Zijn pinkers waren vast 'defect ' want de 10-tal keren dat hij inhaalde brande er niets. Gemiddelde snelheid was continue 140 per uur.
Wel makkelijk. Zo was ik snel thuis door te volgen op een afstandje.
Ik merk dat de politie ook vaak de pinkers vergeet.
Vorige week combi gezien, aan het bellen (niet handsfree,.. ik nogal opzichtig aan het kijken, zet zich uiteindelijk aan de kant van de weg, ZONDER pinker te gebruiken) vond'k wel grappig!
Ff update van bij ons.
In december 3x VW transporters T5 in ontvangst genomen.
Vorige week 2 Volvo V70 D5 met politiepack (245pk en 580NM)
Den X3 en de peugeot gaan ook vervangen worden door 1 VW transporter en 1 Volvo V70 D5.
Den anonieme GTI is vrij klein soep tegen de volvo's.
Ff update van bij ons.
In december 3x VW transporters T5 in ontvangst genomen.
Vorige week 2 Volvo V70 D5 met politiepack (245pk en 580NM)
Den X3 en de peugeot gaan ook vervangen worden door 1 VW transporter en 1 Volvo V70 D5.
Den anonieme GTI is vrij klein soep tegen de volvo's.
Vorige week combi gezien, aan het bellen (niet handsfree,.. ik nogal opzichtig aan het kijken, zet zich uiteindelijk aan de kant van de weg, ZONDER pinker te gebruiken) vond'k wel grappig!
Vanmiddag was er blijkbaar een ongeval met een mb b-klasse en er stond een witte volvo xc60 bij voorzien van blauwe lichtjes. Dat zou dan al de derde anonieme volvo zijn
Vanmiddag was er blijkbaar een ongeval met een mb b-klasse en er stond een witte volvo xc60 bij voorzien van blauwe lichtjes. Dat zou dan al de derde anonieme volvo zijn
Comment