Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie voertuigen part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze ochtend de lijst voor mijn ogen gekregen met de wagens die kunnen besteld worden voor 2010. Waren ongeveer 25auto's waar we uit mochten kiezen.
    We mogen 5 nieuwe wagens kiezen.
    Het zullen 2x Transporters (96kw) worden, hoogstwss 2x V70 D5 (136kw) en dan nog iets anders.
    Ik had gekozen voor de Jetta 2.0TDi(100kw) ofwel de Passat 2.0TDi (103kw) ofwel de Focus ST(166kw) alhoewel die ballon toch niet zal opgaan.

Eindelijk staan er op de lijst wagen waar iets inzit, waarmee we iets zijn.

Ik kan al nie wachten op 2010.
    BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten
      Deze ochtend de lijst voor mijn ogen gekregen met de wagens die kunnen besteld worden voor 2010. Waren ongeveer 25auto's waar we uit mochten kiezen.
      Het zullen 2x Transporters (96kw) worden, hoogstwss 2x V70 D5 (136kw) en dan nog iets anders.
      Ik had gekozen voor de Jetta 2.0TDi(100kw) ofwel de Passat 2.0TDi (103kw) ofwel de Focus ST(166kw) alhoewel die ballon toch niet zal opgaan.

Eindelijk die Vivaro's weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
        Eindelijk die Vivaro's weg
        Jep en de toyota's ook

Welke motor zit er eigenlijk in die peugeot 307SW? die wagen waar de OGP's mee op baan zijn?
        Heb vanacht bijstand aan jullie geleverd en dat ding ging leuk voorruit, of het was mss omdat wij met onze toyota-verso-slak onderweg waren.
        BMW 118D E87 M-pack

Comment

Jep en de toyota's ook

Welke motor zit er eigenlijk in die peugeot 307SW? die wagen waar de OGP's mee op baan zijn?
          Heb vanacht bijstand aan jullie geleverd en dat ding ging leuk voorruit, of het was mss omdat wij met onze toyota-verso-slak onderweg waren.
          De 307's hebben 90pk, 807 122 en de T5 104

De toekomstige Scout heeft er 136

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
            De 307's hebben 90pk, 807 122 en de T5 104

De toekomstige Scout heeft er 136
            Impressive
            Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Is dat de lijst van het raamcontract of is dat een lijst van de PZ? Indien raamcontract pm mij dan eens aub.
              Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten
              Deze ochtend de lijst voor mijn ogen gekregen met de wagens die kunnen besteld worden voor 2010. Waren ongeveer 25auto's waar we uit mochten kiezen.

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                Is dat de lijst van het raamcontract of is dat een lijst van de PZ? Indien raamcontract pm mij dan eens aub.
                Vermoedelijk raamcontract alfa 159 2.4 etc.........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                  Is dat de lijst van het raamcontract of is dat een lijst van de PZ? Indien raamcontract pm mij dan eens aub.
                  Pm verzonden
                  BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Lijst is nu definitief opgemaakt van mogelijke modellen:

dus 5 nieuwe (wij willen 2 combi's en 3 wagens)
                    Combi: transporters
                    wagens: - Volvo V70 D5 136Kw
                    - Mercedes C220 Cdi estate 120Kw
                    - A4 Avant 140Kw
                    - Vw Passat 4 motion 103 kw
                    - Ford Mondeo titanium 162Kw

Nu dinsdag is er vergadering over de wagens met beleid, we gaan ons daar nie laten doen!
                    BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Ford Focus ST in het raamcontract? Nice...

Allé, precies eens paar wagens met wat pit achter...

Straks Infopol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                        Ford Focus ST in het raamcontract? Nice...

Allé, precies eens paar wagens met wat pit achter...

Straks Infopol
                        Foto's
                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Ontvangen in m'n mailbox. 330XD

Comment

• Voila ze, uit mijn nest.

Iets eten en dan naar Infopol. Met de 18-55 zal ik wel toekomen .

Comment

• Tegen de middag vertrek ik ook stilaan naar ginder... Eens curieus of er iets te zien zal zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                                Tegen de middag vertrek ik ook stilaan naar ginder... Eens curieus of er iets te zien zal zijn
                                Daarom heb ik u niet gezien . Ben al terug thuis .

Knappe voertuigen gezien. Veel gewone politiestanden ( federale ).

Comment

Lijst is nu definitief opgemaakt van mogelijke modellen:

dus 5 nieuwe (wij willen 2 combi's en 3 wagens)
                                  Combi: transporters
                                  wagens: - Volvo V70 D5 136Kw
                                  - Mercedes C220 Cdi estate 120Kw
                                  - A4 Avant 140Kw
                                  - Vw Passat 4 motion 103 kw
                                  - Ford Mondeo titanium 162Kw

Nu dinsdag is er vergadering over de wagens met beleid, we gaan ons daar nie laten doen!
                                  Daar zitten toffe wagens tussen .

Maar er is toch iets dat ik niet begrijp, en dit is zeker niet slecht bedoeld maar wat doen die Mercedes, audi en passat 4 motion daar tussen? Het zijn alle 3 hoogst waarschijnlijk zeer goede wagens, Maar wat is het nut van premium wagens? Hadden jullie voor hetzelfde budget niet beter non-premium wagens gekocht met meer vermogen en voor de bestuurders een soort drivers-cursus ?

Comment

• Tijd voor een paar foto's van Infopol.
                                    Dit jaar wel minder show ( geen lambo of porsche ), tzal overal crisis zijn zeker .

Betreft de 4.8

330xd
                                    Wel dwaas die 3 reeks, alles stond erop behalve PDC ( en de koffer was omgebouwd zodat je maar 10cm meer zag door de achterruit ).
                                    Last edited by ; 21/04/2009, 16:02.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X