Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
PZ Bilzen-Riemst-Hoeselt rijdt/reed zo rond met een anonieme zwarte Peugeot 307 die te onopvallend was, en waar ze dan maar een Whelen Edge hebben opgezet .
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
jawadde ... ik zal ook eens bij de politie gaan !!!!!!!!
mmmm, die C is wel lekker .
Die X5 vind ik er persoonlijk wel grof over . Waarom heb je als WPR dat nodig??
Die X5'en van de WPR zijn in dienst in de Ardennen waar ze handig van pas komen tijdens winterse condities In de rest van België hebben ze deze voertuigen niet
Die X5'en van de WPR zijn in dienst in de Ardennen waar ze handig van pas komen tijdens winterse condities In de rest van België hebben ze deze voertuigen niet
Ik denk dat een XC70 evengoed is op een besneeuwde autosnelweg dan een X5 ...
X5 zal mss voordeliger geweest zijn? Wie zal het zeggen? In ieder geval bewijzen de voertuigen weldegelijk hun nut
Volvo is idd niet al te goedkoop in het raamcontract, dus qua prijs zullen ze mss wel aan elkaar gewaagd zijn.
Maar qua badge en uitzicht vind ik het persoonlijk wat de ogen uitsteken ...
Volvo is idd niet al te goedkoop in het raamcontract, dus qua prijs zullen ze mss wel aan elkaar gewaagd zijn.
Maar qua badge en uitzicht vind ik het persoonlijk wat de ogen uitsteken ...
De ogen uitsteken stoort mij niet, maar net zoals andere bestuurders van een terreinwagen of een SUV steekt er al is een gevoel van superieur zijn op bij agenten in deze wagens. Dat is heel menselijk, ook ik gedraag me tot mijn eigen verbazing anders in het verkeer aan het stuur van een dergelijke wagen. Maar in de positie van agent kan je dat wel missen in mijn ogen. Het lijkt een beetje op die sheriff's in de states ... daar zie ik het nu niet graag naartoe gaan met ons politiekorps.
BMW is momenteel "in" bij de politie (zowel lokaal als federaal). Ik vermoed dat ze interessante condities naar voor hebben kunnen schuiven... En wie wil daar nu niet in rijden (anderzijds: het moet toch ook wel steken dat je een betere patrouillewagen hebt dan je eigen wagen is...)
Comment