Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie voertuigen part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• LED lichtbalk ziet er toch beter uit.

Comment

• Nog een stukje nostalgie

Porsche 911 Targa, bouwjaar 1976, eigendom van d'Ieteren NV

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
        Nog een stukje nostalgie

Porsche 911 Targa, bouwjaar 1976, eigendom van d'Ieteren NV

Waar is de tijd ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten

Waar is de tijd ?
          Ja, dat was nog den tijd dat presentatoren nog niet dronken zeker éh ???

Comment

• Wat ik aan die porsches niet snap: waarom een Targa en geen Coupé? Gezien het bedoelde gebruik lijkt een Targa mij niet het meest interessante...

De rijkswacht heeft de meeste wel opgeplooid zeker?

Comment

• Als ik me goed herinner waren dat manschappen van de motorbrigade (zwaantjes) die met deze wagens reden, volledig met hun lederen pak. Het targadak ging er gewoon vanaf toen.

Comment

• Wegpolitie (WPR) reed met deze Porche's.

Comment

• nostalgie ten top: Waarom hebben we nu trouwens GTi's meer

Nog 1 jaar en we gaan hopelijk 5 nieuwe auto's krijgen.

Tzal tijd worden. Die auto's zien gewoon veel te veel af. Deze week een dienstvoertuig niet verder dan 120 gekregen -> oorzaak: Distributieriem stond op springen. Goe bezig zouk zo zeggen.
                  BMW 118D E87 M-pack

Comment

• waren ook targa's omdat je daar gemakkelijker kon inspringen. daar deze meestal werden ingezet voor snelle interventies. *spring erin en roef weg*
                    Was ook de reden dat ze nogal redelijk snel stuk waren. want die werden direct op de staart gestampt zonder echt warm te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten
                      nostalgie ten top: Waarom hebben we nu trouwens GTi's meer

Nog 1 jaar en we gaan hopelijk 5 nieuwe auto's krijgen.

Tzal tijd worden. Die auto's zien gewoon veel te veel af. Deze week een dienstvoertuig niet verder dan 120 gekregen -> oorzaak: Distributieriem stond op springen. Goe bezig zouk zo zeggen.
                      Die Toyota's en Vivaro's zijn idd op den draad versleten ze.

Ons nieuw dienstvoertuig ( ter vervanging van den 807 ) wordt een break. Welk merk of motor is nog niet gekend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                        Die Toyota's en Vivaro's zijn idd op den draad versleten ze.

Ons nieuw dienstvoertuig ( ter vervanging van den 807 ) wordt een break. Welk merk of motor is nog niet gekend.
                        rofl ...

Heb net vernomen dat er weer drie nieuwe VW T5 2.5 TDI combi's bijkomen. Ikke tevree

Er staan hier op de parking ook twee van die mottige 407 SW's. Meest rottige auto's waar ik ooit mee gereden heb.
                        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                          Wegpolitie (WPR) reed met deze Porche's.
                          Zwaantjes waren toch onderdeel van de wegpolitie ?? (Wel die met hun rode helm op eh, niet de blauwe helmen van de motoragenten der lokale politiediensten)

Comment

• "Zwaantjes" idd, onderdeel van de WPR. Eigenlijk is een zwaantje in de eerste plaats WPR-agent, en als optie ook motorrijder. Ik dacht dat niet elke WPR-agent ook motoragent was, maar ik kan me vergissen. Maar dan zitten we op het pad van een mus is een vogel maar niet elke vogel is een mus . Motorrijden in winterweer is geen pretje, vergeet niet dat je als burgerrijder véél beter uitgerust bent qua kleding dan als WPR-agent, dat is nog steeds huilen met de pet op. Recent nog een FJR gezien van de WPR ? Ik niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                              . Motorrijden in winterweer is geen pretje, vergeet niet dat je als burgerrijder véél beter uitgerust bent qua kleding dan als WPR-agent, dat is nog steeds huilen met de pet op. Recent nog een FJR gezien van de WPR ? Ik niet.
                              Zien ze geregeld bij ons tijdens de nacht bij begeleiding uitzonderlijk vervoer, anders staan ze meestal op stal zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
                                rofl ...

Heb net vernomen dat er weer drie nieuwe VW T5 2.5 TDI combi's bijkomen. Ikke tevree

Er staan hier op de parking ook twee van die mottige 407 SW's. Meest rottige auto's waar ik ooit mee gereden heb.
                                Nen goeien 2.5 vs nen 1.9 .
                                Wss geen Peugeot break, maar we zullen zien wanneer het vast staat

Comment

• Onze afdeling wijk heeft 2 nieuwe voertuigen, 2 Skoda Octavia's:

Comment

• Wat is die laatste grijze?

Comment

• Peugeot 407?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Peugeot 407?
                                        Zover was ik ook al, maar welke dienst

Comment

• Zie ik daar een lichtbalk opstaan? Indien het de bedoeling is om een anoniem voertuig te hebben hebben ze de bal ook wel lichtjes misgeslagen
                                          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Working...
                                          X