Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Interventie:
2x Toyota Corolla verso (ik haat die versnellingsbak)
1x Peugeot 807 2.0d
1x BMW X3 2.0d
3x Opel Vivaro 2.5Cdti
Anoniem: Opel Astra Turbo benzine (ik dacht +-180pk) (gaat goed voorruit)
toyota Avensis 2.0d 150pk
de Opel Vivaro's worden volgend jaar ofzo vervangen door VW Transporters (2.5Tdi) zoals bij de verkeerscel nu. Die rijden zalig!
De Corolla's worden wss vervangen door nieuwere modellen, welke is niet bekend, is gaan peilen bij de gaste van logistiek
Interventie:
2x Toyota Corolla verso (ik haat die versnellingsbak)
1x Peugeot 807 2.0d
1x BMW X3 2.0d
3x Opel Vivaro 2.5Cdti
Anoniem: Opel Astra Turbo benzine (ik dacht +-180pk) (gaat goed voorruit)
toyota Avensis 2.0d 150pk
de Opel Vivaro's worden volgend jaar ofzo vervangen door VW Transporters (2.5Tdi) zoals bij de verkeerscel nu. Die rijden zalig!
De Corolla's worden wss vervangen door nieuwere modellen, welke is niet bekend, is gaan peilen bij de gaste van logistiek
Die toyota's en Opels zijn idd echte brolbakken ze .
Van de prestaties van de Avensis ben ik echt verschoten, vond ik niet zo super
Die toyota's en Opels zijn idd echte brolbakken ze .
Van de prestaties van de Avensis ben ik echt verschoten, vond ik niet zo super
al met de onze gereden dan? jullie hebben peugeot enz zeker eh?
Toch al enkele malen bijstand gekregen van jullie en ik dacht peugeots enz gezien te hebben (ben daar dan nie zo mee bezig)
Srr maar die X3 2.0d vind ik toch ook maar een tam kot zé, veel meer van verwacht en dan nog niet gesproken van de ruimte
al met de onze gereden dan? jullie hebben peugeot enz zeker eh?
Toch al enkele malen bijstand gekregen van jullie en ik dacht peugeots enz gezien te hebben (ben daar dan nie zo mee bezig)
Srr maar die X3 2.0d vind ik toch ook maar een tam kot zé, veel meer van verwacht en dan nog niet gesproken van de ruimte
Die X3 is idd klein, heb die van Beersel ook al eens gezien vanbinnen. Ik dacht toch dat die qua prestaties goed waren ( zijn toch beter dan onze bakken ze ).
Ik ben nu echt verwend, ik rij al een 2 maand met 2l diesels ( 407 en Jetta ). Het zal aanpassen worden als ik weer met die logge kotten moet rijden van interventie .
Die X3 is idd klein, heb die van Beersel ook al eens gezien vanbinnen. Ik dacht toch dat die qua prestaties goed waren ( zijn toch beter dan onze bakken ze ).
Ik ben nu echt verwend, ik rij al een 2 maand met 2l diesels ( 407 en Jetta ). Het zal aanpassen worden als ik weer met die logge kotten moet rijden van interventie .
De X3 is helemaal niet slecht qua prestaties, maar dat die kleiner is dan de voertuigen die de meesten gewoon zijn: waarschijnlijk wel ja.
Uiteindelijk hangt ook veel af van de ombouw. Een goed doordachte ombouw van de achterruimte van de X3 kan je echt doen verbazen.
bij onze X3 is de eerste zitrij niet afgesloten van de tweede zitrij, dus wat wil zeggen dat de zetels volledig naar achter kunnen worden geschoven, wel ik met mijn 1,92m heb dan last achter het stuur.
Achter mij moet dan niemand meer komen zitten.
Ik heb straks de nacht, het zal zeker niet met de X3 zijn.
Wat de prestatie betreft: ik en nog van mijn collega's vinden die 2.0 tam, die heeft totaal geen duw ofzo. dan toch maar de astra nemen
Interventie:
2x Toyota Corolla verso (ik haat die versnellingsbak)
1x Peugeot 807 2.0d
1x BMW X3 2.0d
3x Opel Vivaro 2.5Cdti
Anoniem: Opel Astra Turbo benzine (ik dacht +-180pk) (gaat goed voorruit)
toyota Avensis 2.0d 150pk
de Opel Vivaro's worden volgend jaar ofzo vervangen door VW Transporters (2.5Tdi) zoals bij de verkeerscel nu. Die rijden zalig!
De Corolla's worden wss vervangen door nieuwere modellen, welke is niet bekend, is gaan peilen bij de gaste van logistiek
Als ik jullie een raad mag geven, wij rijden momenteel met Mercedez Vito 3.0L ( 204 pk) en deze rijden echt zalig, hebben in onze verkeersdienst zo'n VW transporter 2.5TDI maar het verschil met ons Vito's is echt groot. Het rijplezier dat de Vito heeft is geweldig. Hier kan je zonder problemen 8 uur aan één stuk in rond rijden. Ik zelf ben 1.92m en ik als ik met de VW eens moet rijden is dit vrij krap. Ik zit met mijn knie tegen de versnellingspook. Bij de Vito is dit niet het geval, hier heb ik nog zo'n 10 cm over.
Ikzelf zit in de voertuigenwerkgroep binnen onze zone, hopelijk hebben jullie ook iets in de pap te brokken.. Dus ik geef de voorkeur aan VITO...
Voor vragen...
Als ik jullie een raad mag geven, wij rijden momenteel met Mercedez Vito 3.0L ( 204 pk) en deze rijden echt zalig, hebben in onze verkeersdienst zo'n VW transporter 2.5TDI maar het verschil met ons Vito's is echt groot. Het rijplezier dat de Vito heeft is geweldig. Hier kan je zonder problemen 8 uur aan één stuk in rond rijden. Ik zelf ben 1.92m en ik als ik met de VW eens moet rijden is dit vrij krap. Ik zit met mijn knie tegen de versnellingspook. Bij de Vito is dit niet het geval, hier heb ik nog zo'n 10 cm over.
Ikzelf zit in de voertuigenwerkgroep binnen onze zone, hopelijk hebben jullie ook iets in de pap te brokken.. Dus ik geef de voorkeur aan VITO...
Voor vragen...
Of dit:
( foto's effe van het hulpdienstenforum gepakt ).
Zoiets vind ik echt perfect;
- bodemvrijheid
- toch nog laag ( geen veel te hoge bestelwagen / monovolume )
- grote koffer ( je kan er alles in kwijt )
- ...
Zoiets vind ik echt perfect;
- bodemvrijheid
- toch nog laag ( geen veel te hoge bestelwagen / monovolume )
- grote koffer ( je kan er alles in kwijt )
- ...
bij onze X3 is de eerste zitrij niet afgesloten van de tweede zitrij, dus wat wil zeggen dat de zetels volledig naar achter kunnen worden geschoven, wel ik met mijn 1,92m heb dan last achter het stuur.
Achter mij moet dan niemand meer komen zitten.
Hier zie je op foto hoe de benaming van de politiezone AMOW aangepast werd om de franstaligen van het op het laatste nippertje "verplicht" bijgesleurde Wemmel (bij Brussel werden ze, niettegenstaande hun vraag, schijnbaar niet geduld) niet voor de kop te stoten. Ik denk dat het een van de enige zones, zoniet DE enige, met zo'n belachelijk POL is.
'k heb deze week wat gehoord over de politie van Ninove.
Ze hebben daar 2 vito's met V6 (204 pk). Er zijn al 2 flikken die er niet meer mogen mee rijden omdat ze er te zot mee doen. Aan de lichten vertrekken ze al patineren zodanig dat de wielschijven er af vliegen.
'k heb deze week wat gehoord over de politie van Ninove.
Ze hebben daar 2 vito's met V6 (204 pk). Er zijn al 2 flikken die er niet meer mogen mee rijden omdat ze er te zot mee doen. Aan de lichten vertrekken ze al patineren zodanig dat de wielschijven er af vliegen.
Dat is de fout van het korps, ze moesten maar zo pinnig niet geweest zijn en lichtmetalen velgen genomen hebben.
Dat geldt voor iedereen en bij mijn weten is het zeer uitzonderlijk dat er iemand zijn velgen naar de vaantjes helpt door op de borduurs te rijden, dat is toch geen verplicht onderdeel van het rijexamen ??
(Maar naast de kwestie, ik wou inpikken op het feit dat er al 2 (more to come ??) agenten zijn die niet langer met deze wagens mogen rijden wegens te ontstuimig en dat ze daardoor hun siervelgen verliezen, dat het dus de fout van het korps is, moesten ze lichtmetalen velgen genomen hebben zouden die agenten hun siervelgen niet kunnen verliezen hebben.....)
Comment