Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie voertuigen part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
    aja, in de meeste zones ( zoals bij mij ) zijn er fleetloggers in de wagens zodat het 'misbruik' geregistreerd wordt .
    en? al veel op den bureau moeten komen?

Comment

• fleetloggers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
        en? al veel op den bureau moeten komen?
        Ik, nog nooit.
        Ik ben een van de 'urken' die altijd kreft en boze mails maakt als de auto's vuil achtergelaten worden / 'misbruikt' worden. Tzal een nadeel zijn van autoliefhebber te zijn.
        Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
        fleetloggers?
        Elke auto heeft een zwarte doos die alles registreren wat er met de auto gebeurd. Elke bestuurder heeft een eigen badge. Dus de fleetlogger registreerd wie hoe rijdt.
        ALs deze de auto om zeep doet of als er een verkeersinbreuk gebeurd, dan weten ze wie de bestuurder is .

Comment

Ik, nog nooit.
          Ik ben een van de 'urken' die altijd kreft en boze mails maakt als de auto's vuil achtergelaten worden / 'misbruikt' worden. Tzal een nadeel zijn van autoliefhebber te zijn.

Elke auto heeft een zwarte doos die alles registreren wat er met de auto gebeurd. Elke bestuurder heeft een eigen badge. Dus de fleetlogger registreerd wie hoe rijdt.
          ALs deze de auto om zeep doet of als er een verkeersinbreuk gebeurd, dan weten ze wie de bestuurder is .
          dus als gij daar is 180 meeknalt zonder u blauwe lichtjes. Dan komt dat uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
            dus als gij daar is 180 meeknalt zonder u blauwe lichtjes. Dan komt dat uit
            Bij 140 begint dat te piepen, dat weet ik. Jep, dan komt dat ( denk ik ) uit. Bij ons worden de fleetloggers elke week 'leeggemaakt' en op de pc gezet.

Comment

Idee van de motor?
              300 diesel als ik me niet vergis

Comment

• Juist gezien dat de Scout TDI een dikke 10 sec naar de 100 gaat. Dat is vlot genoeg .

Comment

Ik, nog nooit.

Hoe worden flikkenkarren eigelijk gekuist?
                  Carwash? Dat komt toch niet goed dan met die lichtbalk zeker....of wel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                    jep .. tis wel de hondenbrigade ... beest wordt nog vaak serieus op z'n staart getrapt
                    Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                    300 diesel als ik me niet vergis
                    Ja met die motor kan ik me dat voorstellen

Comment

Hoe worden flikkenkarren eigelijk gekuist?
                      Carwash? Dat komt toch niet goed dan met die lichtbalk zeker....of wel?
                      Goh, weeral same old. Hangt af van PZ tot PZ.
                      Bij ons is er een 'contract' met vzw de poel ( licht mentaal gehandicapten ). Deze komen de auto's 'kuisen'. Met alle respect voor die gasten maar ik doe het liever zelf. Daarvoor was het vrijdag kuisdag. Elke ploeg kuist zijn eigen auto.

Vandaag zelf 2 auto's afgespoten met den hogendruk en schuim. ( paar kilo modder afgedaan, restanten van het waterlek van de zondag ).

Comment

I
                        En willen die bakken dan niet starten zonder badge? Anders kan je natuurlijk ook je badge op het bureau vergeten (en dan weet ik ook ineens dat het geen zin heeft om een flikkenbak te stelen )

En er zullen ook wel badges bestaan om te testen vermoed ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
                          En willen die bakken dan niet starten zonder badge? Anders kan je natuurlijk ook je badge op het bureau vergeten (en dan weet ik ook ineens dat het geen zin heeft om een flikkenbak te stelen )

En er zullen ook wel badges bestaan om te testen vermoed ik

Comment

• fleetloggers zijn dikke shit, niet omdat ge gecontroleerd wordt maar omdat telkens als ge moet vertrekken da moet activeren met een badge-achtig ding. Kan soms wree ambetant zijn als het dringend is. maarja das de keuze van de zone eh

Bij ons worden de voertuigen onderhouden door PWA'ers (3mannen) die instaan voor al het onderhoud van elke auto van de PZ. Die hebben ook toestemming om ermee te rijden.
                            BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                              Niets tegen calog personeel hé.
                              niets tegen de mensen die de aankopen dienen te regelen bij de logistiek eh, maar er wordt soms teveel naar de portomonee gekeken en niet naar de noden en de vraag van de mensen op het terrein. Wij zagen ook soms van dit of dat zou véél beter zijn, maar daar wordt geen aandacht aan geschonken. Als ge dan ziet wat een wagen kost voor de politie vraagt ge in uzelf af waarom kan het dan niet die motor zijn of die wagen.
                              BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten
                                fleetloggers zijn dikke shit, niet omdat ge gecontroleerd wordt maar omdat telkens als ge moet vertrekken da moet activeren met een badge-achtig ding. Kan soms wree ambetant zijn als het dringend is. maarja das de keuze van de zone eh

Bij ons worden de voertuigen onderhouden door PWA'ers (3mannen) die instaan voor al het onderhoud van elke auto van de PZ. Die hebben ook toestemming om ermee te rijden.
                                Ik laat mijn badge er een hele shift opzitten, zo kan ik altijd direct vertrekken en moet ik niet klungelen.

Zonder badge vertrekt het voertuig niet ( je kan het niet starten ).

WIj hadden vroeger ook een PWA-er, die deed zijn werk perfect ( de auto waren vanbinnen en vanbuiten proper )

Comment

Ik laat mijn badge er een hele shift opzitten, zo kan ik altijd direct vertrekken en moet ik niet klungelen.

WIj hadden vroeger ook een PWA-er, die deed zijn werk perfect ( de auto waren vanbinnen en vanbuiten proper )
                                  bij ons hangt die badge aan de sleutels, en aan de sleutels hangt een sierstuk met de nummerplaten op, en da krijgt ge daar nie af, dus moeten we wel eerst mooi badge vooralleer te vertrekken.

Op de korpsdag is gezegd geweest dat tegen eind 2009 ons ganse doen en laten zal gerrigistreerd zijn via GPS. dus alles zal worden aangekocht en voorzien. Ze zouden dan alles in kaart willen brengen. Hopelijk kan dit in nieuwe wagens
                                  BMW 118D E87 M-pack

Comment

Toch wel Je moet alleen weten hoe

Vroeger waren onze voertuigen ook uitgerust met fleetloggers maar momenteel zijn die vervangen door een real time track & trace systeem.

Comment

• nieuw speelgoed voor de tsjechische politie

Comment

• Da's straf. Ze hebben zelf een autoindustrie (Skoda) waarvan de wagens als 2 druppels water op de VW's trekken en toch gaan ze nog naar de concurrentie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
                                          nieuw speelgoed voor de tsjechische politie

*slik*
                                          uueerrmmm
                                          BMW 118D E87 M-pack

Comment

Working...
                                          X