Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Politie voertuigen part II
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenTweedehandsmarkt? Politievoertuigen worden afgeschreven na bewezen diensten, niet tweedehands doorverkocht. Ik denk niet dat tweedehands hier ook maar iets terzake doet.
je kan nog duidelijk zien waar vroeger de stickertjoening hing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenhoe komt het dan dat ik regelmatig afgedankte busjes zie rijden?
je kan nog duidelijk zien waar vroeger de stickertjoening hing.
Comment
-
De meeste zones leasen de voertuigen. Dus na de ( meestal 4 jaar ) looptijd is die eigendom van de leasingmaatschappij en die doet ermee wat ze willen.
Persoonlijk vind ik die Q7 bull shit. Het steekt de mensen hun ogen uit vind ik. Over de aankoopprijs kan ik niets zeggen ( ik weet niets van de Q7 zijn 'politie-aankoopprijs' ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenIn de zone waar ik mijn stage deed is mij verteld geweest dat politievoertuigen afgeschreven worden en niet tweedehands verkocht worden. Ik heb overigens nog nooit zo'n busje zien rijden, wat niet wil zeggen dat hetn iet kan natuurlijk
dat elk politiekantoor zijn wagens niet apart verkoopt kan ik aannemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenDamn, da ding is groter dan een Transporter ( 5086 vs 4890 ).
Leuk om te parkeren in de verstedelijkte kern van Dilbeek ( ook al staan er parkeersensoren op ).
Daarvoor reden ze met Audi A6 Avant, wat toch ook al redelijke decadent is, vind ik.
In de zone waar ik stage deed was Skoda ook aan een opmars bezig, Octavia's vooral. Voor de rest Toyota, Ford, Opel, VW, Fiat ... vanalles een beetje dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenTweedehandsmarkt? Politievoertuigen worden afgeschreven na bewezen diensten, niet tweedehands doorverkocht. Ik denk niet dat tweedehands hier ook maar iets terzake doet.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenTweedehandsmarkt? Politievoertuigen worden afgeschreven na bewezen diensten, niet tweedehands doorverkocht. Ik denk niet dat tweedehands hier ook maar iets terzake doet.
Leasingmaatschappijen steken een Q7 van 3 jaar toch niet in de shredder?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenEcht zot...
Daarvoor reden ze met Audi A6 Avant, wat toch ook al redelijke decadent is, vind ik.
In de zone waar ik stage deed was Skoda ook aan een opmars bezig, Octavia's vooral. Voor de rest Toyota, Ford, Opel, VW, Fiat ... vanalles een beetje dus
De scheidingsroosters mogen dacht ik toch niet meer geplaatst worden in gewone voertuigen ( werking gordijnairbags ). Dus veel ruimte verlies je niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenDeze worden geleased.
Leasingmaatschappijen steken een Q7 van 3 jaar toch niet in de shredder?
Maar ik kan me moeilijk inbeelden dat die wagens makkelijk verkocht raken. Die mannen op de interventiedienst rijden daar ook niet op zijn zondags mee hé, daarom dacht ik dat die niet terug op de particuliere markt worden gegooid. Voorbarige conclusie van mezelf, ik weet eigenlijk niet precies hoe leasingmaatschappijen werken .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenNee, dat waarschijnlijk niet.
Maar ik kan me moeilijk inbeelden dat die wagens makkelijk verkocht raken. Die mannen op de interventiedienst rijden daar ook niet op zijn zondags mee hé, daarom dacht ik dat die niet terug op de particuliere markt worden gegooid. Voorbarige conclusie van mezelf, ik weet eigenlijk niet precies hoe leasingmaatschappijen werken .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenExport .
Brrr, mag er niet aan denken dat ik ooit zo'n ex-wagen van de politie zou kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtensommigen hebben er misschien leuke herinneringen aan.
of willen misschien eindelijk eens vooraan zitten ipv altijd achteraan.
Comment
-
Ik vind het best kunnen dat ze het doen. Het is hun fout niet dat ze er het budget voor hebben. Het is zelf eens in het nieuws geweest dat een korps enkele moto's had gekocht, maar ze hadden wel geen enkele motard Ze hadden een budget gekregen dankzij flitsboetes en dergelijke, en als ze het niet opdeden moesten ze het teruggeven. Dan maar wat moto's kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenMogen de politiediensten zelf investeren in het verbeteren van een wegsituatie?
En zoals gezegd, ik zou nooit zo een kar willen overpakken. Die worden koud al serieus tegen het rood getrokken, quasi elke dag
Comment
-
Prijsverschil Politie VW T5 en Q7 is niet zo groot.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
Comment