Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie voertuigen part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag voor 12 dagen de Skoda Scout gekregen, eerste indrukken zijn positief!

Comment

• de flitwagen van genk,

deze nummerplaten staan ook op een nieuwe ford focus.
      dezelfde kleur.
      oppassen dus

Voor heusden zolder,
      is het een beche ( zo champagne kleur) vectra break, nieuw model
      anonieme wagen met de V6 moteur erin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grossi Bekijk Berichten
        de flitwagen van genk,

deze nummerplaten staan ook op een nieuwe ford focus.
        dezelfde kleur.
        oppassen dus

Voor heusden zolder,
        is het een beche ( zo champagne kleur) vectra break, nieuw model
        anonieme wagen met de V6 moteur erin
        Amai zeg
        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
          Da's straf. Ze hebben zelf een autoindustrie (Skoda) waarvan de wagens als 2 druppels water op de VW's trekken en toch gaan ze nog naar de concurrentie.
          skoda is eigendom van vw, maakt dus niet veel uit, en skoda heeft geen 3.6 v6.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
            skoda is eigendom van vw, maakt dus niet veel uit, en skoda heeft geen 3.6 v6.
            Wel in de nieuwe superb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
              nieuw speelgoed voor de tsjechische politie

Altijd welkom
              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Hier is er tot voor een jaar (of twee) een witte Golf IV met nummerplaat CAQ-614 zeer aanwezig geweest in het straatbeeld als anonieme wagen. Om te flitsen en 's nachts de rust te bewaren op straat. De agenten droegen een uniform.

Op een bepaald moment kwam ik de wagen echter eens tegen op de parking van een supermarkt. Een vrouw was haar boodschappen net aan het inladen. Sindsdien heb ik de vrouw er al enkele malen mee gespot en de politie maakt geen gebruik meer van de wagen.

De nummerplaat is nog steeds identiek. Valt dat te verklaren?
                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                  Hier is er tot voor een jaar (of twee) een witte Golf IV met nummerplaat CAQ-614 zeer aanwezig geweest in het straatbeeld als anonieme wagen. Om te flitsen en 's nachts de rust te bewaren op straat. De agenten droegen een uniform.

Op een bepaald moment kwam ik de wagen echter eens tegen op de parking van een supermarkt. Een vrouw was haar boodschappen net aan het inladen. Sindsdien heb ik de vrouw er al enkele malen mee gespot en de politie maakt geen gebruik meer van de wagen.

De nummerplaat is nog steeds identiek. Valt dat te verklaren?
                  Mss Calog ( burger ) die boodschappen doet voor de zone ( koffie en suiker !! ).

Comment

• zaterdag klapband gehad met een van de auto's, hij bleef opvallend strak rechtdoor rijden.

Nog 1jaar met deze auto's en we kunnen uitzien naar de Transporters, en mss de nieuwe avensissen (2)
                    BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                      diesel ... denk ik
                      Inderdaad

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                      jep .. tis wel de hondenbrigade ... beest wordt nog vaak serieus op z'n staart getrapt
                      Inderdaad. Er staat vaak zoeen aan het begin van de Damse Vaart als je van de Dampoort komt.
                      AutoMinded.be

Comment

• Fleetloggers kunnen inderdaad als een last worden gezien want ze registreren alles en het is niet prettig te weten dat elke beweging gecontroleerd kan worden. Ook het feit dat je je badge moet gebruiken, is niet altijd even gemakkelijk.

Maar het gebruik ervan kan ook in je voordeel zijn: stel dat je als agent een aanrijding hebt en men beweert dat je niet 'volgens de regels' hebt gehandeld: op dat moment kan de Fleetlogger het tegendeel bewijzen.

Comment

• Comment

Ziet die 2 kerels lachen

Of zie ik het verkeerd...

Comment

• Comment

Bron

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Bron

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                    Ziet die 2 kerels lachen

Of zie ik het verkeerd...
                                    Die linkse is een kerel maar over die rechtse heb ik mijn twijfels

Nu, het is Sydney dus die 2 ... :gay:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                      Die linkse is een kerel maar over die rechtse heb ik mijn twijfels

Nu, het is Sydney dus die 2 ... :gay:
                                      Dat zie je toch van ver dat het een "masken" is ? Ze heeft trouwens ook de vrouwelijke variante van het politiehemd aan, zonder opgezette borstzakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                        Dat zie je toch van ver dat het een "masken" is ? Ze heeft trouwens ook de vrouwelijke variante van het politiehemd aan, zonder opgezette borstzakken.
                                        Weinig balkon dan ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                          Weinig balkon dan ...
                                          Waarschijnlijk de verkavelingsvoorschriften moeten volgen, als er dan instaat dat balkons mogen maar wel van beperkte afmetingen .......

Comment

Working...
                                          X