Vandaag voor 12 dagen de Skoda Scout gekregen, eerste indrukken zijn positief!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Politie voertuigen part II
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door grossi Bekijk Berichtende flitwagen van genk,
deze nummerplaten staan ook op een nieuwe ford focus.
dezelfde kleur.
oppassen dus
Voor heusden zolder,
is het een beche ( zo champagne kleur) vectra break, nieuw model
anonieme wagen met de V6 moteur erinMini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenDa's straf. Ze hebben zelf een autoindustrie (Skoda) waarvan de wagens als 2 druppels water op de VW's trekken en toch gaan ze nog naar de concurrentie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenskoda is eigendom van vw, maakt dus niet veel uit, en skoda heeft geen 3.6 v6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichtennieuw speelgoed voor de tsjechische politie
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Hier is er tot voor een jaar (of twee) een witte Golf IV met nummerplaat CAQ-614 zeer aanwezig geweest in het straatbeeld als anonieme wagen. Om te flitsen en 's nachts de rust te bewaren op straat. De agenten droegen een uniform.
Op een bepaald moment kwam ik de wagen echter eens tegen op de parking van een supermarkt. Een vrouw was haar boodschappen net aan het inladen. Sindsdien heb ik de vrouw er al enkele malen mee gespot en de politie maakt geen gebruik meer van de wagen.
De nummerplaat is nog steeds identiek. Valt dat te verklaren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenHier is er tot voor een jaar (of twee) een witte Golf IV met nummerplaat CAQ-614 zeer aanwezig geweest in het straatbeeld als anonieme wagen. Om te flitsen en 's nachts de rust te bewaren op straat. De agenten droegen een uniform.
Op een bepaald moment kwam ik de wagen echter eens tegen op de parking van een supermarkt. Een vrouw was haar boodschappen net aan het inladen. Sindsdien heb ik de vrouw er al enkele malen mee gespot en de politie maakt geen gebruik meer van de wagen.
De nummerplaat is nog steeds identiek. Valt dat te verklaren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtendiesel ... denk ik
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenjep .. tis wel de hondenbrigade ... beest wordt nog vaak serieus op z'n staart getrapt
Comment
-
Fleetloggers kunnen inderdaad als een last worden gezien want ze registreren alles en het is niet prettig te weten dat elke beweging gecontroleerd kan worden. Ook het feit dat je je badge moet gebruiken, is niet altijd even gemakkelijk.
Maar het gebruik ervan kan ook in je voordeel zijn: stel dat je als agent een aanrijding hebt en men beweert dat je niet 'volgens de regels' hebt gehandeld: op dat moment kan de Fleetlogger het tegendeel bewijzen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
Of zie ik het verkeerd...
Comment
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenZiet die 2 kerels lachen
Of zie ik het verkeerd...
Nu, het is Sydney dus die 2 ... :gay:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenDie linkse is een kerel maar over die rechtse heb ik mijn twijfels
Nu, het is Sydney dus die 2 ... :gay:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenDat zie je toch van ver dat het een "masken" is ? Ze heeft trouwens ook de vrouwelijke variante van het politiehemd aan, zonder opgezette borstzakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenWeinig balkon dan ...
Comment
Comment