Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Politie voertuigen part II
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhet zal niet 'den' beste auto zijn om organen te vervoeren, maar wel ne rappe
en gesponsord
Het orgaan zal toch goed ingepakt mogen zijn. Als je met die Lambo de G-krachten wat opzoekt...
In de zomer stoppen ze waarschijnlijk hun "Gelati" in dat voor-compartiment
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichtenprioritair achter frit rijden, mag dat dan wel? de motor is mss wel koud, maar de frit is dan toch warm.
BMW 118D E87 M-pack
Comment
-
Annonieme voertuigen in Eeklo en omstreken:
3 Mazda's 323TrSi
Vw Golf V GT
Vw Bora, polo 4deurs (vorige model) flitser
Renault Megane ook vorige model flitser
Skoda octavia
Dit zijn de auto's die ik ken voor zover ik weet zijn er geen andereLast edited by Bert; 25/10/2008, 18:59.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dracos Bekijk Berichtenwas blijkbaar politiedorp
spijtig
had wel eens graag willen gaan kijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenen wat is dat dan een politiedorp ?
Op grote evenementen staat er meestal politie voor de show ( klein pagadders op moto zetten, die auto die overkop gaat, ... )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jerrevc Bekijk BerichtenIk vraag mij af waar je deze info hebt gehaald, want ik kan je verzekeren dat dit niet waar is!. Over het feit dat we 2 vito's met V6 hebben , daar heb je gelijk in. En ik verzeker u die rijden zalig!!!
Wat ik heb gepost is wat ik heb gehoord. Meer trek ik er mij niet van aan.
Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk BerichtenBelachelijkPowered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenwtf..
Comment
-
Comment