Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie voertuigen part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten

Is dit een originele striping/belettering?

Ik dacht dat die mannen met anonieme voertuigen rondreden...

Comment

RS diesel of benzine?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
        Is dit een originele striping/belettering?

Ik dacht dat die mannen met anonieme voertuigen rondreden...
        In Charleroi rijden de meerdere voertuigen met die striping.

Welkom terug.
        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Interventievoertuigen PZ Ninove

Hey,

Momenteel beschikken wij in Interventie binnen de politiezone Ninove over volgende voertuigen:

- VW Transporter 4 de gen. 2.5 diesel
          - Toyota Avensis Verso 2.0 benzine
          - Opel Astra 2.0 diesel
          - Opel Astra break 1.7
          - 2 Mercedes Vito 3.0 diesel. ( meest gebruikt. 204 pk !!!)

- verder is er wss nog een Toyota Landcruiser 3.0 D4D onderweg

Dus geen reden tot klagen.. sinds 2 jaar bezig met opwaardering van voertuigen binnen interventie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jerrevc Bekijk Berichten
            Hey,

Momenteel beschikken wij in Interventie binnen de politiezone Ninove over volgende voertuigen:

- VW Transporter 4 de gen. 2.5 diesel
            - Toyota Avensis Verso 2.0 benzine
            - Opel Astra 2.0 diesel
            - Opel Astra break 1.7
            - 2 Mercedes Vito 3.0 diesel. ( meest gebruikt. 204 pk !!!)

- verder is er wss nog een Toyota Landcruiser 3.0 D4D onderweg

Dus geen reden tot klagen.. sinds 2 jaar bezig met opwaardering van voertuigen binnen interventie
            en wat zijn de anonieme.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
              en wat zijn de anonieme.
              Momenteel geen eigen anoniem voertuig binnen interventie.
              Bij nood aan een gebruiken wij een van de recherche, meestal Opel Vectra 2.0

Ik zit zelf in de voertuig commissie binnen onze zone en zijn ook bezig met opzoekingen ivm eigen anoniem voertuig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jerrevc Bekijk Berichten
                Momenteel geen eigen anoniem voertuig binnen interventie.
                Bij nood aan een gebruiken wij een van de recherche, meestal Opel Vectra 2.0

Ik zit zelf in de voertuig commissie binnen onze zone en zijn ook bezig met opzoekingen ivm eigen anoniem voertuig
                laat gerust iets weten dewelke je zou aankopen. ik passeer immers elke zondag op de expressweg, op weg naar het zwembad

Comment

Last edited by ; 23/09/2008, 20:43.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                    laat gerust iets weten dewelke je zou aankopen. ik passeer immers elke zondag op de expressweg, op weg naar het zwembad
                    Het is niet omdat ze een anoniem voertuig gaan aankopen dat ze het voertuig ook gaan gebruiken als flitswagen hé

Hier in de zone hebben ze een stuk of 6 anonieme voertuigen (mss zelf meer, 'k volg het wagenpark tegenwoordig niet zo meer) en daarvan dient 1 wagen om te flitsen, de rest is voor de recherche, korpsleiding e.d.

Comment

Daarnet in het gentse een anonieme wagen gezien die iemand aan de kant zette,

Grijze Renault Megane MET geluidsignaal
                      Nummerplaat: SHZ412

Foto volgt zeker!

Comment

[quote=McClane;2958790]In Charleroi rijden de meerdere voertuigen met die striping.

Knap!
                        Rijden er in het Antwerpse ook dergelijke voertuigen rond?

Welkom terug.
                        Thx!
                        Ik ben nog geregeld aanwezig geweest, als lezer.

Hoe ziet het huidige wagenpark van PZ Lier eruit?
                        Nog iets nieuws bijgekomen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                          Het is niet omdat ze een anoniem voertuig gaan aankopen dat ze het voertuig ook gaan gebruiken als flitswagen hé

Hier in de zone hebben ze een stuk of 6 anonieme voertuigen (mss zelf meer, 'k volg het wagenpark tegenwoordig niet zo meer) en daarvan dient 1 wagen om te flitsen, de rest is voor de recherche, korpsleiding e.d.
                          Klopt. Multanova's zijn gewoon te duur om elk anoniem voertuig mee uit te rusten en normaal gezien veranderen die niet van voertuig.
                          Als je de flitswagen van je PZ kent, mag je er bijna altijd zeker van zijn dat dat het enige voertuig is dat je zal kunnen flitsen.

Hebben ze er nog een, dat je niet kent, heb je natuurlijk pech.

Comment

[quote=karin;2970880]
                            In Charleroi rijden de meerdere voertuigen met die striping.

Knap!
                            Rijden er in het Antwerpse ook dergelijke voertuigen rond?

Thx!
                            Ik ben nog geregeld aanwezig geweest, als lezer.

Hoe ziet het huidige wagenpark van PZ Lier eruit?
                            Nog iets nieuws bijgekomen?
                            Komt volgend jaar nog een T5 en waarschijnlijk het jaar nadien of misschien nog hetzelfde jaar iets speciaal
                            Last edited by McClane; 28/09/2008, 04:45.
                            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Komt volgend jaar nog een T5 en waarschijnlijk het jaar nadien of misschien nog hetzelfde jaar iets speciaal
                              Leuk vooruitzicht!
                              Ik kijk alvast uit naar de pics!

Details over dat 'iets speciaal' mag je (nog) niet geven zeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                                Klopt. Multanova's zijn gewoon te duur om elk anoniem voertuig mee uit te rusten en normaal gezien veranderen die niet van voertuig.
                                Als je de flitswagen van je PZ kent, mag je er bijna altijd zeker van zijn dat dat het enige voertuig is dat je zal kunnen flitsen.

Hebben ze er nog een, dat je niet kent, heb je natuurlijk pech.

Lokale politiezone's werken over het algemeen (pak'm'beet 85%) met GATSO's,
                                Federale Politie grossiert in Multanova's. Maar je stelling klopt natuurlijk, alhoewel ik mijn hand daar niet voor in het vuur wil steken. Elke week hoor ik wel ergens dat men voertuigen "uitwisseld", dan wel statiefjes uitleent. En vorige week is de eerste digitale flitswagen met (gehomologeerde!) Mesta1000 gespot. Kortom, enkel dood & belastingen zijn nog zekerheden .

Comment

PZ Rupel heeft deze ook.
                                  Yep, met 3.0 V6 diesel. Vlotte karren denk ik

Comment

ik ben eigenlijk niet zo zot van politie voertuigen

Comment

PZ Brasschaat

Al meerder malen tegengehouden door deze wagen PVB
                                      Mr Drift

Comment

vandaag gespot in Gent centrum:

perfect way to start the day !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk Berichten
                                          Al meerder malen tegengehouden door deze wagen PVB
                                          Voel je je nu goed?

Comment

Working...
                                          X