Oorspronkelijk geplaatst door Joris
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Politie voertuigen part II
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichtenen? al veel op den bureau moeten komen?
Ik ben een van de 'urken' die altijd kreft en boze mails maakt als de auto's vuil achtergelaten worden / 'misbruikt' worden. Tzal een nadeel zijn van autoliefhebber te zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichtenfleetloggers?
ALs deze de auto om zeep doet of als er een verkeersinbreuk gebeurd, dan weten ze wie de bestuurder is .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenIk, nog nooit.
Ik ben een van de 'urken' die altijd kreft en boze mails maakt als de auto's vuil achtergelaten worden / 'misbruikt' worden. Tzal een nadeel zijn van autoliefhebber te zijn.
Elke auto heeft een zwarte doos die alles registreren wat er met de auto gebeurd. Elke bestuurder heeft een eigen badge. Dus de fleetlogger registreerd wie hoe rijdt.
ALs deze de auto om zeep doet of als er een verkeersinbreuk gebeurd, dan weten ze wie de bestuurder is .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichtendus als gij daar is 180 meeknalt zonder u blauwe lichtjes. Dan komt dat uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIdee van de motor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenIk, nog nooit.
Elke auto heeft een zwarte doos die alles registreren wat er met de auto gebeurd. Elke bestuurder heeft een eigen badge. Dus de fleetlogger registreerd wie hoe rijdt.
Carwash? Dat komt toch niet goed dan met die lichtbalk zeker....of wel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenjep .. tis wel de hondenbrigade ... beest wordt nog vaak serieus op z'n staart getraptOorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten300 diesel als ik me niet vergis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenHoe worden flikkenkarren eigelijk gekuist?
Carwash? Dat komt toch niet goed dan met die lichtbalk zeker....of wel?
Bij ons is er een 'contract' met vzw de poel ( licht mentaal gehandicapten ). Deze komen de auto's 'kuisen'. Met alle respect voor die gasten maar ik doe het liever zelf. Daarvoor was het vrijdag kuisdag. Elke ploeg kuist zijn eigen auto.
Vandaag zelf 2 auto's afgespoten met den hogendruk en schuim. ( paar kilo modder afgedaan, restanten van het waterlek van de zondag ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenI
En er zullen ook wel badges bestaan om te testen vermoed ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk BerichtenEn willen die bakken dan niet starten zonder badge? Anders kan je natuurlijk ook je badge op het bureau vergeten (en dan weet ik ook ineens dat het geen zin heeft om een flikkenbak te stelen )
En er zullen ook wel badges bestaan om te testen vermoed ik
Comment
-
fleetloggers zijn dikke shit, niet omdat ge gecontroleerd wordt maar omdat telkens als ge moet vertrekken da moet activeren met een badge-achtig ding. Kan soms wree ambetant zijn als het dringend is. maarja das de keuze van de zone eh
Bij ons worden de voertuigen onderhouden door PWA'ers (3mannen) die instaan voor al het onderhoud van elke auto van de PZ. Die hebben ook toestemming om ermee te rijden.BMW 118D E87 M-pack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk BerichtenNiets tegen calog personeel hé.BMW 118D E87 M-pack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichtenfleetloggers zijn dikke shit, niet omdat ge gecontroleerd wordt maar omdat telkens als ge moet vertrekken da moet activeren met een badge-achtig ding. Kan soms wree ambetant zijn als het dringend is. maarja das de keuze van de zone eh
Bij ons worden de voertuigen onderhouden door PWA'ers (3mannen) die instaan voor al het onderhoud van elke auto van de PZ. Die hebben ook toestemming om ermee te rijden.
Zonder badge vertrekt het voertuig niet ( je kan het niet starten ).
WIj hadden vroeger ook een PWA-er, die deed zijn werk perfect ( de auto waren vanbinnen en vanbuiten proper )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenIk laat mijn badge er een hele shift opzitten, zo kan ik altijd direct vertrekken en moet ik niet klungelen.
Zonder badge vertrekt het voertuig niet ( je kan het niet starten ).
WIj hadden vroeger ook een PWA-er, die deed zijn werk perfect ( de auto waren vanbinnen en vanbuiten proper )
Op de korpsdag is gezegd geweest dat tegen eind 2009 ons ganse doen en laten zal gerrigistreerd zijn via GPS. dus alles zal worden aangekocht en voorzien. Ze zouden dan alles in kaart willen brengen. Hopelijk kan dit in nieuwe wagensBMW 118D E87 M-pack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenZonder badge vertrekt het voertuig niet ( je kan het niet starten ).
Vroeger waren onze voertuigen ook uitgerust met fleetloggers maar momenteel zijn die vervangen door een real time track & trace systeem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichtennieuw speelgoed voor de tsjechische politie
uueerrmmmBMW 118D E87 M-pack
Comment
Comment