Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie voertuigen part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nu, welke fukhead denkt nu "hmm, die verstevigingsbalken... Die zitter er maar voor piet snot op, we zullen die wegslijpen"...

Je hebt fouten, je hebt blunders en je hebt Belgisch vernuft...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
      Goed gezien van die mannen lol

Neen, ik wist niet dat deze wagens extra bepantsering hadden in de deuren, zou je niet verwachten van een doorsnee combi.
      De meeste voertuigen zijn idd beveiligd. Het geeft een vals gevoel van veiligheid imho. De meeste zijn toch maar voor 9mm ... ( de welgekende Kalasjnikov gaat er door zoals een mes door boter ).

Verder is er nog een cruciaal punt, de meeste dienstvoeruigen hebben roosters achter de voorzetels, als je ooit een ongeval hebt kunnen de zij/hoofd airbags nooit goed ontplooien en eigenlijk meer kwetsuren veroorzaken dan ze normaal zouden voorkomen ...

Soit, onze laatste T5 heeft maar 1 airbag ( maar wel ESP ).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
        De meeste voertuigen zijn idd beveiligd. Het geeft een vals gevoel van veiligheid imho. De meeste zijn toch maar voor 9mm ... ( de welgekende Kalasjnikov gaat er door zoals een mes door boter ).

Verder is er nog een cruciaal punt, de meeste dienstvoeruigen hebben roosters achter de voorzetels, als je ooit een ongeval hebt kunnen de zij/hoofd airbags nooit goed ontplooien en eigenlijk meer kwetsuren veroorzaken dan ze normaal zouden voorkomen ...

Soit, onze laatste T5 heeft maar 1 airbag ( maar wel ESP ).
        Die ombouw van de T5 is idd een klucht. Ik heb ook al de opmerking gemaakt dat de zij airbags niet normaal kunnen ontplooien. Ben eens benieuwd wat dat gaat geven in geval van een ongeval.
        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
          Goed gezien van die mannen lol

Neen, ik wist niet dat deze wagens extra bepantsering hadden in de deuren, zou je niet verwachten van een doorsnee combi.
          Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          Nu, welke fukhead denkt nu "hmm, die verstevigingsbalken... Die zitter er maar voor piet snot op, we zullen die wegslijpen"...

Je hebt fouten, je hebt blunders en je hebt Belgisch vernuft...
          Het is trouwens niet de eerste keer dat er geblunderd wordt met de bepantsering... Alleen heeft het de vorige keer de media niet gehaald... Bij de Volvo's is er dacht ik de vorige keer ook iets fout gelopen.

Comment

• Zag net een VW T5 combi hier in turnhout met een camera op zijn dak. Camera was naar het voetpad toegericht en op het dash zit een monitor waarop ze zien wat er gebeurt op de camera.

Wat is dat voor iets? Infrarood? Warmtecamera? En waarvoor dient het?

Comment

• Zijn dat niet die dingen die nummerplaten natrekken van auto's om zo gestolen wagens op te sporen ?

Gebruikten ze in Brussel dacht ik ook...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                Zag net een VW T5 combi hier in turnhout met een camera op zijn dak. Camera was naar het voetpad toegericht en op het dash zit een monitor waarop ze zien wat er gebeurt op de camera.

Wat is dat voor iets? Infrarood? Warmtecamera? En waarvoor dient het?
                Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
                Zijn dat niet die dingen die nummerplaten natrekken van auto's om zo gestolen wagens op te sporen ?

Gebruikten ze in Brussel dacht ik ook...
                Kan nummerplaten lezen, bij verdachte ( als gestolen opgegeven,.. ) krijgt met direct een signaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                  Die ombouw van de T5 is idd een klucht. Ik heb ook al de opmerking gemaakt dat de zij airbags niet normaal kunnen ontplooien. Ben eens benieuwd wat dat gaat geven in geval van een ongeval.
                  Beide airbags zijn er volledig uitgekomen bij het laatste ongeval.

ongeval
                  Last edited by ; 05/03/2009, 09:13.

Comment

• Deze morgen op de radio: "jonge politiemannen zijn een gevaar voor de maatschappij"! Het Comité P oordeelt dat jonge agenten door hun gebrek aan ervaring en door de invloed van Amerikaanse series gevaarlijk zijn op straat. Het Comité durft zelfs te beweren dat ze net niet schietgraag zouden zijn...

Comment

• publiek geheim toch?
                      al die snotters denken dat ze het van het zijn. ik wordt veel liever tegengehouden door een oude rot in het vak, dan een schoolverlatertje dat zijn dag eens wilt goed maken, en na 35herexamens eindelijk inspecteur (ja agent mag je niet meer zeggen 't zijn allemaal inspecteurs nu (dat klinkt mooier als ze dat vertellen tegen hun fiere bomma)) geworden zijn ipv hulpagent.
                      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                        publiek geheim toch?
                        al die snotters denken dat ze het van het zijn. ik wordt veel liever tegengehouden door een oude rot in het vak, dan een schoolverlatertje dat zijn dag eens wilt goed maken, en na 35herexamens eindelijk inspecteur (ja agent mag je niet meer zeggen 't zijn allemaal inspecteurs nu (dat klinkt mooier als ze dat vertellen tegen hun fiere bomma)) geworden zijn ipv hulpagent.
                        Als je je opgeeft om mee te doen aan de proeven om bij de politie te gaan, heb je hiervoor maar 3 keer de kans in je leven...

Zever, gezever. Er bestaan wel degelijk nog altijd agenten. Vroeger werden deze 'hulpagenten' genoemd, waar ze nu 'agenten van politie' zijn.

Comment

• Alle gekheid op een stokje. Ik moet vaststellen dat gans het politioneel apparaat de wind van voren krijgt door het Comité P.

Comment

• Mensen moeten het bestaan van hun dienst kunnen blijven verzekeren.
                            Zijn idd wel cowboys maar of dat iets te maken heeft met politieseries?!?
                            Schaf dan maar alle horrorfilms en geweldadige games af want daarvan hebben de bad guys hun manieren.
                            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

publiek geheim toch?
                              Jij bent duidelijk ook nog niet gestorven door uw eerste cliché uitspraak hé ...

Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

publiek geheim toch?
                                frustaties hier uiten? nuja je moet ze ergens kwijt eh als jezelf niet slimmer bent.

Comité P moet nog meer zo'n uitspraken doen en het vertrouwen dat een mens moet hebben in de politie nog wat meer aantasten. Goed bezig zou ik zeggen. tis zeker Comité P dat zoiets dwaas moet zeggen.

Tis nu eenmaal zo dat het gevaar op straat er is. Er zijn er spijtig genoeg niet veel meer die aanzien hebben naar het uniform. Maarja wie niet op het terrein staat kan het zelf niet weten eh, dus lach ik dit mooi weg.

Eer ik een uitspraak zal doen op een ander zijn job wil ik eerst zelf eens gezien hebben hoe het werkelijk zit. Dus wie geen reden heeft tot praten, zwijg dan.
                                BMW 118D E87 M-pack

Comment

• TDCi voegt de daad bij het woord

Comment

• Binnenkort te spotten op de weg:

De nieuwe signa van de WPR

Volvo V70 2.4 D5

Te bekijken op Infopol volgende maand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                      Als je je opgeeft om mee te doen aan de proeven om bij de politie te gaan, heb je hiervoor maar 3 keer de kans in je leven...

Zever, gezever. Er bestaan wel degelijk nog altijd agenten. Vroeger werden deze 'hulpagenten' genoemd, waar ze nu 'agenten van politie' zijn.
                                      35keer was wat hilarisch bedoeld.

en idd er zijn nog steeds agenten. de hulpagenten van vroeger zijn nu idd agenten van de politie terwijl de agenten van vroeger inspecteurs geworden zijn. je moet dus wel toegeven dat ze een upgrade gekregen hebben van naam. wan the tstaa ttoch veel sjieker nu van te zeggen dat je inspecteur bent ipv agent. en dat je agent bent ipv hulpagent.
                                      ach ja 't zal vooral voor de inspecteurs van nu zijn dat het mooier klinkt. want de hulpagenten van vroeger waren ook altijd agenten als je het hun vroeg. dat ze geen wapen mogen dragen tja.

ze zijn niet allemaal zo ik weet het. maar ik ken er genoeg die nu hoog van de toren blazen dat ze hun examen van inspecteur afgelegd hebben, terwijl ze gewoon willen zeggen dat ze nu eindelijk een wapen mogen dragen, wat ze vroeger als hulpagent niet mochten.

ik vraag me juist af wat de inspecteurs van vroeger dan als upgrading van naam gekregen hebben.
                                      wimoptiek.be op

Comment

35keer was wat hilarisch bedoeld.

en idd er zijn nog steeds agenten. de hulpagenten van vroeger zijn nu idd agenten van de politie terwijl de agenten van vroeger inspecteurs geworden zijn. je moet dus wel toegeven dat ze een upgrade gekregen hebben van naam. wan the tstaa ttoch veel sjieker nu van te zeggen dat je inspecteur bent ipv agent. en dat je agent bent ipv hulpagent.
                                        ach ja 't zal vooral voor de inspecteurs van nu zijn dat het mooier klinkt. want de hulpagenten van vroeger waren ook altijd agenten als je het hun vroeg. dat ze geen wapen mogen dragen tja.

ze zijn niet allemaal zo ik weet het. maar ik ken er genoeg die nu hoog van de toren blazen dat ze hun examen van inspecteur afgelegd hebben, terwijl ze gewoon willen zeggen dat ze nu eindelijk een wapen mogen dragen, wat ze vroeger als hulpagent niet mochten.

ik vraag me juist af wat de inspecteurs van vroeger dan als upgrading van naam gekregen hebben.
                                        Inspecteur is gewoon inspecteur gebleven hoor... De enige "upgrade" van naam is inderdaad hulpagent => agent van politie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                                          Inspecteur is gewoon inspecteur gebleven hoor... De enige "upgrade" van naam is inderdaad hulpagent => agent van politie.
                                          en agent => inspecteur

Comment

Working...
                                          X