Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Hier bollen zo 3 van die Peugeot's 107 rond, ook al zo'n kleine doosjes
Ik heb zo ooit eens Hycap moeten doen in de PZ Zolder. Ik moest samen met een collega meerijden met één van die gasten van ginder. Vervoermiddel in politieoutfit : Fiat Seicento
Niet lachen met een Micra hé, k'heb zo ne VanKets-uitvoering en dat bolt best lekker
Vandaag in de krant de foto van de Matis met de vermelding dat het korps in Ninove ermee uitgelachen wordt. Ik ken korpsen waar ze omgebouwde golfkarretjes hebben met striping, toeters en bellen. Best niet te veel reclame voor maken.
Verschillende buitenlandse autowebsites drijven de spot met het wagenpark van de Ninoofse politie. Of toch met een stukje daarvan. Het gaat om de Chevrolet Matiz - een model dat vroeger bekend was onder de merknaam Daewoo - waarvan het Oost-Vlaamse korps er twee bezit.
Bah, in een naburig PZ rijden de wijkagenten zelfs met een scooter en in Gent heb je de fietsbrigade. Waarom zou een Matiz dan niet kunnen? Ze gaan die heus niet inzetten voor interventies of verkeersacties hoor...
Ik heb zo ooit eens Hycap moeten doen in de PZ Zolder. Ik moest samen met een collega meerijden met één van die gasten van ginder. Vervoermiddel in politieoutfit : Fiat Seicento
PZ Heusden-Zolder heeft geen Seicento. Aangrenzende zone West-Limburg wel (2 zelfs)
Vroeger had men idd 2 Sharan's (HMS-514 en HMS-515) maar één van de twee is vervangen door een T5.
Die anonieme Sharan is vrijwel even herkenbaar als die met striping
Wie hangt er nu www.politie-sint-truiden.be op een anonieme wagen?
De T5 Signa en de HHOO Sprinter staan zo goed als altijd stil op de parking van de Brandweer. Enkel bij voetbalwedstrijden en verkeerscontroles worden ze gebruikt.
Veel geld wat daar stil staat ...
Hebben ze in die zone eigenlijk nog voertuigen met oude striping (RW - Gem.Pol) ?
Hebben ze in die zone eigenlijk nog voertuigen met oude striping (RW - Gem.Pol) ?
Bij mijn weten nog minstens 1 T4 van de rijkswacht, met rijkswachtstripping en "Politie" klevers. De hondengeleiders wagen (Ford Courier) heeft enkel een blauwe streep, geen vast zwaailicht o.d.
Bij mijn weten nog minstens 1 T4 van de rijkswacht, met rijkswachtstripping en "Politie" klevers. De hondengeleiders wagen (Ford Courier) heeft enkel een blauwe streep, geen vast zwaailicht o.d.
Comment