LED lichtbalk ziet er toch beter uit.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Politie voertuigen part II
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenNog een stukje nostalgie
Porsche 911 Targa, bouwjaar 1976, eigendom van d'Ieteren NV
Waar is de tijd ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
Waar is de tijd ?
Comment
-
nostalgie ten top: Waarom hebben we nu trouwens GTi's meer
Nog 1 jaar en we gaan hopelijk 5 nieuwe auto's krijgen.
Tzal tijd worden. Die auto's zien gewoon veel te veel af. Deze week een dienstvoertuig niet verder dan 120 gekregen -> oorzaak: Distributieriem stond op springen. Goe bezig zouk zo zeggen.BMW 118D E87 M-pack
Comment
-
waren ook targa's omdat je daar gemakkelijker kon inspringen. daar deze meestal werden ingezet voor snelle interventies. *spring erin en roef weg*
Was ook de reden dat ze nogal redelijk snel stuk waren. want die werden direct op de staart gestampt zonder echt warm te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichtennostalgie ten top: Waarom hebben we nu trouwens GTi's meer
Nog 1 jaar en we gaan hopelijk 5 nieuwe auto's krijgen.
Tzal tijd worden. Die auto's zien gewoon veel te veel af. Deze week een dienstvoertuig niet verder dan 120 gekregen -> oorzaak: Distributieriem stond op springen. Goe bezig zouk zo zeggen.
Ons nieuw dienstvoertuig ( ter vervanging van den 807 ) wordt een break. Welk merk of motor is nog niet gekend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenDie Toyota's en Vivaro's zijn idd op den draad versleten ze.
Ons nieuw dienstvoertuig ( ter vervanging van den 807 ) wordt een break. Welk merk of motor is nog niet gekend.
Heb net vernomen dat er weer drie nieuwe VW T5 2.5 TDI combi's bijkomen. Ikke tevree
Er staan hier op de parking ook twee van die mottige 407 SW's. Meest rottige auto's waar ik ooit mee gereden heb.Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk BerichtenWegpolitie (WPR) reed met deze Porche's.
Comment
-
"Zwaantjes" idd, onderdeel van de WPR. Eigenlijk is een zwaantje in de eerste plaats WPR-agent, en als optie ook motorrijder. Ik dacht dat niet elke WPR-agent ook motoragent was, maar ik kan me vergissen. Maar dan zitten we op het pad van een mus is een vogel maar niet elke vogel is een mus . Motorrijden in winterweer is geen pretje, vergeet niet dat je als burgerrijder véél beter uitgerust bent qua kleding dan als WPR-agent, dat is nog steeds huilen met de pet op. Recent nog een FJR gezien van de WPR ? Ik niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten. Motorrijden in winterweer is geen pretje, vergeet niet dat je als burgerrijder véél beter uitgerust bent qua kleding dan als WPR-agent, dat is nog steeds huilen met de pet op. Recent nog een FJR gezien van de WPR ? Ik niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichtenrofl ...
Heb net vernomen dat er weer drie nieuwe VW T5 2.5 TDI combi's bijkomen. Ikke tevree
Er staan hier op de parking ook twee van die mottige 407 SW's. Meest rottige auto's waar ik ooit mee gereden heb.
Wss geen Peugeot break, maar we zullen zien wanneer het vast staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenPeugeot 407?
Comment
Comment