Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie voertuigen part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
    BMW is momenteel "in" bij de politie (zowel lokaal als federaal). Ik vermoed dat ze interessante condities naar voor hebben kunnen schuiven... En wie wil daar nu niet in rijden (anderzijds: het moet toch ook wel steken dat je een betere patrouillewagen hebt dan je eigen wagen is...)

goh waarom? In je patrouille wagen zit je waarschijnlijk meer dan in je eigen wagen, dus volgens mij zijn die manne blij daze in wat deftige zetels enz...kunnen zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
      Die X5'en van de WPR zijn in dienst in de Ardennen waar ze handig van pas komen tijdens winterse condities In de rest van België hebben ze deze voertuigen niet
      Ben die X5 dernet nochtans tegengekomen in Londerzeel...ze hebben wss ook wat geld over van de flitsboetes ook bij de brandweer moeten passeren maar u niet gespot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
        Ben die X5 dernet nochtans tegengekomen in Londerzeel...ze hebben wss ook wat geld over van de flitsboetes ook bij de brandweer moeten passeren maar u niet gespot
        In Londerzeel rijden ook de X5's rond van de lokale politie Misschien hebben ze er na die overval van een week of 2 geleden maar 1 meer over nu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichten
          gisteren zag ik in s-p-l ook een X3 rondrijden?
          Rond 22-23 u??

Da was Beersel da nie meer goe wist wat hun grondgebied was .
          ( kwamen effe bijstand bieden bij een controle )

De 807 met 1 kapotte xenon in de lichtbalk, dat was 'mijn' krel

Comment

• Het wordt tijd dat de 807 vervangen wordt. Meer dan 128000 'rond-de-kerktoren-kilometers' op nog geen 4 jaar tijd. Alles wat kan kapot gaan gaat kapot .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
              Rond 22-23 u??

De 807 met 1 kapotte xenon in de lichtbalk, dat was 'mijn' krel
              nee rond 12u30 in de lotstraat

Comment

• kleine joris?

Controle?

WAAR?

VNV?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                  Die X5'en van de WPR zijn in dienst in de Ardennen waar ze handig van pas komen tijdens winterse condities In de rest van België hebben ze deze voertuigen niet
                  In arendonk rijdt er anders een X5 patrouillewagen rond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichten
                    nee rond 12u30 in de lotstraat
                    dat kan, ene kant N6 is Beersel, andere kant is STPLW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                      kleine joris?

Controle?

WAAR?

VNV?

Hey kleinen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
                        En wie wil daar nu niet in rijden
                        Er zijn veel mensen die niet in een BMW willen rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                          Er zijn veel mensen die niet in een BMW willen rijden.
                          zeggen ze..
                          mijn moeder wou ook nooit met een bmw rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                            Hey kleinen!
                            Een controle van een voertuig door de IGR-ploeg .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                              Hier in de zone hebben ze 2 BMW X5'en, een oude en een nieuwe maar die zijn niet uitgerust met een signalisatiebord zoals de X5 van de WPR. In de Ardennen zijn het signa voertuigen, hier in de zone interventievoertuigen

Dinsdag tegen de avond zal ik wss nog eens rondlopen bij de brandweer, dan wordt onze nieuwe tankwagen geleverd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                                In arendonk rijdt er anders een X5 patrouillewagen rond.
                                X5 van de WPR hé Is X5 omgebouwd tot Signa. Her en der rijden er bij de lokale ook X5'en rond, hier bij KLM zelfs 2 (oude en nieuwe)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten

C320CDI

Die oudere E wordt niet meer gebruikt maar volgens wat ik lees had vroeger de PZ Knokke/Damme er 2; welke weet ik niet.
                                  Zalig!!!

Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
                                  Rond 22-23 u??

typisch beersel .

Onze auto's moeten echt dringend vervangen worden, vorige week met de EXIT actie met de toyota avensis (150pk) rondgereden. Manman, wat een verschil!!!!

Onze auto's hebben ook allemaal +115000km in +-3à4 jaar.

Onze vivaro's worden vervangen door VW transporters, EINDELIJK!!! spijtig dat het pas begin 2010 is
                                  BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Voor wat wordt zo een combi (T5 of dergelijk ofzo) doorgaans nog verkocht na afschrijving bij de Politie?
                                    Last edited by ; 15/12/2008, 17:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                                      Voor wat wordt zo een combi (T5 of dergelijk ofzo) doorgaans nog verkocht na afschrijving bij de Politie?
                                      Geen benul, buiten de export naar den afric zal er wss niet veel meer mee gebeuren. Die auto's zijn meestal kapotgereden en goed versleten ...

Comment

• Dit weekend een dienstje met deze rondgereden. Was een testvoertuig van de plaatselijke Mercedes verdeler. Ik zou het best zien zitten

Mercedes Vito 120 CDI - 3 liter V6 - 204 pk - 440 Nm - achterwielaandrijving - 0 tot 100 in 8.8 sec

[/url]
                                        Last edited by Fred; 15/12/2008, 21:12.
                                        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Ik wist niet dat die RWD was .

Persoonlijk vind ik dat er al over, dat wordt toch kapotgereden, een 170pk in een zware VAP of 150 in een personenauto vind ik genoeg.
                                          De meeste kunnen hun dan toch niet inhouden en met de gevolgen ( geflitst, ongevallen, brokken aan voertuig )

Comment

Working...
                                          X